Otobusteki adama iyi mi yaptim?

Hala sinirim geçmedi varya.
Yanima kazik kadar bir adam oturdu. Dev gibi. Guzelce yayildi koltuga. Bende cam kenarindaydim. Kolu omzuma deyince rahatsiz oldum geri cektim kendimi. Onun hic umrunda degil.
Sonra sinirlendim dondum kendinizi biraz toplasaniz iyi olur dedim. Hic takmadi bidaha baktim gozunun icine ters ters sonra topladi kendini.
Hayir yani siz bacaklariniz acik oturcaksiniz diye ben cama sikisamamm !


1|2

En İyi Erkek Görüşü

  • Oh aferin sana ezilmeyin soyle tipler karsisinda. Ben de cok dikkat ettigim halde bana patlarlar. Kisin metrobuste giderken yanima oturan kiz etekli oldugu icin cama yapistim, bildigin camdan cikcam artik oyle gidiyorum. Viraj alirken muzige kapilmisim bos bulundum ve savruldum. Dusmemek icin elimi kizin bacagina koyup toparlandim ve duzgun oturdum tekrar ama kiz aniden yumruguyla erkekligime vurdu cok sert sekilde. Sesimi cikarmadim ama icime icime agladim, gozumden yas falan geldi kendimi sıktığım icin. Isteyerek olmadigini anlattim kisilan sesimle. Biliyorum ben de isteyerek vurmadim zaten refleksle elimden kacti dedi. O kadar cok rahatsiz edildim ki sizin kazaniz yuzunden kabak basiniza patladi kusura bakmayin umarim bir sey olmamistir diyip gecistirdi. Ben de mecbur onemli degil demek zorunda kaldim. Ozetle hak edene en sert tepkiyi verin ama bu kadar dikkat eden birine de hemen siddet kullanmayin. Ustelik kizin bacaginda siyah corap vardi yani tam etekli bile denemez ama yine de yarim kisilik yerde gittim yol boyu sirf huzurlu yolculuk yapsin diye.

    0|0
    0|0
    • Ben sen ve senin gibilere bisey demiyorum zaten. Gecen bir erkek oturdu yanima. Edyalarim yerre dustu kaldirfi verdi. Ve toplu oturdu.

    • Iste oyleleri kazayla carptiginda hemen vurmayin. Yol boyu acidan sessiz sessiz kivrandim ben cam kenarinda ve kiz sadece kusura bakma refleksle vurdum dedi ya hic kendini affettirmeye calismadi. Pismanmis gibi mahcup olmadi. Oyle biri icin bu cussemle yarim kisilik yerde gidip ona nezaket gosterdigim icin pismanim mesela.

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 32

  • Birgün cinayet serbest olursa çoğu toplu taşıma araçlarında meydana gelir zaten :)

    0|0
    0|0
  • siz diye genelleme yapma. ben rahatsız olacaklar diye akşam vakti karşıdan gelen bir kız gördüğümde dahi yolumu değiştiren birisiyim. o şeref yoksunu insanın kişiliği ile alakalı.

    1|0
    0|0
  • Haklısın. Tepkini yerinde ve zamanında vermişsin.

    0|0
    0|0
  • aslan parçası

    0|0
    0|0
  • Cok iyi

    0|0
    0|0
  • çok kötü bir şey ya.. bazen banada denk geliyodu öyle ... herif benden küçük ama ben yanında çocuk gibi duruyom :D

    0|0
    0|0
  • Bende uçata yanıma kız oturdu yolda kız uyuydu omuzuma kafasını dayadı ucak inene kadar kız omuzumda uyudu mişil mişil uyuyor konuaşcaktım uyuydu

    0|0
    0|0
  • sert çıksaydın

    0|0
    0|0
  • İyi yapmışsın

    0|0
    0|0
  • böyleleri dolu ya maalesef sesini yükseltseydin izaya bile gelirdi :D

    0|0
    0|0
  • sonuna kadar haklisin saygi en dip seviyede

    0|0
    0|0
  • iyi etmissin.

    0|0
    0|0
  • Iyi yaptın.

    0|0
    0|0
  • Haha abla sakin ol korkutma bizi :D

    0|0
    0|0
  • Görgüsüzlerin ve saygısızların olduğu doğrudur, olması gerekeni yapmışsın.

    0|0
    0|0
  • Sinir oluyorum öyle insanlara yanlış anlaşılmasın özür dilemeyip de yapanlara

    0|0
    0|0
  • hata! okkalı şamarı patlatacaktın

    0|0
    0|0
  • ben de yapmıştım bir keresinde minibüste.
    adam pencereden dışarı mı çıkayım dedi. o da tersledi.

    0|0
    0|0
  • az bile yapmışsın hödüğe

    0|0
    0|0
  • İyi de banane..

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    12

Kızlar Ne Diyor 21

  • Bugün dolmuşta şişko bir teyze aynısını yaptı bana benimki komikti teyze olduğu için ama cama yapıştım bende yav.

    0|0
    0|0
  • Funku dersi alma sebebi

    0|0
    0|0
  • bacak açık oturmak yasak ki artık

    0|0
    0|0
  • Haklısın, haklıyız. Anlamıyorlar, kendilerini verdikleri 2 3 lirayla iki koltuğun sahibi zannediyorlar.

    0|0
    0|0
  • Ulke onlarin ya yayila yayila otursunlar hayvanlar biz toplandikca adamlara rahatlik cokuyor terslemek lazim

    0|0
    0|0
  • Az bile yapmışsın

    0|0
    0|0
  • Bacak arasına kaynar su dökseydin bak nasıl kapatıyo sonra.

    0|0
    0|0
  • İyi yapmışsın.

    0|0
    0|0
  • İyi yapmışsın bacım

    0|0
    0|0
  • çok iyi yapmışsın helal

    0|0
    0|0
  • iyi yapmıssın :D

    0|0
    0|0
  • Cok haklısın ıyıde yapmıssın tum erkekler buna dıkkat etmelı

    0|0
    0|0
  • Genelde en nefret ettiğim durumlardan birtanesi :D

    0|0
    0|0
  • Iyi yapmissin.

    0|0
    0|0
  • keske herkes senin gibi tepki gösterebilse tebrik ederim

    0|0
    0|0
  • Baska yere gitseydin. Ben elimden geldiği kadar muhattap olmamaya calısırdım

    0|0
    0|0
  • Haklısın :)

    0|0
    0|0
  • Aynen haklısın saygısız köpekler işte şerefsizler

    0|0
    0|0
  • haklısın

    0|0
    0|0
  • iyi yapmıssın

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    1
Yükleniyor...