Siz olsanız ne yapardınız?

Ben Milliyetçi bir insanım vatanım için herşeyi yaparım. Kürtlerden de son olaylardan sonra iyice nefret ettim. İyi kürt vardır kavramı bitti benim için ama bir arkadaşım var çok iyi birisi Kürtlükle alakası yok ona sen kürtsün konuşamam senle diyemiyorum kızın PKK ile ülke bölme ile alakası yok Kürtçe bile bilmiyor yani ama kendimi vatana ihanet etmiş gibi hissettiğimde PKK ile alakası yok diyorum Kürtlükle alakası kalmamış diyorum siz olsanız ne yapardınız?


0|0
1|2

Erkekler Ne Diyor 2

  • Yok yok öyle düşünme sakın. Beğenmeyebilir hazetmeyebilirsin ama sakın Kürt olanları Pkk ile eşleştirme. Bu senelerin bir politikası sanırım. En sonunda başardılar. Annem babam eşim pkk lı olsa kafalarına sıkarım. Terör örgütü üyesi olanların yüzde 100 ü Kürt olsa dahi onları artık kimliksizdir. Sakın böyle düşünme. Yani isterse sallıyorum Hollandalı olsun hepsi. Artık onlar kimliksizdir.
    Geçenlerde biriyle konuştum Karslıyım dedi. Dedim sen Karslı falan değilsin artık kimliksizsin. Bu yüzden kimseyi yadırgama yani... Senden benden iyi olanları vardır. Dediğim gibi kültürlerinden konuşmalarından hazetmeyebilirsin ama bu türlü düşünme sakın.

    0|0
    0|0
    • Herkes iyi niyetli düşünüp artık şu güzel vatan için bişeyler yapsalar ama iyi birşeyler

    • Yaa ne yapabiliriz ki. Herkesin düşünce yapısı, küçükken büyükler ne öğretiyorsa o gidiyor. Tabi kendilerini geliştirip objektif bakmayı ilke edinmezlerse. Herkes vatanı için iyi şeyi istiyor esasında. Yani partilerden yazmam gerekirse AKP li değilim ama bu partiyi destekleyenlerde esasında iyi niyetli. Sadece farklı bakıyorlar. Umarım hakkımızda hayırlısı olur ne diim.
      Zaten çoğu şeyi takmıyorum kafaya abi. Burası fani dünya. Kim kötülük yapıyorsa, ya da kötülük yapanları destekliyorsa öteki tarafta zaten kat be kat karşılığını alacak. İnancın olduğu sürece intikam, kin nefret duygularını bir kenara bırakıyorsun. Allah hepimize akıl fikir versin ne diim :)

  • Kardeş insan olmayana kendini açıklama gereği hissetme kimse doğarken etnik kökeni ırkını seçemiyor boşver özünde iyi insansan vatanını seviyorsan gerisini boşver :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bence abartma yani ırkçılık oluyor. İnsanlara ırkına göre davranma iyi Kürt olabileceği gibi kötü Türk de olabilir insanın karakteri ırkına göre şekillenmez bence önyargılarından kurtulmalısın.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...