Hocamın k*çını gördüm ölmek istiyorum iğrenç?

Hocayla fotoğraf yarışması için okulun bahçesinde profesyonelle çekim yapıyorduk, yalnızdık. Ben susadım hava çok sıcaktı okulun duvarına sırtımı dayadım çantamdan su alıp su içmeye başladım. Hoca önümde eğildi bildiğin k*çı açıldı ama hiçbir tepki göstermedi TAM ANLAMIYLA İĞRENÇTİ. Kıllı kıllı abi kusucaktım. İnsan hiç mi hissetmez? Hissettiğine eminim ama hiç utanmadı düzeltmedi. Daha fazla dayanamadım hocam bugünlük yetmez mi dedim biraz daha devam edelim birkaç kare daha lazım dedi. Arkasını döndüğünde bile açıktı. Hocam gitmem lazım deyip içeri girdim. O günü hatırladıkça midem bulanıyo. Bir de okul tarafından saygı duyulan bir adam. Önümde kaç dakika öyle durdu. Pis ya. Yüzüne bile bakasım yok napıcam? Tuhaf davranıyor zaten bana karşı.


0|0
8|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Senin hic killi gezdiğin zaman olmadı mi

    0|0
    0|0
    • Abi ne alaka k*ç ya k*çı kıllı adamın

    • E tamam orda da çıkıyor , o sıra almamıştır

En İyi Kız Görüşü

  • Kıçı başı ayrı oynuyor diyosun

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • hissetmez bende de oluyor bazen, çalışırken bişey almak için eğiliyosun görünüyor birisi söylemese farketmiyosun.

    0|0
    0|0
    • Azıcık çatalı görünse sorun yok bildiğin baya açıldı hissetmemesine imkan yok.

    • hee o kadar açıldıysa anlar tabiki, hani azıcık çatal görünme durumlarını bilirsin ben öyle zannettim.

  • Hoca da bir poz almış senden :). Olur öyle şeyler. Görende hiç g*t görmemişssin sanır. bir kaç güne unutursun :)

    0|0
    0|0
  • minibuste bugun bana denk geldi kiz 2 kere egildi 1 lira dusurup durdu en son kimligini dusurdu :D tüylüydü ama ben takmam oyle seylere

    0|0
    0|0
    • İnsanın saygı duyduğu kişi böyle ummadığı bir şekilde patavatsız davranınca tuhaf hissediliyor işte

    • o konuda haklisin evet

  • ölebilrsn

    0|0
    0|0
  • Off igrencc

    0|0
    0|0
  • Bayan mi bu hocan

    0|0
    0|0
  • Ne desemki konu hakkında bilemedim zamanla unutursun.

    0|0
    0|0
  • erkek adam dediğin kıllı olur :D

    0|0
    0|0
  • Adammı 😣 kadın olsa anlarım iğrenç

    0|0
    0|0
  • ya ayıp etmiş :D

    0|0
    0|0
  • Temasa geç hhagghg

    0|0
    0|0
  • kıllı birinin altına giricen ileride :P

    0|0
    0|0
  • Merak etme sana gostermeye calissa orasini degil baska biryerini gosterirdi. Hissetmemistir ne var bu kadar tiksinecek ne sevgilin ne de baska birseyin saygi duy seninde basina gelmistir illaki fakat kimse caktirmamistir ayip diye

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Adsds iğren. ç ya.

    0|0
    0|0
  • farketmemistir

    0|0
    0|0
  • Pantolonu yukarıya doğru çekse yani belini tolayıp dizlerinin üstüne otursa açılma problemi olmaz.

    0|0
    0|0
  • Begeniyo heralde seni :D

    0|0
    0|0
    • Napmaya çalıştığını anlamadım bir öğrencinin yanında bu kadar rahat olunmaz.

  • Sapik ya. Aman uzak dur.

    0|0
    0|0
  • Ya Allah kahretmdjsjdjdjdjdnd

    0|0
    0|0
  • Ahahaha 😀😀

    0|0
    0|0
Yükleniyor...