Zuhal Topal daki umut bana yürüdü hatta koştu artık herşeyin oyun olduğunu düşünüyorum oradaki?

Güya o oranın ulaşılmazı sırf songül reisle olan bir fotoğrafını beğendiğim için çok güzel bir bayansınıza bağladı olayı, hem de reel hesabı , telefonla canlı yayını karıştırayımmı?


0|0
7|10

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Karistir bende izleyin 😂

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Her şey oyun zaten

    0|0
    0|0
  • Bu hesap birinindi, bana devretti.

    0|0
    0|0
  • bir ekran fotosu at hele 😊

    0|0
    0|0
  • zaten çoğu program öyle

    0|0
    0|0
  • nolursun ara yalvarıyorum

    0|0
    0|0
  • oha nasıl ya seni görmedik bile bunu kanıtla ki orası zaten senaryo yeri de sana yürüdüğüne inanmam

    0|0
    0|0
  • Atma.!

    0|0
    0|0
  • Yap reyting olur milletimize böyle sacmalıklar lazım

    0|0
    0|0
  • külliyen yalan

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • o umut ne uyuz be

    0|0
    0|0
  • Oha artık zaten aramadan kimse inanmaz yani 😃

    0|0
    0|0
  • orada ki olayların hiçbiri gerçek değil ki abi, skandal üstüne skandal

    0|0
    0|0
  • Hahaha esra erol daha iyi bosver orayi 😊

    0|0
    0|0
  • Ekran görüntüsünü ataydın nasıl inanak.

    0|0
    0|0
  • Oha 😂😂😂 super. Karıştır hatta yapınca haber ver izleyelim 😀😁

    0|0
    0|0
Yükleniyor...