Size Göre ' Kötü Yol' Nedir?

Sadece kadınlar mı kötü yola düşer?
Bence kumar da bir kötü yoldur. Uyuşurucu da bir kötü yoldur. Sapkınlık da bir kötü yoldur. Ölümlerden kandan acıdan zevk alan da kötü yola düşmüştür. Erkekler de kötü yola düşer. Kötü yol sadece cinsellik değildir. Sizce?


0|1
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Bence din de kötü yoldur, insanların aklını zehirler, masallara alıştırır, eleştirel düşünceyi engeller vesaire.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Oyle zaten

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Haklısın düşüncelerinde.

    1|0
    0|0
  • Mıcırlı yol, kötü yoldur.
    Araba çok pis kayar mıcırlı yolda, çok kötü yol, mıcırlı yol. :D

    Yazdıklarına katılıyorum. :)

    2|0
    0|0
  • Bence kötü yol: Kişinin kendi isteği olmadan, zorlana yaptırılan bir iş, davranış, konuşma, yaşamaktır.
    Eğer kişi kendi isteğiyle yapıyorsa bu kötü yol değil, tercihtir.

    1|0
    0|0
  • Her turlu pis iş fuhus eroin mafya hursizlik vs ve ikisindede kadin erkek vardir

    1|0
    0|0
  • Cinsellik olmadığını iddaa edip cinsellik kategorisinde sorma bari.

    1|0
    0|0
    • Soran ben degilim. Cinsellik kelimesi gectigi icin sistem o kategoriye aliyo. Bende o kategori engelli.

    • Hımmm o zaman doğrudur.

    • Umarim duzeltirler.

  • geniş bir kavram

    1|0
    0|0
  • Haklısın ama olay farklı

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle

    1|0
    0|0
  • Haklısın

    1|0
    0|0
  • nefsinin istediği her şey kötü yoldur

    1|0
    0|0
    • Sanmiyorum. O kadar da degil

    • Hepsini Göster
    • Anlıyorum. Geçmiş olsun

  • Hatay serin yola düşeceğine Kötü yola düş daha iyi demişler 😄😄

    0|0
    0|0
    • Sorumun cevabi?

    • Hepsini Göster
    • Kötü yola düşersin umarım 🙃

    • Ben gayet en düzgün dürüst yoldayım. Üzgünüm kötü yolunda sana eşlik edemicem.

  • arabası çamura saplanmış kızlara denir :D :D :D

    0|0
    0|0
    • Kötü yola erkekler de düşer. Misal bu sapkın yorumunla. sende kötü yoldasin.

    • Hepsini Göster
    • Anlıyorum.

    • yani anlamaktan başka bir söz konusu olamaz

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...