Hiç kimseyle anlaşamıyorum ne yapmamı önerirsiniz?

önceden bu kadar değildim ama artık insanları çekemiyorum merak etmeyin aşk acısından felan değil işim olmaz öyle şeylerle zaten ama arkadaş olsun tanımadığım olsun anlaşamıyorum mutlaka bir sorun yaratıyorum ne yapmalıyım artık bilmiyorum yardımcı olabilir misiniz?


0|1
5|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu devirde zor anlaşmak sana zarar veren insanlardan uzak dur gerekirse hiç kimse olmasın ama en azından Mutlu olursun

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • oha sanki kendimi okudum. ben de aynıyım. bir de ben de anlaşamadığım insanla direk ilişkimi kesiyorum. bir daha yüzüne bile bakmıyorum. ararsa açmıyorum. yolda görsem selam bile vermiyorum. ama neden anlaşamıyorsun dersen karşı tarafın karaktersizliklerinden kaynaklanıyor

    0|0
    0|0
    • aynen benimde bugün üç kişiyle ilişkimi kestim ve gerçekten onlardan kaynaklanıyor sonra sorunlu ben oluyorum

    • Hepsini Göster
    • işte bunu diye diye yapayalnız kaldım

    • ben de yapayalnızım. ne olacak böyle bilmiyorum

Erkekler Ne Diyor 7

  • Anlasamıyossn zor

    0|0
    0|0
  • biraz bencilmi oldun

    0|0
    0|0
  • Yaşın eğer 18 ise üyeliğindeki gibi bu yaşta bu terslik çok

    0|0
    0|0
  • Boşver tek tabanca takıl

    0|0
    0|0
  • o zaman sorun sende kendine çeki düzen ver

    0|0
    0|0
    • ne yapmalıyım bilmiyorum ben durduk yere anlaşmadığım olmuyor başka bir insan olsa yerimde olay bile çıkarır ama ben susuyorum

  • huzursuzsan ve küçük şeyleri kafaya takan biriysen olur öyle şeyler

    0|0
    0|0
    • evet ne yapıcam

    • Hepsini Göster
    • çünkü sorun onlar da

    • bu kadar kişinin sorunlu olmasını da mümkün tabi ama bence sorunu kendinde ararsan ancak o şeklide belirli bir yol katetebilirsin bunu yapamıyorsanda kendini oldğun gibi kabul et ve değişmeye çalışma

  • yalnız kal free free takıl

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • insanlar bazen anlaşılması zor olabiliyor. sorunun sende olduğuna emin misin?

    0|0
    0|0
  • Dik duracaksın lan!!! İnadına , inadına!! Tokat yedim ben bunun için!!! ALLAH'tan büyük yoktur!!! Kimse kimseden üstün değildir ve bil ki AKIL yaştan ÜSTÜNDÜR!!!

    0|0
    0|0
    • öyle demekle olmuyo artık sınıra geldim

    • Hepsini Göster
    • pekala dediklerini yapacağım yardımcı olduğum için çok teşekkür ederim

    • önemli değil ne mutlu bana...

  • kimseyle anlaşmayı denememeni

    0|0
    0|0
  • Bende öyleydim ama artık değilim bir psikoloğa görün.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...