Düğünde takilan altinlar kimin olur?

Evleneli 1 ayi gecti ama kayinpederim bize ne bir altin ne bir miktar para hic bsy vermedi sozunu bile etmiyo bnde arayi bozmamak icin susuyorum ama dayanamiyorum sizce ne yapmaliyim ev almislardi krediye oder ddm ama onuda yapmiyo adam oyle bekliyo para ve altinlar bnde sadece bileziklerim var hic dusunmuyo bunlar yeni evli ihtiyaclari vardir diye gerckten moralim cok bozuk esimde babasina saygisizlik yapmamak icin susuyo soyler msnz yaptiklari dogru muu?


0|0

Erkekler Ne Diyor 16

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...