Ben kapalı bir kızım ama sırf kavga sırasında başım açılmasın diye kavga edemiyorum?

arkadaşlar fikir verin ben kapalı bir kızım ama illaki insan kavga eder kavga edicem sac başa ama kapalıyım sonucta milletin içinde saçım açılcak o görüntü pek hoş olmaz ama sinirliyim bazı şeylere dayanamıyorum bna fikr vern


0|1
12|23

En İyi Erkek Görüşü

  • Ergenlik vakaları volume 8932789327892.

    İslam sadece kapanmayı değil sakin olmayı da gerektirir. İlla kavga edeceğim nedir? O tip kişilerden uzak dur yeter. Kavgayı konuşamayan laf sokamayan insanlar yapar. Daha bilgili olup güzel konuşmayla karşındakini alt edebilirsin.

    0|0
    0|0
    • ya sen konusuyosun diyelim öteki de atlıyo oluyo 5 kişi hepsine birden nasıl laff atabilrisinki? insanında bir sabrı var

En İyi Kız Görüşü

  • kendini sakinleştirmeye çalış bende eskiden öyleydim kavga ederdim ama zamanla dizginledim kendimi şimdi daha çok lafımı koyarım ortaya ve iplemem gülerim bence sakinleştirmeye çalış kendini

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 22

  • Hadisçiler yardım edin hemen bir hadis söyleyin şu kıza dur ben uydurayım nasılsa onlarda böyle yapıyorlar:
    Ve bir rivayette dedi ki:
    Mektepte kavga çıkartmak günahtır lakin kendini savunacaksan eşarbını beline bağla ve ağzını yüzünü kır.
    . Casstiel 124/897

    0|0
    0|0
  • Allah'ın bir emrini yerine getirirken neden diğer bir emrini ısrarla çiğnemeye çalışıyosun

    1|0
    0|0
    • ama artık üstüme çok geldiler patlama noktasındayım

  • tut kendini

    0|0
    0|0
  • Bone taksana...
    Ya eteğin açılırsa ne yapacan?

    0|0
    0|0
  • Kafana bim poşedi geçir hacı

    0|0
    0|0
  • neden kavgaaa

    0|0
    0|0
  • Bu ne biçim kapalılık anlayışıdır anlamıyorum ki

    0|0
    0|0
    • insanların nasıl kapandığını görmeden yargılama bence sana bir ortamın içinde bir kaç kişiden oluşan bir grup laf atsa sen tepkisizmi kalırsın tabii ki illa saç saça baş başa olmaz ama ya olduğunu düşünürsek

  • bone yok mu

    0|0
    0|0
  • Biriniz şu çakma cüneyti durdursun. :D

    0|0
    0|0
  • Kavga etme.

    0|0
    0|0
  • dövüş bence kavga anı sonuçta onu düşünemezsin ya

    0|0
    0|0
  • Kavga etmek zorunda değilsin

    #Türkerkeği

    0|0
    0|0
  • Kavga etmek güzel bir şey değil söz ile çözebilmelisin

    0|0
    0|0
  • vay ya devlet meselesi resmen

    0|0
    0|0
  • 😀😀😀😁 bu kafayı yaşamak istiyorum

    0|0
    0|0
  • Keşke edebimden yakıştırmadığımdan etmiyorum deseydin

    0|0
    0|0
    • neyii?

    • Hepsini Göster
    • cok canımı yaktlar artık karşılığını almalarının sırası geldi diyelim bende ilk ten senin dediğn gibi yaptım zaten

    • Bazen bam telimize dokunurlar ama aynı kefeye girmemek, hanımlığı muhafaza etmek adına yüzümüzü çevirmeyi bilmeliyiz

  • Ne sacmalik

    0|0
    0|0
  • Tamam işte ne güzel dayak yemezsin hem.

    0|0
    0|0
  • kavgaya neden ihtiyaç duyuyorsun

    0|0
    0|0
  • Kavga etmek zaten itici olay oyuzden uzak dur

    0|0
    0|0
  • küçükken bende gozluklerım kırılmasın dıe kvga etmezdım :D

    0|0
    0|0
  • Sabır et Allaha havale et

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • Sen nasil kapalisin ya inancsiz kapali misn kziim sen madem kapalisin ya allaha inanmiyon mu sen allaha havale etsene.

    0|0
    0|0
  • Kavga etmek saçının gözükmesinden daha küçük düşürücü bir şey değil mi

    1|0
    0|0
  • Boxa git sana teknik öğretsinler. Zaten kızlar erkekler gibi kavga bilmezler saç baş yolmaya çalışırlar sen öyle yapmıcaksın gardını alacaksın yumrugunu kızın çenesine kulağına ve burnuna vurmaya çalışacaksın ama kaçarak dövüşeceksin ki başın açılmasın gerçi çenesine yumrugu yiyen zaten kendine gelemez.

    0|0
    0|0
    • teşekkür ettim

    • Rica ederim ama gerekmedikçe asla kavga etme kavga iyi birşey değil sadece savunma amaçlı yapılması gerek.

  • Kavga etme sen de.

    0|0
    0|0
  • hshdhshsh kavga etme zateb

    1|0
    0|0
  • Kavga etme sende niye kavga ediyorsun ki konuşarak bir şey hakkında uzlaşamıyor musun

    0|0
    0|0
  • saç başa kavga edecek kadar ne yaşıyorsunuz ki dikkate almayın umursamamaya çalışın

    0|0
    0|0
  • Seni eleştiremicek kadar yorgunum. Tavsiye vereyim sükut en güzel cevaptır

    0|0
    0|0
  • Hayırlısı şansa ne çıkarsa artık

    0|0
    0|0
  • Kavga etme bence. Yakışık almaz.

    0|0
    0|0
  • Kavga etmen dinde yeri var mı demiyosun onun günahı değil de başın açılması önemli haklısın

    0|0
    0|0
Yükleniyor...