Dakikalardır sıra bekliyorsunuz , Arkadan biri gelip, sizin önünüze geçip işini halledip gidiyor, tepkiniz nasıl olur?

Herangibi bir tepki verirmiydiniz , ama baya bir beklediniz , ve çok yorgun halinizle o gelir gelmez hop hemen önünüze geçiyor, hem de sıra sizdeyken, ve halledip gidiyor, herangibi bir tepki verir misiniz, nasıl olur tepkiniz?

Güncellemeler:
Maşallah, kizlarimiz yurtiçi kedi gibiler :)
Güncell

0|0
15|11

En İyi Kız Görüşü

  • hasta ve yaslıysa sıramı verıyorum zaten. bu manevıyattan ama adam gıcıklıgına yapıyorsa elımın tersını gorur.

    0|1
    0|0
    • Ciddimisin ablacım, erkekte olsa elinin tersini görür müydü:)_?

    • Hepsini Göster
    • korkan kaybeder bro

    • Aynen ablacım

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben hiç müsade etmem hemen şarlarım hemde çok kötü şekilde.. Bir gün banka müdürüne fırça attım.. Oda çıktı memuru iyi benzetti.. ASla müsade etmeyin asla.

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • Daha önüme geçtiği gibi tepki gösteririm. Neden her yerde sıra neden trafik var bu haddini bilmez insanlar yüzünden...

    0|2
    0|0
  • Sinirlendim yeminle bilmiyorum ne kadar beklediğime bağlı çok beklediysem bağırırdım

    1|1
    0|0
  • Sert bir dille uyarırım.

    0|1
    0|0
  • Gelen kişiye bağlı eğer yaşlı bir insansa sesimi çıkarmam ben bekleyebilirim ama o yorulur eğer ki genç ve ya benden kucukse o zaman olay çıkar :D

    0|1
    0|0
  • O karşımdaki insana göre değişir eğer ben bu hakkımı aradığımda o beni anlayabilecek gibi duruyorsa tepki veririm ama eğer bu kişi bunu anlayamayacaksa tepki vermem ve o kişinin illaki bir sekilde cezasını çekeceği ne inanırım o kişiyle konusarak ne zamanımı harcarım nede ağzımı yorarım

    0|1
    0|0
  • Kıyamet koparırım

    0|1
    0|0
  • Bilmiyorum yaşlıysa veririm eğer izin isterse işim var derse yine veririm gerek yok cınganlık çıkarmaya

    0|1
    0|0
    • Vay be valla çok histu gerçekten , sorun bende cikarmazdim aynen dogrundedin valla helal

    • Üç kuruşluk dünya için deymez kardeşim zaten

    • Aynen çok incesin gercekten

  • Kavga ederim genelde.. Gerçi kavga etmem yasaklanmıştı ya neyse depresyondayım şu sıra bu soru hiç iyi olmamış beni depresyona itti😒

    0|1
    0|0
  • halledemez
    sırf bu yüzden çirkefleştiğim çok oldu

    0|1
    0|0
  • Yikarim ortaligi😁😁

    0|1
    0|0
  • Önüme geçer geçmez sırayı görmüyor musun? derim

    0|1
    0|0
  • Kızarım milletin içinde terbiyesizliğini yüzüne vuruum. yaptım da yinede yaparım da: )

    0|1
    0|0
    • Angelina joliem benim :), ama çingan çıkarmaya gerek var mı hanim efendiye yakisirmi vurmak kurmak:)

  • Tepki veririm

    0|1
    0|0
  • doverim ciddiyim ama yasliliysa bişey demem

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 10

  • Deliririm. Laf çıkmışlığımda vardır. Ama insan gibi mazaretini belirtse sıramı verebilirdim. Kendi iş yerimin dışarıya ve halkla işleri olan kısmında o insanlar gibi işim olduğunda ben bu firmanın yazılım mühendisiyim demeden sıraya girip sıramı bekliyorum.

    0|1
    0|0
  • kesin kavga çıkarırım. Acil bir durumu varsa insanız sıra veririz ama beni enayi yerine koyacak adam daha o harekete yeltenmeden kavga çıkar.
    Hastahanede başıma geldi.
    Ceketinden tuttugum gibi geri çektim kavga çıktı sıramı vermedim adam da hiç muayene olamadan defolup gitti. Dayak yiyeceğinizi bilseniz bile hakkınızı yedirmeyin.

    0|2
    0|0
  • senin tepkin nasil oldu asil ben onu mrk etdim.

    0|1
    0|0
    • Niye be kanka :)

    • Kanka , kadınsa rica ederim estarfullah falan deyip gönderme yaparım , erkekse işiniz acil galiba rica ederim derim:)

  • Aklını alırım

    0|1
    0|0
  • Acayip sinir oluyorum o dangalaklara.
    Valla türkiye gibi yerde kimse tepki vermez. Banane der. Cünkü o i t ler haksiz ve patlamaya hazir bomba gibi. Herkeste silah bicak var.
    Oyüzden mümkün oldugu kadar susmak en iyisi.

    0|1
    0|0
  • Halletmeden müdahale ederim

    0|1
    0|0
  • Engelli ve yaşlı ise geçsin tabi. Ama sıradan normal biriyse geçemez bile.

    0|1
    0|0
  • Gerekirse kavga çıkarırdım.

    0|1
    0|0
  • benim asıl sinir olduğum durum, adamın biri gel önüme geç diyorya işiniz acilse ulan mk sadece senin önünemi geçmiş oluyor? madem çok yardımseversin git yerini ver arkaya sen geç. bu durumla karşılaşınca hep tepkimi koyarım

    0|1
    0|0
  • işini halletmeden ensesine yapışırım

    0|1
    0|0
Yükleniyor...