Tekrar konuşmalı mıyım?

Arkadaşlar size bişey sorma lazım Benim eski bir arkadaşım vardı 2 sene önce. Aynı okuldaydık yaz tatilinde tanıştık whatsappdan yazmıştı. Öyle konuştuk biraz, yaz akşamları. Çocukla arada bir konuşuyorduk sonra farketmeden her gün konuşmaya başlamışız. karakteri falan çok iyi ve komik bir çocuk. İlk zamanlar belki çıkarız falan diye konuşmuştum ama zamanla tanıdıkça daha farklı hissettim, dertleşiyoruz gece saat 2, 3 e kadar. Ben kendimi yakın hissettim baya buna içip içip anlattığımı bilirim. Kardeş olduk dost olduk. Bana "aslanım" diyordu genelde. Sonra dedi ki"okullar açılsın beraber takiliriz çok güzel olucak" falan. Şimdi ben telde konuşuyorum tamam da yüzyüze konuşurken bu kadar rahat olacak mıyım? okullar açıldı biz Furkanla hala mesajdan konuşuyoruz. Çocuğun ne yanına gittiğim var ne bisey söylediğim. Sadece ara sırabir selam veriyodum o kadar. Ama Furkan hala benimle konuşmaya devam etti mesajdan ve bana "asosyal kankam" diye bir lakap taktı :D o kadar iyi biriydi ki. Ama onu kaybetmek istemiyordum sadece msjdan konuşalım istiyordum, çünkü biliyorum yüzyüze konuşamazdım. Çocuk sesimi duymak için artık gizliden arıyordu beni siz düşünün 😏 okullar kapandı 1 sene geçti aradan biz hala yüzyüze gelemedik şu çocukla ama hala mesajlaşmaya devam eviyoruz. Sonra bu 12. Sınıfa geldi üni hazırlık için temel liseye gitti tesadüf aynı okula geldim bende. Sonra okulun kantinine karşılaştık beni görünce mutlu oldu naber falan dedi güldü o kadar. Sonra aradan 8 ay geçti ve tek kelime etmedik. Şunan beni sorsanız deli gibi pişmanım neden bu kadar iyi kalpli bir insanı kaybettim diye. Dertlerimi sadece o dinliyordu ve anlıyordu. Bilmiyorum insanlarla yüzyüze konuşamıyorum ben abi yok yani, konusmam falan iyidir ama yüzyüze olmuyor. Şimdi sizce ne yapayım? Okulda etüte kalınca aynı sınıfta ders çalışıyoruz bişey diyim mi yanına gidip, yoksa iş işten geçti mi? Şu huyum beni bitiricek yoksaa


0|0

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Seviyorsan git konuş

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 1

  • geçen geçmiştir, ne kadar çok eşelersen o kadar çok boku çıkar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Özet yaz ya bu ne ksfjk

    0|0
    0|0
Yükleniyor...