Böyle bacağınızı yapabilir misiniz?

Biri şu kızı çözsün. Kördüğüm olmuş yahu :o Kızlar nasıl oturuyor böyle anlamış değilim.
Böyle bacağınızı yapabilir misiniz ?


0|1
28|11

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Anlatım bozukluğunun dibine vurmuşsun.!. Böyle bacağımı, yapamam.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 27

  • O nasıl bir bacak Allah'ım? 😲😳

    0|3
    0|0
  • Yapabiliyom hatta bir ara oyle oturuyordum ya shcjdsns

    0|1
    0|0
  • Yapıyorum

    0|1
    0|0
  • Hayır

    0|1
    0|0
  • O nasıl bir bacak? Böyle bir şekle girmesi inanılmaz 😲

    0|1
    0|0
  • Evet ben de çok yaparım😃 Böyle berbat gözüktüğünü bilmiyordum yapmam bir daha😄

    0|1
    0|0
  • He yapıyorum 😎😦😂

    0|1
    0|0
  • Ben canım sıkılınca yapıyorum😁

    0|1
    0|0
  • Böyle oturunca daha rahat hissediyorum masanın altında görünmüyor :D

    1|1
    0|0
  • Yaparım da bu ne soru yağmuru yaa

    0|1
    0|0
  • Yok ya bu baya farklı

    0|1
    0|0
  • Bunu hrp deniyorumda yapamıyorum fkfkg

    0|1
    0|0
  • Yapamam ben

    0|1
    0|0
  • Yapmam rahatsız oluyorum😌

    0|1
    0|0
  • Öndekini arkadakine bağlayabiliyorumda bu bana fazla

    0|2
    0|0
  • Yaparım kesinlikle

    0|1
    0|0
  • Evet yapabiliyorum😂😂😂😂

    0|1
    0|0
  • buldu yine bir şey Allah 'ım nerden buluyosun:D

    0|1
    0|0
  • Ben genelde böyle otueuyorum 😂

    0|1
    0|0
  • Yaparim herhalde

    0|1
    0|0
  • :d Aynen uleyn!

    0|1
    0|0
  • Kalsn ole

    0|1
    0|0
  • Tiksindim ya bu nedir

    0|1
    0|0
  • Yapamam

    0|0
    0|0
  • Evet:d

    0|1
    0|0
  • aynısı bende yapıyorum ahahah

    0|1
    0|0
  • Yapıyorum bunu

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Picasso tablosu gibi olmuş

    0|1
    0|0
  • Onun bacağı kırık ya da kemiği yok ;) bacak bacak değil yılan

    0|1
    0|0
  • ayak bilekleri hariç yaparım :D

    0|1
    0|0
  • He 😂😂😂

    0|1
    0|0
  • Yapamam

    0|1
    0|0
  • Oyle gezersen allah carpar tabi..

    0|1
    0|0
  • O ne yaa 😂

    0|1
    0|0
  • Bekaret kemeri gibi olmuş 😄

    0|1
    0|0
  • Yaparım

    0|1
    0|0
  • O nedir ya..

    0|1
    0|0
Yükleniyor...