Otobuste Tacize uğradım?

Merhaba arkadaşlar. Bugün ki rezaleti size anlatmak istiyorum. Hala elim ayağım titriyor. Durakta iett yi beklerken. 60 yaşları civarı bir adam yanıma oturdu. Dedi nerelesin filan. İzmirliyim dedim. O da ben Bursalıyım dedi. Ben köfteyi çaktım az çok ama yinede beyaz tenli renkli gözlüydü dedim belki cidden öyledir. Bindik gidiyoruz. Millet yer verdi oturmadı. Ortada ayaktayız önüme geçti başladı yapışmaya. Dedim belki öyle değildir. Bende tam arkaya gidemedim biri valiz eşya filan koymus. Sonra zar zor ayaktayım uzaklaşmaya calısıyorum ama valizlerden hareket edemiyorum. Derken valizi aldılar cama yaslandım oh be dedim bu sefer 1 adım ilerden herkesin fark edecegi sekılde yapısmaya basladı. Yanımda kız vardı bana durak sordu dedım ki beraber incez dedim. Tamam dedi. Kızda durumu çaktı ben iyice rezil oldum. Adam bir ara bana döndü dedi hiç milli oldun mu? Dedim ki evet! Sonra dedi önden mi tersden mi? Dedim 2 side. Ne dicemi şaşırdım. Sonra bir arkadaşım vardı 22 cm şeyi vardı çat çat beceriyordu dedi. Allahım dedim durak gelsede insek. Neyse geldik indik duraga hadi görüşürüz dedim koşarak uzaklaştım. Orada tacize uğrayan kadınlara daha bir iyi empati yaptım. Ben böyle titriyorsam onlar ne travmalar yaşar gerçekten tahmin edebildim.


0|0
9|19

En İyi Kız Görüşü

  • Erkek adamsın neyinden korktun.
    Ağzının üstüne vurup dişlerini dökmek çok mu zor.

    0|0
    0|0
    • Oyle kolay olmuyor iste erkek adamsin polislerde gelib bu arkadasi iceri basicam ben olsam bende tepki vermem uzaklasirim sizin icin soylemesi kolay bunun karakoluda var

En İyi Erkek Görüşü

  • Birkaç yıl önce ramazan ayı.. Bir arkadaşım (o zamanlar İslam ile pek alakası yok idi) oturmuş otobüs durağında sigaraya içiyor. Bir adam gelmiş yanına oturmuş. Muhabbet açmış. Binmişler aynı dolmuşa muhabbet devam eder. Adam diyor ki ben falan yerde kalmaktayım istersen sen de gel.. Evde rus bayanlar var güzel, arkalı önlü veriyorlarlar. Tel. vermiş bizimkine arasın haberleşiriz demiş. Neyse bizimkisi arıyor birkaç gün sonra eleman sahilde buluşalım konuşuruz demiş. Bu şüphelenmiş ama rus mevzusu geçmiş ya bir kere bir umut yine gider buluşma yerine. Bizimkisi demiş hadi gidelim kızlar nerde? Eleman demiş ne kızı? Ben sana kızlardan bahsetmiyordum ki kendimden bahsediyordum. Tüysüz, yanıyor, bembeyaz demiş (mabadını tarif etmekte) :D bizimki de adamı sövüp sıvamış 1 saat sonra yanımıza geldi olayı anlatıyor. Biz yakında olsak elemanı patates edip denize atardık şanslı günündeydi oğlan. Tüysüz, yanıyor bembeyaz muhabbeti de gülme sebebimiz olarak baya uzun geçti o zamanlar arkadaş ortamı muhabbetlerimizde :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • Ohaaa yaa millet sapık

    1|0
    0|0
  • Nasıl bir insan o kişi. İyice sapıtmış

    0|0
    0|0
  • Fake😴

    0|1
    0|0
    • ne fakesi kardeşim. birde diyor izmirliler çapkın olur :D onu geçtin ustumde çeket yoktu siz gençsiniz ateşiniz yerinde tabi diyor. işin ilginç tarafı. bugün günlük burcumu okuyayım dedim. boğa erkeğiyim. Aşk hayatınız hareketleniyor. filan yazıyordu. ne hareketlenme.

    • Hayal gücüne gel

  • Geçirseydin kafasına bağırsaydın şikayetçi olsaydın şimdi sen gibi başkalarına musallat olmaya devam edicek yanlış yapmışsın

    0|0
    0|0
  • Vuraydın ağzına yumruğu keşke..

    0|0
    0|0
  • Çok büyük geçmiş olsun böyle manyak, psikopat insanlar var aramızda maalesef :(

    0|0
    0|0
  • Madem farkettin. Dönüp bir bağırıp ya da çakamadın mı ağzının ortasına? ?
    Afedersiniz ama tam bir sapıkk..

    0|0
    0|0
  • Hepsini okuyamadım kusura bakma kardes, sen bir psikoloğa git. °•°

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 18

  • Kardeşim trol bir soruysa eğer erkekliğin yüz karasisin gerçekten insan ligin yüz karasısın,

    Gerçek diyelim , demekki kızlarımız neler çekiyor anlayin sana reva , zina yaparsın he

    0|0
    0|0
    • ben hiç zina yapmadım bu yaşıma kadar. adama neden öyle dedim bilmiyorum. hatta ben sevdigim kızı durakta üzgün üzgün bekliyordum belki gelirde barışırız diye. o kadar safım ki sevdigim kızın annesine bile kızını sevdigimi söyledim. ne p+çliğin ne arsızlıgın peşindeyiz. neden bana peşin hüküm verdin ki şimdi?

    • Yok kardeşim estarfillah sana değil yazdiklarin için cevap yazdim. KS de çok oluyor abuk sabuk dalgasina sorulan sorular

  • Dayiya bak. Demek ki kizlardan hoslanmiyormus. Neyseki bir sey olmamis.

    0|0
    0|0
  • Dede costuruyor desene dogru olani yapdin orda dayiyi dovseydin polisler suc sende fark edip seni iceri alcakdi orda kavga ciksaydi teyzeler muhtamelen polise aricakdi kafan iyice boka baticakdi gecmis olsun umarim birdaha boyle seyler yasamassin yasasanda olay yerinden uzaklas git ve yaninda bicak gezdir ben oyle yapiyorum birilerinin yanlis haraketini gordugum an picagi gosteriyorum korkul uzaklasiyolar tabi benim basima boyle olay gelmedi yanimda kiz arkadasima satasanlar oldu

    0|0
    0|0
  • Benim başımada gelmişti metroda bu tarz bir top takım elbiseli felandı ip. ne birde. Dövsem eminim ben suçlu bulunurdum bizim toplumda ilk durakta indim olayın şoku değilde hayatta neler var lan diye baya hayıflanmıştım.

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Umarım tekrae Yaşamazsın

    0|0
    0|0
  • valla düşündümde ben ne yapardım bilemedim

    0|0
    0|0
  • sen ne diyon değişik :D

    0|0
    0|0
  • Ulan banada lisedeyken deng geldiydi. Bu tur kardeşim ları hep ailesindeki ilişkileri filan anlatır saçma sapan konulara dalarlar. Belasını sktıklerım ya. Sımdı deng gelmıyolar valla boyunlarını kıracam :)

    0|0
    0|0
  • Kafan güzelmiş kardeş güle güle kullan 😊

    0|0
    0|0
  • hayal gücünü yiyim :)

    0|0
    0|0
  • Iyi bari gtü kaybetmeden empati kurabilmişsin

    0|0
    0|0
  • kafa atmayi ogrenmek lazım.

    0|0
    0|0
  • valla dicek bişey yok :)

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun. Burnuna kafayı yapıştıraydın keşke

    0|0
    0|0
  • Dede Seyircileri Costuruyor Mp4. Exe

    0|0
    0|0
  • Ciddi olamazsın.

    0|0
    0|0
  • Pislik şerefsiz

    0|0
    0|0
  • en sonu saçma olmuş
    benide iki kere ettiler ama benimki öyle gizli gizli yaptı.
    penisimi elledi.
    enteresan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...