Sizin yerinize konuşan birileri var mı etrafınızda?

Sizin yerinize konuşan birileri var mı etrafınızda? Sinir olur musunuz bu duruma? Size sorulan bir şeye kendi cevap veren arkadaşınız, kardeşiniz, kuzeniniz gibi biri mesela? :)
Sizin yerinize konuşan birileri var mı etrafınızda?


0|1
20|37

En İyi Erkek Görüşü

  • Hayır etrafımda o tarz insanlar yok. Ama insanlar başkalarının işine burnunu sokmayı çok seviyorlar. Bununlada yetinmiyor hayatlarınada karışıyorlar ki bu çok daha sinir bozucu bir durum. Belkide kendi yapamadığı, yaşayamadığı sürekli içinde biriktirdiği o eksikliği başkalarına lanse etme çabalarıdır. Ama bunu yaparken kendi isteklerini başkalarının hayatına yansıtmada olası bir başarı durumunda onların hayallerinide çalıp bu sefer o bireyin başka hayatlara karışma isteğini doğuruyor. Garip bir döngüye girmiş durumda insanlar :)

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • İzin vermem.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 36

  • benim yerime konuşan kişilere sinir olurum
    ve onları çok kötü bozarım

    1|0
    0|0
  • hayır yok

    1|0
    0|0
  • Bir büyüğüm var zaman zaman dükkanına gittiğimde bana sorulan soruya karşılık cevap veriyor, evet delirtiyor insanı.

    1|0
    0|0
  • Hayır tabiki

    1|0
    0|0
  • Bilmediği bişey konuşursa sinir olurum öteki türlü konuşsun, iyidir.

    1|0
    0|0
  • Yoktur

    1|0
    0|0
  • Yookk

    1|0
    0|0
  • Hayır yok.

    1|0
    0|0
  • Hayır

    1|0
    0|0
  • Yok ama burda çok denk geliyorum avukat çok 😊☻

    1|0
    0|0
  • Galiba senin kuzen var. Bende kimse yok

    1|0
    0|0
  • Var oyle mallar

    1|0
    0|0
  • Ben kendi adıma konuşurum kimsenin benim adıma kelime yapmasına gerek yok

    1|0
    0|0
  • bazan atlarlar

    1|0
    0|0
  • Müdürüm var. Az kaldı alacağım ifadesini.

    1|0
    0|0
  • Çokkkk

    1|0
    0|0
  • 😃doluuu

    1|0
    0|0
  • Lisedeyken vardı biri de bana özel değil hasta gibi biseydi herkesin bişeyine atlardı. Bigün dövmüştüm.

    1|0
    0|0
  • Yokk

    1|0
    0|0
  • hayır avukatım yok :D

    1|0
    0|0
  • Aynen

    1|0
    0|0
  • Yok fırsat vermem

    1|0
    0|0
  • pek çok kez hoşuma gider beni bir dertten kurtarmıştır :D

    1|0
    0|0
  • Ağzi torba olan çok kişi var.

    1|0
    0|0
  • Keşke olsa

    1|0
    0|0
  • kız kardeşim var bazen sinir oluyorum

    1|0
    0|0
  • var var olmazmı en yakın arkadaşım bir susmuyor güzel kardeşim dövecem yakında

    1|0
    0|0
  • Yokk

    1|0
    0|0
  • kuzenim salak salak cevaplar veriyor bir gün fena bozucam sabır daşı gibiyim tutuyorum kendimi

    1|0
    0|0
  • Olamaz

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    6

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 19

  • Hayır yok, izin vermem

    1|0
    0|0
  • olmazmi maydonoz olmadan duramaz illaki karisacak konusacak

    1|0
    0|0
  • Öyle biri hiç olmadı çevremde. Konusmaktan aciz de değilim, çok yakınım da olsa buna cüret etmemeli!

    1|0
    0|0
  • hayır yok

    1|0
    0|0
  • Hayır yoktur

    1|0
    0|0
  • Bazen:)

    1|0
    0|0
  • Yaaa daha geçen aksam bunu ben yaptım 🙈
    Kardesimde kızdı ben babamla konusuyorum bırakta o cevaplasın diye :D
    Ama ne yapayım babamda yavas konusuyodu bari ben söyleyeyim dedim daral geldi :D

    1|0
    0|0
  • Yok.

    1|0
    0|0
  • Var evet ninem hakkaten oyle bir Kari her lafa karisiyor

    1|0
    0|0
  • Yok
    Kimse benim yerime konuşamaz, karar veremez

    1|0
    0|0
  • kardeşim... pek rahatsız olmuyorum

    1|0
    0|0
  • hayır yok

    1|0
    0|0
  • Evet

    1|0
    0|0
  • Hayir oyle biseye firsat vermem kim olursa olsun

    1|0
    0|0
  • Evet bir arkadasım öyle bana soruluyo balık gibi atlıyo o cevaplıyo coook sinirleniyorum

    1|0
    0|0
  • Olurum tabi kim sinir olmaz ki bide benim soyledigim seyi kendi soylemis gibi davranmiyomu...

    1|0
    0|0
  • bazen evet

    1|0
    0|0
  • malesef evet.

    1|0
    0|0
  • Bazen oluyor çevremde biri bana birşey vermek istediği zaman bana olur kesin getir sen diyen bile oldu o kişinin yerine ben utandım hatta 😊

    1|0
    0|0
Yükleniyor...