Kapat

İzmirde neden evlenilecek kız yok?

Kaç kızla sevgili olduysam "dokunulmamış kız istediğimi" belirttiğim zaman bunu utana sıkıla söylüyorlar, bunlara eyvallah, ama bir tane söylememişti, telefonunda internet geçmişine bakarken farkettim...
Neden yani yok böyle kızlar... Neden temiz kız yok... Burası türk ili, öyle batı özentisi "namus kafada bir kere tamam mı" diyen küçük beyinliler gelmesin, biz de biliyoruz namus beyindedir, ve o kişi kendi hür iradesiyle, kendi beyniyle bir erkekle yakınlaşıyor zaten... Ben temiz kız istiyorum, çünkü bende temizim.
Ahlaksızlığa modernlik diyenler lütfen yazmasın. Ben aileme, elin serserisinin dokunduğu kızı "eşim" diye tanıtamam... Soyadımı veremem...


0|0

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • evlenileçek yok eyleneçek var izmirle alakasi yok türkiyedeki kizlar avrupa özentisi yataktan yataga atliyorlar zor bulursun temizi

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 20

  • Yahu burası Türkiye. Ben bu başlıkları anlamıyorum. Elbette sizin gibi bir sürü insan vardır. Biraz mutaassıp iseniz, neden kendiniz gibi olanları aramıyorsunuz? Daha aile kültürüne bağlı, daha içine kapalı insanlar da bol.

    Fakat herkes de gönlüne göre evlensin. Bazı insanların evlilik kriterleri sizinkilerle bir olmayabilir. Ötekileştirmek yerine, kendinize uygun insan aramaya bakın.

    0|0
    0|0
  • Aa izmirde evlenilecek adam varmis 😊

    0|1
    0|0
  • Her erkek senin gibi değil de ondan kısmetin de kim olursa çıkar karşına inşallah kendin gibi temiz kız bulursun zor ama

    0|1
    0|0
  • kendın temızsen sonuna kadar hakkındır dostum. Allah gonlune gore versın. ama hanı bır anlık ofkeyle sert sozler kullanarak degıl de uygun sozlerle bunu anlatmak sana daha cok yakısandır.

    0|0
    0|0
  • İzmir'de evlenilecek erkek değil Ada'm yerine koyup karşına alacak insan az yani aptal ve cahil insan doluyken memleketimde çok şükür İzmir sıyrılmış başka şehirlerde insanların başka tarafları çalışıp gelişirken çok şükür İzmir insanının düşüncesi gelişiyor

    0|0
    0|0
  • Çok doğru düşünüyorsun ve düşüncen bu yönde oldukça Allah sana hayırlı kapılar açacaktır inşallah. Yeter ki bolca dua et ve buna inan :)

    0|0
    0|0
    • Gökte nikah kıyılmadan yerde kıyılmazmış ve kimin nerde çıkacağı belli olmaz diye de eklemek istedim yorumunuza

    • Hepsini Göster
    • Ümit kesmek yanlış olur gerçekten istersen ve dua edersen olmayacak şey yok. kadere inanan hayra ve şerefe inanmış oluyor zaten. dediğin gibi bazı şeyleri insan seçemiyor anne babası gibi ama genel olarak insan iradesini kullanarak olacakları kendi belirliyor. Allah bizlere sadece farklı kapılar açıyor.

    • İnşallah diyorum inşallahh

  • Var var sen iyi bir adamsan iyi bir kızı da bulursun

    0|0
    0|0
  • Helal olsun inşallah kendin gibi birini bulursun İzmirde yoksa (olmaması çok normal zaten.) başka şehirden bulacaksın artık.

    0|0
    0|0
  • Allah adamı iddasindan vurur. Temizlik kalp temizliğidir beden değil. Lütfen kelimelerinizi düzgün seçiniz.

    0|0
    0|0
  • Genelleme yapma

    0|0
    0|0
  • Bunlarııgormeye alıştı insanlar... hatta bekaret kavramı yavaş yavaş kayboluyor bundan bir 5 sene sonra alıp başını gıdecek herşey

    0|0
    0|0
  • Sen aradığın gibi biri misin? O kadar manitan olmuş ya hani..

    1|0
    0|0
  • Neden genel yargı çoğunluk öyle diye?

    0|0
    0|0
  • Güvenmeyip telefon geçmişine bakacağın kızlarla birlikte olma o zaman.

    0|0
    0|0
  • Ohooo 😁siz çok beklersiniz izmirde

    0|0
    0|0
  • Bunun ille bir alakası yok. Meziyet de bozukluk varsa tek başına dört duvar arasindada yapabilir

    0|0
    0|0
  • Baska bir yerde ara ve izmirde kesinlinkle evlenilecek kiz vardir. Yanlis yerlerde arama bence

    0|0
    0|0
  • Denk gelmemişsin üzücü

    0|0
    0|0
  • Evlenilecek erkek var mı?

    0|0
    0|0
  • Yanlis anlasilabilir belki dedigim ama izmirin insanlari fazla genis olabiliyor genelde soyledigin durumda bu genislikten kaynaklaniyor

    0|1
    0|0
    • o zaman senin burada ne işin var gizliden hülooooo

    • @yasince35eee bunun konuyla hicbir alakası oldugunu sanmiyorum

Erkekler Ne Diyor 14

  • hiç eve kız attın mı?

    0|0
    0|0
  • yürü be :D

    0|1
    0|0
  • Izmirin cogu bulgar macar selanik yugoslav vb gocmenlerdir

    Zamaninda yerlestirilmis oncesinde ise devsirilmis insanlar

    Ve istedikleri atalari gibi yasamak
    Yani hem musluman kalmak hem de musluman degilmis gibi yasamak

    Ve bu tum turkiyeye de sicradi artik her yer devsirme

    0|0
    0|0
  • Helal olsun kardesin guzel dusuncelerin dua et zor bu devirde ama bulursun ins ;)

    0|1
    0|0
  • sen ne kadar temizsin ben temizim felan geç bunları hiöç birinin elini tuıtmadınmı öpüşmedinöi diye soracam yapmadım diyeceğin için aslında sormakta gereksiz ama

    0|0
    0|0
  • Yav he he. hayatinda. izmirli kiz. gordun mu o bile supheli

    0|0
    0|0
    • aahhahaha adama bak ya, ben 20 yıldır izmirde yaşıyorum, boş laf yapma

  • Bilmem

    0|0
    0|0
  • var dergahlara git namaz kılan kızlar var ede eğitim almışlar kuran ı su gibi biliyorlar allah korkusu çok olanlar onlardan al ama açık bir kızdan fazla iffet bekleme

    0|0
    0|0
    • kardeşim benim ablamda açık ama ahlaklı büyüdüğü için normal giyiniyor, izmirde çoğunlukta olan 5cmlik şort giyen kızlardan değil çok şükür. İş terbiye ve edepten geçiyor...

    • bak benim ağzımdan küfür çıkarttırma, yazma bir daha.

    • hakkaniyet bu çiğ börek

  • Yanlış yerlere bakıyorsundur.

    0|0
    0|0
    • izmirde yaşıyorum kardeşim, nereye bakayım...

    • Bilader bir kere tutumun yanlış. Dokunulmamış diyorsun sadece İzmir değil İzmir dışında da zor bulursun. Bekle zamanı gelince çıkar karşına biri.

  • orası İzmir kardeşim orda öyle kız samanlıkta iğne aramktan farksız

    0|0
    0|0
  • izmirliler çok aydın çünkü. gelirler birazdan ya malları

    0|0
    0|0
  • Sen adamsan evlenilecek çok kız bulursun niyet meselesi

    0|0
    0|0
  • sadece izmirli olsa yine iyi ulkenin dort biyani kasarlarla dolu bilmiom nasi evlencez

    0|0
    0|0
  • Hemen her il öyle artık

    0|0
    0|0
Yükleniyor...