İnancında ahiret olmasa, yine de iyilik yapar mıydın?

Çoğu kişinin yapacağını sanmam. :D Herkes diğer taraf için çalışıyor. :D

Sizin cevabınız ne?

Şarkınız;




0|1
28|27

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 27

  • Yaptığım iyilikleri ahiret için yapmıyorum insanları mutlu etmek hoşuma gidiyor özellikle de çocukları mutsuz çocuk olsun istemiyorum keşke imkanım olsa yardım edebilsem

    0|2
    0|0
  • Öyle olsaydı, ahiret inancı olmayan insanlar kimseye iyilik yapar mıydı? Fikrin yanlış, bu dediğin tamamen merhametle alakalı bir durum. Zor durumda olan birini görünce aklına sade ve sadece onu o durumdan kurtarmak gelmeli. Yalnızca ahiret için yardım ediyorsan senin merhametinden şüphe ederim.

    Ki kendi çıkarını düşünerek iyilik yapıyorsan zaten vay haline, çünkü "Amelinizde rıza-yı ilahi olmalı" diyor dinimizde.

    2|1
    0|0
  • Ahiret için iyilik veya kötülük yapmıyorum. Vicdanım için iyilikte bulunuyorum :)

    0|1
    0|0
  • İyilik yap denize at sevabi bana olur ;)

    0|2
    0|0
  • 0|1
    0|0
  • ahiret olmasaydı ölümde olmazdı, üstüne üstlük şeytanda olmazdı hatta ve hatta biz de olmazdık dünya olmazdı. Her türlü yine olmazdık jdjdajdj :D

    0|1
    0|0
  • insanın içinde olcak hacı

    0|2
    0|0
  • Simdi iyilik bir kere goreceli bir kavram eger sevmedigim biriyse ve ona birsey yaparsam onun icin kotuluk olabilir ama ben kendime iyilik yapmis olurum. Saka bir yana hakket iyilik degisiyor ya yapilan kisiye yere zamana gore ama ben elimden geldigince insanlari mutlu etmeye calisiyorum cunku herkesin buna biraz bile olsa ihtiyaci var. Kisacasi yaparim.

    0|1
    0|0
  • yapardım tabiki içten gelen birşey...

    0|1
    0|0
  • Yapardım. Bunun inançla değil kişilikle alakası var. Ateist arkadaşlarımın hepsi çok iyi insanlar. Gidipte buna yanlış yapacağım diyen birileri değil.

    0|1
    0|0
  • Hiç sevabını cenneti düşünmüyorum. Aslında özellikle iyilikte yapmıyorum içimden nasıl geliyorsa öyle davranıyorum. Ateist olduğum dönemde de bu böyleydi.

    0|2
    0|0
  • Inancli biri degilim, ama sürekli empati kurdugumdan dolayi kotu bir insan da değilim

    0|2
    0|0
  • bunu dusunerek hic iyilik yapmadim hayatimda...

    0|2
    0|0
  • Niye sirf insan olmak icin yapilamiyor mu iyilikler :D

    0|1
    0|0
  • Ozmn kisiye göre muamele derdim

    0|1
    0|0
  • Sözde insanlık sözde müslümanlık diyoruz bu duruma

    0|2
    0|0
  • Iyilikler Allah rızası için yapılır ahiret için değil

    1|1
    0|0
  • Çok merhametli., vicdanlı biriyim sanırsam yinede yapardım.

    0|1
    0|0
  • Yapardım tabiki

    0|1
    0|0
  • Yapardım tabi

    0|1
    0|0
  • yaparım

    0|1
    0|0
  • İnancımda ahiret yok ve yinede iyilik yapıyorum?

    0|1
    0|0
  • evet yapardım

    0|1
    0|0
  • Hayvanlara yapardım

    0|1
    0|0
  • Hayır yapmazdım ne anlamı kalırdıki

    0|1
    0|0
  • Vicdanım kalbim iyilik yap diyo bunun ahiretle bir ilgisi yok ahiret var namaz kılan yok ahiret var oruç tutan yok ahiret var ama sarhoşu iti puştu tecavüzcüsü dolu da dolu bir çogununda inancı var yani inanıyo ama uygulamıyo özellikle namaz ve alkol kosmı genele yatılmıs kitle 😉

    0|1
    0|0
  • İyilikde kötülükte yapmazdım nötr yaşardım.

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • İnsanlara yardımcı olmak güzel bir şey.
    Zordayken sana yardım edilmesi seni nasıl mutlu ediyor, rahatlatiyorsa senin de yardımcı olman karşı tarafa o hissi verir.
    Ahiretin önemi yok yardım etmede ama yardımların karşılığında gerçekten paha biçilmez bir mükafat var.
    Işık ve sevgi..

    0|1
    0|0
  • Ahiret inancım var Allah'a şükür. Kendime nasıl davranılmasını istiyorsam karşımdakine de öyle davranırım. Yani her halukarda iyilik yapardım.

    0|1
    0|0
  • Hocam ateistlere baksana bir. Bir de müslümanların yaptıklarına. Sanırım iyilikler artardı. Utanmayayım diyorum ama... Niye böyle oluyor, bilmiyorum.

    0|1
    0|0
  • Yapardım

    0|1
    0|0
  • Yapardim.

    0|1
    0|0
  • Inancimda ahiret yok

    0|1
    0|0
  • Vicdanım rahat etmezdi yapardım gene.

    0|1
    0|0
  • insanları mutlu etmek için iyilik yaparım tabi ki diğer dünya tarafı var ama tek diğer taraf için iyilik yapacak değilim

    0|1
    0|0
  • Ayip sana knki benim pek inancim yok umrumda degil acikcasi ama sadaka hep veririm allah herkese nasip etsin :D :D :D

    0|1
    0|0
  • o zaman bütün kötü insanlar günümüzde ateist filan olmalıydı. ben de ateistim ve iyilik yaparım. bu dünyanın daha güzel bir yer olması için iyilik yapmamız lazım. dünyayı iyilik kurtaracak.

    0|1
    0|0
  • Suanda yaptığım soylenemez :D

    0|1
    0|0
  • inanmıyorum bu tür seylere. dogal olarak inanmadıgım yer icin yatırım yapmıyorum. ve iyi bir insan oldugumu biliyorum cevreme yardım ediyorum bunu var oldugunu gormedıgım seyler icin degilde kendim icin yapıyorum

    0|1
    0|0
  • Iyilik insanlık için yapılıyor diye biliyordum ben.

    0|1
    0|0
  • Evet

    0|1
    0|0
  • Evet

    0|1
    0|0
  • İyilik yapardım ama bu kadar olmazdı herhalde. Heleki diger insanlari gördükçe

    0|1
    0|0
  • yapardım

    0|1
    0|0
  • yaparım knk yufka yürekliyim ben :/

    0|1
    0|0
  • Yapardım

    0|1
    0|0
  • Yaparım sıkıntı yok.

    0|1
    0|0
  • Yapardım tabiiki de çünkü iyi bir insan olmaya aşığım, hayranım

    0|1
    0|0
  • Ahireti bilmeyip nice iyilik yapanlar mevcut onları da gömmeyelim yani

    0|1
    0|0
  • İnancımda ahiret varla yok gibi. Agnostizm yani. Ama yapabildiğim kadar iyilik yaparım

    0|1
    0|0
  • Hayir iyilik vicdan meselesi

    0|1
    0|0
  • yaparım tabiki iyilik yapmak iyi hissettiriyor

    0|1
    0|0
  • Bu karşımda ki kişiye göre değişir

    0|1
    0|0
Yükleniyor...