Düğün günü damat/gelin kaçırılsa ne yaparsınız?

Diyelim ki evleniyorsunuz, en mutlu gününüz ama bir bakıyorsunuz damat/gelin yok kaçırılmış. Ne yaparsınız? Polise haber vermek dışında..


2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Kaçırıldıysa artık geçmiş olsun yeni aday bakariz :DDD polisi felan böyle şeyler için yormaya gerek yok :D

    4|1
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 112

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 91

  • O da benim bu hayattaki şansımı gösterir 😅

    1|0
    0|0
  • Pastamı yiyip limonatamı içmeden şurdan şuraya gitmem 😎

    4|2
    0|0
  • Hayırlısı o zaman derim 😂

    1|0
    0|0
  • Oh beee nasil yirticam diyordum ben de.

    1|0
    0|0
  • Müstakbel eşimin kokusunu koklaya koklaya bulup, kaçıran cesaretli arkadaşı da 🔪

    1|0
    0|0
  • Alan pişman olup geri getirir der, oynamaya devam ederdim 😂😂 @atomjohnyy kusura bakma canım ama gerçekler bu..

    1|0
    0|0
  • oturup ağlarım napiyim

    2|0
    0|0
  • Bizim dügünlerde erkegi erkek arkadaslari kaciriyor ve o gece getirmiyolar o özel gecede kiz annesiyle yatiyo falan fiko bu tarz :/

    2|0
    0|0
  • Pasta nerde yav pasta boşa gidecek derim

    1|0
    0|0
  • damat kacirilamaz çünkü yanımda ayrılamaz.

    1|0
    0|0
  • Dedektiflik yapacak değilim ya bulunur elbet

    1|0
    0|0
  • Öyle birşey olmaz

    1|0
    0|0
  • Düğünü iptal ederim

    1|0
    0|0
  • Çok ilginç olur

    1|0
    0|0
  • Eski sevgilisini ararim

    1|0
    0|0
  • Ahahah bir kahkaha patlatirim 😂

    1|0
    0|0
  • Kaçıranı kaçırır derisini yüzerim

    1|0
    0|0
  • "Hangi orsp benim gocamı kaçırdı ulan?" diye bağırır düğünü yerle bir ederim.
    ya da bana ihanet ettiğini dusunur hungur hungur ağlarim.
    ... valla bilmiyorum ne yaparım 😂

    1|0
    0|0
  • Zaten çok sıkılmıştım, der. Düğünde oynar oynar eve giderdim.

    2|0
    0|0
  • Yakarım orayı 😂😂

    2|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    71
Yükleniyor...