Nostaji yaşamak isteyen beyler bayanlar übersonik dev bir başlıkla çocukluğa dönmek... Nasıl?

MÜZİKLER:
90 ila 2005 yılları arasında dinlenen, e250 telefonlarının Türk gençliğini esir aldığı zamanlar.
Murat131 ile son ses müzik dinleyen mahalle abileri peki ya şarkılar?
1-) speedy - sentello (meksikalıların bu şarkısında sadece bu söz anlaşıldığı için bu şarkıya adını vermiştir sentello)

2-) Daddy Yankee - Gassolina ( up galagassolina galagagassoliiinaaa)

3-) sexy lady (ey sexy leydi.. Ah aylakyu for)

4-) don omar- Dale ( türlü türlü Türkçe uyarlamaları yapılan, saçıma da sürdüm jöle diyesim gelen şarkı)

5-) CanKan (😢) (yaranamadım yavrum yaranamadım.. Gırtlak patlatan şarkı)

6-) İsmail YK bas gaza (ya varya ismini duyunca bile huzur doluyor içime. Sanki mahalleden bir abim televizyonda gibi izliyordum adamı ya...)

7-) DJ Akman (seeeniiinle ilk defaaaa ölüyorum aşkındaan.. Sahi noldu ona? Öldü mü o bişey oldu ona.)

8-) zu spat (bak bunu herkes bilmez çünkü almancaydı bu.. Silikmaninnaaaamıınnn.. 😂)

9-) tripkolic ( o neydi be abi ya.. Ben neden dinledim onu cidden. Mp3 (empi tri) im vardı ozamanlar ve full bunlarla doluydu.)

10-) eksik etek ( bir nesil kapak lafları burdan öğrendi be. Ya cidden hatırlayanları varsa yoruma bekliyorum bak ben. "Sen bir şişe biraya... Verirsin)

11-) son olarak tom ve jerry dublajı; sen ayrı trende ben ayrı garda ( az sonra açıp dinlicem çok iyiydi be o da 😔)


0|0
0|1

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 1

  • yorumyok.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...