Travestiyim asker işi nolcak?

yeni trv oldum. acaba asker işini ne yapıcam yardım edin?


0|0
9|53

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 52

  • git askere =D doğuya git birde =D komando olursun belki AY AKŞAMDAN IŞIKTIRR !!! DİLO DİLO YAYLAR =D =D

    1|1
    0|0
  • Pembe pasaport alırsın sıkıntı olmaz (pembe pasaport derken pembe kimlik demek istedim o zaman askerlik düşer kadın ismi kullanmaya başlarsın ülkemizde bir kaç ünlü pembe pasaportta sahiptir )

    0|0
    0|0
  • aç aç a çıkarsın

    0|1
    0|0
  • Gideceksin

    0|0
    0|0
  • Yanlış oldu de askerlik şubesine.

    0|0
    0|0
  • Sanırım mahkemeye falan başvuracaksın hormon tedavileri falan var bunları uygulayacaklar bilmiyorum işte onlar bir şeyler isterler doktor raporu vs bunları halledeceksin sonra kimliğini değiştiriyorlar sanırım değişincede gitmene gerek kalmaz

    0|0
    0|0
  • Askerde poponu siktirdiğin anlaşılırsa sana askerlik yaptırmazlar zaten
    Askere gidersen yakalanacak bir şekilde birine ver yakalanırsan hemen pembe teskere veriyorlar

    0|0
    0|0
  • Askerde hakkini verirler senin rahat ol.
    Bir gün G 3 le, diger gün roketatarla, ertesi günde tankin bomba namlusuyla derken senin askerlik öyle biter. aradaki er, onbasi, uzman, ve diger komutanlarida saymiyorum. :D

    0|0
    0|0
  • Muayeneye git çıkartmasaya vur ben troyum de :D götürmezler zaten :D
    http://i.hizliresim.com/v5vXvv.gif

    0|0
    0|0
  • Gay Trans bireyler için eşcinsel olduğunu belirten belge mi ne istiyorlarmış galiba kanıt yani ondan götürmen lazım çok onur kırıcı ama yapcak bişi yok

    0|0
    0|0
  • Çürük raporu al

    0|0
    0|0
  • Almıyorlar o halde git askerlik şubesine ordan askeri hastahaneye bir rapor oldu o iş

    1|1
    0|0
  • Neguzel bir tabur asker nişan yerine sana sıkar 😂😂

    0|0
    0|0
  • Gidip durumu anlatıyorsun sana pembe tezkere veriyorlar

    0|0
    0|0
  • Gene alırlar sen kafanı yorma :D :D

    0|0
    0|0
  • Pembe kimlik almadiysan. Kamu yararına çalışacaksın beleş 😊

    0|0
    0|0
  • başvurcaksın rapor alcaksın

    0|0
    0|0
  • Gideceksin askerlik şubesine muayenede anlarlar zaten ama kesinlikle git yok AS. İZ yakalarsa sorgusuz sualsiz hemen arabaya atar acemi birlik sivas temeltepede başlarsın ;)

    0|0
    0|0
  • komutana git bir kere veririm de belki işe yarar :D

    0|0
    0|0
  • dövizli yaparsın fanka

    0|0
    0|0
  • gay lerini askere almıyorlar. git doktora al raporunu ver askerlik şubesine. Keşke korkakları ve vatanını sevmeyenleride askere almasalar. ben bunları yüzünden askerde ceza aldım.

    0|0
    0|0
  • bir travestimiz eksikti mk

    0|0
    1|0
  • harbıden lan hep merak etmişimdir nabıyo bunlar asker kaçagımı dıye :D

    0|0
    0|0
  • Ey gidi şemsettin abi beee sen bu halledere düşecek adammıydın...

    0|0
    0|0
  • zengin olur dönersin :))

    0|1
    0|0
  • çürük alacaksın

    0|0
    0|0
  • pembe veriyorlar.

    0|0
    0|0
  • Git askerlik şubesine direk oembe tezkere

    0|0
    0|0
  • Ya b sg.

    0|0
    0|0
  • Naptin ln ib*ne mi oldun :-D

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    22

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 8

  • Abi ben sizden degilim de 😂

    0|1
    0|0
  • Pembe kimlik cikaramiyomusun

    0|0
    0|0
  • Durumu izah et almazlar herhalde o zaman

    0|1
    0|0
  • Hiçbir fikrim yok. Araştır.

    0|0
    0|0
  • Oha şansa bak akskd

    0|1
    0|0
  • hadi hayırlı oslun :D askere gidersen kötü olur :D

    0|0
    0|0
  • Seni çağırdıklarında durumu anlatıcaksın. Kadın gibi giyin ama.

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...