Eşinizin evine bağlı olması için ne yapardınız?

Eşinizin evine bağlı olması için ne yapardınız?


1|1
24|36

En İyi Erkek Görüşü

  • Kimseyi sevmedigim kadar cok severim hayatta yapmicagim seyleri yaparim suprizler beni bozar dedigim ne varsa goze alirim ailesini basima tac ederim hayatima giren tek kadin oymus gibi hisettirim incitmekten korkarim arkadas gibi dertlesirim benden korkup cekinmesine firsat vermem eminim evine bagli olur ve huzurlu bir yuva olur boyle yaparsam

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Evde ne kadar huzur, mutluluk varsa insan o kadar seve seve evine gelir. Eve gelindiğinde sıcak bir 'hoşgeldin' demek bile bağlayıcıdır aslında. ya da günün nasıl geçti demek. Koynuna alıp soluklanmasını sağlamak...
    Tabi insanlar artık doyumsuz herkes için geçerli mi bu bilemiyorum

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 35

  • Sanırım cevabı Efendimizin (a. s. m) kızı Fatıma'ya (r. a) verdiği öğüttür!

    Günümüz ailelerin kızlarına öğüdü:
    "Kızım kendini sakın ezdirme, ipleri hep elinde tut!"

    Efendimiz (a. s. m.) kızına öğüdü:
    "Kızım Fatıma.. Sen Ali'ye hürmetkâr ol ki, o sana KÖLE olsun!"

    #Vesselam

    4|0
    0|0
  • Onu eve bağlardım

    1|0
    0|0
  • Hiç bir şey yapmazdım, öyle birini bulmaya çalışırdım. Galiba ondan yalnızım.
    Yalnız güzel yazıymış :)

    1|0
    0|0
  • Bağla kiz halat la iple falan:)

    1|0
    0|0
  • Bişey yapmam. Evine bağlı olacak insan zaten bunu karşısındakinden sebep yapmaz. İçinden gelip yapar. Hem zaten ileride eşim olursa zaten olmasını istediğim gibi biri olur böyle şeyleri düşünmem bile :)

    1|0
    0|0
  • ilgi alaka gösterin akşam eve geldiğimizde saçma sapan dizilere bakıp bizi arka plana atmayın kapıyı siz açın güler yüzlü olun sevgimizi maddiyatla ölçmeye kalkmayın kısacası kadın gibi kadın laaaaayyynnnnn

    1|0
    0|0
  • elin adamı ne bağlı olacak evime be =))

    1|0
    0|0
  • baglı olmasa esim olamaz zaten

    1|0
    0|0
  • evine bağlı olmayan eş değildir

    1|0
    0|0
  • Eşin evine bağlı olması için yapılacak tek şey,
    evine bağlı bir eş bulmaktır..

    1|0
    0|0
  • Kendimi sevdirirdim.

    1|0
    0|0
  • olması gerekn o ben evde olurum eşin seni evde bekliyor sen eglencedesin olmaz yani bana göre

    1|0
    0|0
  • Maşallah :)

    1|0
    0|0
  • Çok hoşmuş :)

    1|0
    0|0
  • Bir şey yapmam. O zaten olur

    1|0
    0|0
  • tam beni anlatmis. aslinda..

    1|0
    0|0
  • ben de kapının önünde çocuklar top oynarsa onlara salça oluyorum.

    1|0
    0|0
  • Sabah aksam

    1|0
    0|0
  • Beni anlatır gibi. 😑

    1|0
    0|0
  • adam gibi adam dedikelri bu olsa gerek.

    1|0
    0|0
  • menopoz ve andropoz sonrası böyle oluyor sanırım

    1|0
    0|0
  • Cocuk tabikide :)

    1|0
    0|0
  • Ben olsam eşimi döverdim fena şekilde

    1|0
    0|0
  • O kapının onunde oturan kesin benim sanirim:)

    1|0
    0|0
  • İşte sahiplenmek böyle birşey.

    1|0
    0|0
  • Yaa işte böyle erkek ler var kıymet BİLMELİ böyle erkeklerin kıymetli

    1|0
    0|0
  • Vayyy be aynı benn :D

    1|0
    0|0
  • çocuk yapardım ;)

    1|0
    0|0
  • Ne guzel bir hikaye

    1|0
    0|0
  • fazla evine bağlı olmasın kafayı yer sonra uğraş dur

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

3 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 23

  • Aaaa yazı çok güzel

    1|0
    0|0
  • Oha çok iyi :)

    1|0
    0|0
  • Ay güzelmiş :)

    1|0
    0|0
  • Birini biryere birtek sevgi baglar... sev, mutlu et... o mutlu olunca sende mutlu olursun, seviyorsan sayet😉

    1|0
    0|0
  • İşte aşk nedir diyenlerin aradığı cevap😍

    1|1
    0|0
    • Sanırım evde huzur varsa erkek de kadın da o eve bağlı oluyor...

  • Allah gözü başkasında olmayan sadık bir eş versin bana

    1|0
    0|0
  • Yazıya şaştım kaldım sotuya gelicek olursak bişi yapmam

    1|0
    0|0
  • Güzel ama malesef şimdiki şartlar böyle toz pembe değil.

    1|0
    0|0
  • Onu eve bağlayacak çok güzel sebepler bulurum

    1|0
    0|0
  • eşlik görevlerimi yaparım, gerisi ona kalmış...

    1|0
    0|0
  • Yazıya bayıldım ya yerim ben onu :D

    1|0
    0|0
  • ne kadar iyi ya ideal eşmiş gerçekten:D

    1|0
    0|0
  • iple bağlarım

    1|0
    0|0
  • Eşim yok bunu daha sonra düşünürüm

    1|0
    0|0
  • eve iple bağlardım xshdgbhsrtbjrtn :'D

    1|0
    0|0
  • Gözünü doyurmaya calisirim her anlamda

    1|0
    0|0
  • Vay be harikaymış keşke bende böyle bir eşe sahip olabilsem

    0|0
    0|0
  • Sevgi saygı hoşgörü.. Fakat gözü dışarda olan Ada'ma ne yaparsan yap boş

    0|0
    0|0
  • Güzel sevişirim güzel yemek yaparım güzel görünmeye çalışırım vs

    0|0
    0|0
  • Simdi soruyu pek bir mantıklı bulmadım diye cevap vermek istiyorum

    1|0
    0|0
  • Yengec burcu olmali

    1|0
    0|0
  • Evliliğimi sıkıcı hale getirmem, seks hayatımı düzenli tutmaya çalışırım, hijyenik olmaya özen gösteririm. Ona saygı gösteririm. Hergün yemeği olur, ekstra bakımlı olmaya çalışırım. Yani güzel kokarım, güzel giyinmeye çalışırım. Ağız ve diş sağlığıma özen gösteririm. Güler yüzlü olmaya çalışırım. Yapı olarak yıkıcı değil, yapıcıyımdır, anlayışlıyımdır bunu evliliğimde de sürdürürüm. Bu böyle uzar gider. Bence en önemlisi hijyenik olmak ve cinsellik. Eğer seks varsa, seks hayatında mutluysanız diğer konularda zaten mutlu olursunuz.

    1|0
    0|0
    • yav he he kesin öyle olursun, yerli kızlarımız evdeyken bakımsız leş dışarı çıkınca prenses oluyor

    • Hepsini Göster
    • Diğer hatunlara örnek olsun bu yazdıklarınız.. Yemek , yatak ve yapıcı hoş muhabbet kadını vazgeçilmez yapar erkeğin gözünde.

    • @aerolite Teşekkürler

  • çocuk

    1|0
    0|0
Yükleniyor...