Arkadaşlar yardım edin, lütfen halimden birisi anlayabilir mi teşhis istiyorum?

Ruhumun değişkenliğine ben bile yetişemiyorum. İki dakika içinde dünya başıma yıkılıyor, farklı bir açıdan bakınca hiçbir şey olmamış gibi hatta eskisinden dinçmiş gibi yoluma devam edebiliyorum. Bu her zaman için böyleydi. Ve böyle mi devam edicek, ben hayatımı işimi ilişkilerimi hep böyle mi devam ettireceğim. Hayatımın inişleri ve çıkışları o kadar fazla ki ben sadece merdiven boşluklarından bakmakla kalıyorum.


0|0
1|7

En İyi Erkek Görüşü

  • Cok degisken birisin demek ki prenses seninke gecinnekte zir okur ya :(

    0|0
    0|0
    • İnan bana zor bugün seviyorum, yarın sevmiyorum. Benimle ömür geçmez ama bana katlanabilicek özel kişiyi bulurum inş öyle biri varsa tabi

    • Hepsini Göster
    • Kova burcuyum

    • Benimkide ikizler :)

En İyi Kız Görüşü

  • borderline veya bipolar bozukluk ani ruh hali değişimleri gösterir
    birini bir an severken bir an o kim falan dersin adeta ve ortada hiçbişe yokken karanlığa düşersin bazen çok mutlu olursun anlamsız şekilde ve bu çok yorucu

    0|0
    0|0
    • Evet ama bununla nasıl başa çıkıcam gerçekten çok yorucu. Mesela inanamazsın ama 20 dakika önce dünya başıma yıkılmıştı her şeyi kenara attım, üniyi bırakıcaktım, ruhumu teslim etmek istiyordum ( aklımdan geçenler) şu an ise ders çalışırım, dondurmamı yerim ve keyfime bakarım edasındayım bu nedir böyle

    • ama iyiykende her an kötü olucam diye korkuyla yaşıyosundur çünkü sen elinde olmadan birden batıyosun ve sık sık ölme planları yapıyo olabilirsin iyiyken bile iyi olamazsınki her an tedirgin

Erkekler Ne Diyor 6

  • Teşhis hemen koyulmaz böyle konularda.

    0|0
    0|0
  • halinden anlıyorum

    0|0
    0|0
  • tarifi bipolar... uzman yardımı şart

    0|0
    0|0
  • bence bu iyi bişey hayat sana acımasız yüzünü gösterdiği zaman hale ayağa kalkabilirsin

    0|0
    0|0
  • 24-25 yaşından sonra devam edeceğini sanmıyorum. Olur bizim yaşımızda böyle şeyler.

    0|0
    0|0
  • Bipolar gibi duruyor. bir psikologa git bence.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan En İyi Görüş seçilmiş!

Yükleniyor...