Bu ülkede baş örtülü yani tesettürlü bayanlar neden kötüleniyor Solculara soruyorum başörtülüleri neden kötülüyorsunuz?

Arkadaşlar sizce bu ülkede neden tesettürlü bayanlar kötüleniyor yerden yere vuruluyor Çünkü Facebook'a bakıyorum başörtülülere ''yobaz'' ''örümcek kafalı'' vs. gibi söylemlerle bayanlar kötüleniyor ve insanların giyim tarzlarıyla değerlendirme yapılıyor sen Müslümansın sen değilsin gibi Şimdi solcu kesime soruyorum bir insanın kalbinde insanlık olmadıktan sonra başı açık ya da kapalı olsa ne olur nice insanlar var ki başı açık olup ne pislikler yapan insanlar var halbuki benim de başörtülü komşularım var hiçbirisine yobaz örümcek kafalı demiyorum hepsi de iyi insanlar bir kötülüğünü görmedim peki siz solcular neden bu kadar baş örtüsüne değil de insanlığa bakmıyorsunuz cevaplayın bakalım Bu ülkede baş örtülü yani tesettürlü bayanlar neden kötüleniyor Solculara soruyorum başörtülüleri neden kötülüyorsunuz?


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • Allah aşkına baş örtüsüz insanmı kaldı etraf birleşik arap emirlikleri gibi kim neyi yadırgıyor kimsenin kimseyi aşşağıladığı falan yok insanları kutuplaştırıp durmayın artık sağcılar şöyle solcular böyle biz aynı ülkede yaşayan fakat bir türlü bir araya gelemeyen insanlarız

    0|0
    0|0
    • @shiny89 ama şu da bir gerçek ki sosyal medyada çok kötüleniyor baş örtülüler yok örümcek kafalı yok yobaz sonuçta baş örtüsü önemli değil önemli olan insanlık insanlık olmadıktan sonra ne anlamı var kimin iyi kimin kötü olduğunu nereden bileceksin bizimde baş örtülü komşularımız var ama hiçbiri kötü değil hepsi insancıl ama zaten kutuplaşma ondan meydana geliyor zaten insanları ayrıştırarak

    • Hepsini Göster
    • @shiny89 o yönüyle haklısın herkes kendine göre müslüman sonuçta herkes kendinden sorumlu herkes özgürdür

    • @shiny89 doğru muhafazakar insanların da solcu kesime iyi gözle baktığı söylenemez

En İyi Erkek Görüşü

  • Dinden soğuttular bizi knk ister istemez genelleniyorlar yapacak bir şey yok :(

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Süslüman olup, tesettürü hakkıyla kapatmayan kızlar yüzünden diğer insanlara malzeme oluyoruz..

    0|1
    0|0
  • bu yaşıma kadar asla insanları sadece tercih ettiği yaşam yüzünden yargılamadım. lakin çok biliyorum insanların sırf dövmeli olduğum için ya da onlara kıyasla daha farklı bir yaşam tercih ettiğim için yüzüme bakılmadığını. üzülerek söylüyorum ki belirli bir yerden sonra insanda ön yargı oluşuyor. ama tabiki bunu onlara asla yansıtamam sadece arama mesafe koyabilirim

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Türban kavgasını yapanlar ergenler şu an, başörtülü solcular da var, siyasi rant için kullananlara dur demek lazım, insanın giyimiyle ne iyi ne kötü olunur,

    0|0
    0|0
  • Onlar kadınları kötülemiyor, dini kötülüyorlar !

    0|0
    0|0
  • başörtülüleri kötüleyen yok.. tek bir taraftan bakarak yorum yapmak yanlis olur..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...