Otele 1 kişi gösterip 2 kişi girmek?

Otele 1 kişi gösterip 2 kişi girmek olur mu yani otel 1 kişi görücek ama 2 kişinin ücretini ödeyecek. ? Olur mu? Bodrumda otel


0|1
5|20

En İyi Erkek Görüşü

  • Anladığım kadarıyla ya yaşın küçük ya da evlisin ve bir kaçamak yapıcaksınız, bunuda illegal yoldan yapmak istiyorsun?
    Eğer ki gece kalmayacaksan otelde 2 kişi ücreti öde ve senin kimliğini siterlerse resepsiyondakine de ki ben gece kalmayacağım sadece otelin havuzunu yeme içme vs kulanacağım sen günlük kulanım kes benden ve bilekliğini tak bende keyfine bakim, o yüzden gerek yok kimliğe de 8)

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

  • Resepsiyon daki tipe bağlı bir durum

    0|0
    0|0
    • Resepsiyonist beni görmicek o halledicek sonra ben gelicem gidicem çantasız

    • Hepsini Göster
    • Yatıcam ama olmaz mı ki :/

    • Benim dediğim gibi olur.

  • her otel alıyor evli olmayan çiftleri boş işler 1 gösterme diye bişey yok ikinizde kimlikleri verir girersiniz sonra sevişicek misiniz napacaksanız yaparsınız

    0|0
    0|0
    • Kimliğimi veremem yaş tutmuyo

    • 18 bile değilsin demek yavrum sen hiç bulaşma bu işlere sonra çok ağlarsın yazık olur

  • otoparktan giriş varsa, arkadaşın otele giriş yaptıktan sonra seni alıp otoparktan odaya çıkarabilir. ama gece kalacaksan sorun olacaktır. 1-2 saatliğine olsa sıkıntı çıkmaz.

    0|0
    0|0
  • olmaz kabul etmezler

    0|0
    0|0
  • sen otele fazla para vermek istiyosun bayılırlar sana kral dairesi verirler :D

    0|0
    0|0
    • Fazladan vericem parayı ama benim orda olduğum gözükmicek

    • o iş zor ne yapacağın belli mi adamlar güvenmezler

  • Otel degil de kisa surelik kiralanan yere git. Anahtari sana versin. Üç kisi de girersiniz.

    0|0
    0|0
  • bodrumda o kadar otel var ki zaten adamlar iş yapamıyor

    0|0
    0|0
  • otelden nefret ediyom :)

    0|0
    0|0
  • Daha önce o işi yapmadiysan gitme gencsin henüz kafan basmiyor sonra üzülürsun

    0|0
    0|0
  • yakalarlarsa ne olacak

    0|0
    0|0
  • Reşit olmayan kız sorusu.

    0|0
    0|0
  • bileklik takılan otellerde yakalanırsın

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|0
    0|0
  • Siyam ikiziyseniz neden olmasın :D

    0|0
    0|0
  • seni çapkın seni otel bu durumu bilir senden kimlik istemez tek kişi yazar;)

    0|0
    0|0
  • 2 kişilik oda da zor. parasını ona göre alır.
    tek kişilkler zaten pahalı..
    bir de yanınıza birini verebilir

    0|0
    0|0
  • zikerler sizi olmaz öyle :D

    0|0
    0|0
  • olmaz bebişim

    0|0
    0|0
  • ooo sabahlar olmasın :) hadi bakalım hadi bakalım :)

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • olmaz hyr.. güvenlik ve polis kayıtları için ikinci kişinin kimliği de gereklidir

    0|0
    0|0
    • Otel 1 kişi giriyo diye bilicek ama

    • senin gibi düşünen bir çok kişi vardır merak etme resepsiyondaki kişi de bunu fazlasıyla biliyorlardır..

  • Olmaz kimlik bilgileri istiyorlar

    0|0
    0|0
  • Olmaz

    0|0
    0|0
  • Resepsıyonıstım gece karakola kımlıkler gonderılıyo mecburı yapabılıceklerını sanmıyorum

    0|0
    0|0
Yükleniyor...