Arkadaslar sinirim bozuk?

Gerçekten sinirim bozuk. Bir kizla aram bozuk birde hoslandigim cocukla. Cocuk o kadar pısırıkki. Benden hoslaniyor biliyorum ama Hep ayni ortamdayiz bugun tanidigim bir kiza bana bakarak sarildi. Sevgilisi oldugunu soyledi. Ama olmadigini biliyorum. O kiz ona sarilmak bile istemedi zorla sarildi. Herneyse bana gicik olan bir kiz var. Kiskaniyormu artik bilmiyorum. Oyle dusunuyorum. Hep guzelsin falan der. Ama Ben baska kisilerle dolastigim zaman dik dik bakiyor guluyor falan. Ya dikizleniyorum resmrn. Acayip rahatsiz oluyorum. Benim birseyime guler birsey demem. Ama ona laf atilip gulununce bana ne guluyosun lan der. Acikcasi beni sindirdi. Asla yalan konusmam. o biraz sinirlidir. Ama hala benimle konusup selam veriyor. Bana bulasiyolar iste. fakat bu saka boyutubu gecti. O hp baskalarina guler eder. ona gelince hemen sinirlenir eder. Bende oyle sinirlenebilirim ama yapamiyorum. Hep sustum artik susmak istemiyorum. Boyle olmak beni cok rahatsiz ediyor. Daha 2 gün önce bana bagirdi. Şu an gayet normal selam veriyo konusuyor. ama beni sevmiyor biliyorum. Kendine birsey yaptirmaz. off cok sinirlerim bozuk


0|0
0|3

Erkekler Ne Diyor 3

  • napak.

    0|0
    0|0
  • O kızla görüşmeyi kes ve o erkeği de görmezden gel.

    0|0
    0|0
    • ya cok sinirlerim bozuk. Gorusmuyorum zaten hic konustugum yok ayni ortamdayiz ikisiylede hergun hemde. Kizla hic konusmuyorum. Geliyi bana takiliyi ama normal yani konusmaya calisiyor. Cevap vermedim 50 kere bagirdi arkadan. mecburen dondum. bisi dedi cevap vermedim. Acaba sen hala niye benimle konusuyosun diye cikissammi? o bagiriyor. Beni pisirik bir kiz olarak goruyor sessizim o yuzden bana tavirlari geciyor. O erkek de cok asabimi bozdu. Gelip konusmadan benim gelmemi bekleyip kiskandirmaya calisiyor. Gozumun icine baka baka. Napicam nasil kurtulcam

    • Hepsini Göster
    • korkakmisin? hayatta cokmu ezildin. neden beni ezmesine izin vereyim

    • Cahille tartışma; kazanamazsın.

  • Takma geçer

    0|0
    0|0
    • hayir ya agladim ya takmamakla gecmiyor. soruyu tam okudunmu

    • gercekten dalicam kiza diye korkuyorum okuldan atilirim. normalde doverim onu fen
      a. Zor tutuyorum kendimi. iyi oku sonra yaz

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...