'bunlar erkekse biz neyiz' diye soruyor musunuz siz de maviler?

ya cidden erkek dedign bunlarsa biz çok başka şeylerle muhatap oluyoruz kızlar. birileri bunlarla sevişiyordur da dimi ya :( :(
'bunlar erkekse biz neyiz' diye soruyor musunuz siz de maviler?



Güncellemeler:
hep kızlara demiyor musunuz fotoshoplu kadın resimlerni gösterip bunlar kızsa siz nesiniz diye -
bu tiplere de bakım kendinize sorun işte laf sokacagnıza ona buna

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunlar erkekse ben ADAM'ım..
    Yeterli mi?

    0|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 30

  • Yaradan Her Canlıyı Yaratırken Bir Kusurla Yaratır Hiç Bir Canlı Dört Dörtlük Degildir yaradan bizi oldugumuz gibi yaratmıs hepimiz aynıyız hepimiz aynı canları tasıyoruz güzel ve cirkin olmak bizlerin elinde hiç bir zaman bunlar erkekse biz neyiz düşüncesi hiç bir zaman gelmedi aklıma yaradn beni nasıl yarattıysa oyumdur baska dicek bişey yok

    0|1
    0|0
  • O değilde hangi erkek kızdırdı kırdı seni böyle de hırs yaptin ki 😊😊

    0|1
    0|0
    • son 4 aydır yalnızım. kimsenin kırma ihtimali yok boşuna uydurukculuk yapıp konuyu başka yere çekme. yemezler

    • Hahaahaaa uydurukculuk neyaa 😂😂😂
      Tamam belki yalnızlığına kızmışsındır olamaz mi?

    • bir sor git aynaya bakıp ben de erkekmiym bunlar varken diye. boşa konuyu dagıtma

  • Aynen

    0|0
    0|0
  • sormuyorum

    0|0
    0|0
  • sorduk ama ne yapalım şimdi terk-i diyar mı edelim :D 1.50 boyunla bunlara bakman olmuyor :D

    0|0
    0|0
  • onlarla sevişenler de senin tipindekiler değildir onlar da kız ise siz nesiniz? saçma sapan karşılaştırma yapmayın soru soracm diye

    0|0
    0|0
    • konuyu hep oraya buraya çekin. işinize gelmiyor tabi. onlarla sevişenler şanslı dedik

    • benim için sıkıntı değil biryere çekmeye çalıştırdığım da yok sadece gereksiz kıyaslama

    • iyi o zaman başlığa göre yorum yapmayı öğrenin

  • Oyle bir dusuncem yok

    0|0
    0|0
  • hayır hiç demiyorum ki erkek olarak nitelendirilmesem de sıkıntı olmaz benim için.

    0|0
    0|0
  • RAGNAR!!!1

    0|0
    0|0
  • olmuyorrr

    0|0
    0|0
  • Evet seksiler verseler cakarim bir posta...

    0|0
    0|0
    • muhtemelen boyun onların bacagı kadar.

  • siz kızlar türk erkeklerinin kıymetini bilmezsiniz haa bilenler var onlara sözüm yok ama size yazıklar olsun be :

    0|0
    0|0
    • türk erkekleri türk kızlarının kıymetini biliyorlar mı? tarih boyunca da bilmişler mi acaba

    • türk kızları gerçek seven erkeklerin yerine ilgisiz erkekleri sevince sonu böye oluyo

  • Modellerin yanında ulan bizde hatunmuyuz bee birileri bunlara ne kayıyodur diyomusun pembeli :D

    0|0
    0|0
    • bir sen sor önce kendine sonra lafı bize atarsnz. sen soruyorsan ben de sorarım merak etme

    • soruyoruz tabiki neden sormayalım :D

  • bende erkeğim

    0|0
    0|0
  • Yok ilk defa gördüm kendilerini. Ondan sormadım.

    0|0
    0|0
  • Hiç takıntım olmadıgından bende insanım oda insan allaha şükürler olsun der geçerim

    0|0
    0|0
  • lan ilk baştaki ne ben daha yakışıklıyım bundan

    0|0
    0|0
  • Biz de erkeğiz. Biz de insanız 😀

    0|0
    0|0
  • Bizde aynısını kızlar için düşünüyoruz. misal adriana insansa bizim çıktıklarımız ne?

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    10

Kızlar Ne Diyor 10

  • Gözümüz erkek gördü oh misss.

    1|0
    0|0
  • İlk fotoğraftaki iyimiş 😄

    1|0
    0|0
  • İlk fotodaki galp ben 💜💜

    1|0
    0|0
  • Bir duble varsa bende alabilir miyim? 😂😂😂

    1|0
    0|0
  • Ya ama haksızlık 😞😞😞😞

    1|0
    0|0
    • çok haksızlık gerçekten :(

  • Öfff ay oh taş💙

    1|0
    0|0
  • Number ✌😍 hep biz mi Adriana ile karsilastirilicaz 😂

    1|0
    0|0
    • adriana bir de. hadi angelina olsa neyse kadın cidden güzel :D ama bir de bu heriflere bak.

    • Aynen göz var nizam var 😂

  • good

    1|0
    0|0
  • şunlardan bir tane bize nasip olmadı harikalar

    1|0
    0|0
    • yabancı damat açılımı yapmalı. yabancılarda var bu erkekler hep

    • evet ya bir avrupaya açılsak kısmetlerimiz artcak

  • cidden bunlarla birlikte olacak kadar şans denen şeyin dibini bulmuş kadınlar da vardır ya :(

    1|0
    0|0
Yükleniyor...