Tesettür giyim ile çarşaf arasındaki fark nedir?

selamlar arkadaşlar evet tesettür giyinen le çarşafa bürünen kişi arasında ne fark vardır?

Tesettür giyim ile çarşaf arasındaki fark nedir ?

Güncellemeler:
arkadaşlar foto kötü amaçla konulmamıştır. siz sadece soruya göre yanıt verin
foto yanlış anlaşılıyorsa o bayanlardan özür dilerim saygılar..
www.google.com.tr/url
birde bu var
teşekkürler @minik_şirine

1|0
16|6

En İyi Kız Görüşü

  • Aleyküm selam. Tesettür demek illa çarşaf demek değildir. Tesettür başörtüsüdür. Çarşafında anlami bir kadını yabancı erkeklerden korunmasıdır.

    0|2
    0|0
    • baş örtüsü yapanlarda ama tamamen kapalı gibi onda korunmuyor mu

    • Hepsini Göster
    • cevapların için teşekkür ettim ben öyle algıladım galiba

En İyi Erkek Görüşü

  • Orani burani belli etmemen gerek dikkat cekmemen gerek bir bayan bakkala giderken kac erkek orasına burasina bakiyorsa onunla zina yapmis kadar gunah aliyor o yuzden çarşaf ve ferace var

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • dinimizde çarşaf yoktur , çarşaf hıristiyanlara özgüdür aslında geçmişe bakarsanız. Br padişahımız (ismini * hatırlamıyorum yanlış bilgi vermek istemem ) çarşaflı hatınları gördüğünde demiş ki , dinimizin gerektirdiği kapanma şekli bu değil ve bazı erkekler suç işleyecekleri zaman bu tür giyinip kendilerini kmufle edebiliyor , onun için artık çarşafı yasaklıyorum demiştir. Dinimizin gerektirdiği kapanma şekli tesettürdür. ve saçın tepeden değil aşağıdan toplanarak bağlanması lazım.

    0|1
    0|0
    • bu konuda tam anlamıyla bilgili olmadığım için bir şey diyemem
      ama kapalı olup ta ruhun pis ise daha kötü

    • ben açığım , kapalı olmak nasıl bir şey bilmiyorum. Ama dediğiniz gibi önemli olan ruhun tesettürüdür. saçının telini göstermeyen ama harama giden çok insanlar var. Hangisi daha günah rabbim bilir

    • aynen katılıyorum size

  • Çarşaflı olmak zorunlu değil.
    1. si yüz ve eller dışındaki heryer kapalı olmalı.
    2. si dar giyilmemeli vücut hatları belirgin olmamalı.

    0|1
    0|0
  • Resimdeki hakarete bak ya. Herkes kapanmak zorunda mi herkes musluman olmak zorundami ahlak, namus, saygi din ile olculuyoda ben mi bilmiyorum. Sirf senin gibiler yuzunden gidicem bu ulkeden hemde ilk firsatta

    1|1
    0|0
    • sevgili arkadaşım güncellemeyi okumadığın belli ön yargı böyle bir şey işte güncellemeyi okuyup tekrardan yorum yaparsan sevinirim

    • Hepsini Göster
    • 3ay



      Keskeeeeee

    • 3ay

      Keskeeee gitsenn bu ülkeden :D

  • Allah bizi üstteki resimi, alttaki resim gibi gören yobaz beyinlerden sakınsın.

    1|1
    0|0
    • güncelleme bakıp tekrardan yorumunuzu yazarmısınız

    • Hepsini Göster
    • aynı görüşlerdeyiz orta yolda buluşmamız güzel teşekkür ederim

  • çok yanlış... çarşafsız olan her kız adem elmasını yemiş mi oluyor?

    1|1
    0|0
    • güncellemeye bakıp tekrardan yorum yapmanızı istiyorum

  • Ferace denen bir şeyde var.

    0|1
    0|0
  • Kendini başkalarına kapatıp sadece eşine açar birinde

    0|1
    0|0
  • Ben tesettürlüyüm, ne 3. resimdeki gibi çarşaf giyerim, nede 2. deki gibi pantolon-tunik. Kadınların böyle nesnelere benzetilmesini doğru bulmuyorum. Çünkü çarşaf giymek veya açık olmak tam olarak ahlak göstergesi değil. Tabii tesettürlü kadınlar gözümde bir tık daha yukarıda, Allahın emrine itaat ettiklerinden dolayı, ama açıkları da gömmeye karşıyım.

    0|1
    0|0
    • "Ben tesettürlüyüm, ne 3. resimdeki gibi çarşaf giyerim, nede 2. deki gibi pantolon-tunik."
      Yani siz dogru yoldasiniz, bazen kapali kizlarimizi gorururum, maalesef alta jeans giyerler..
      Aman Allahim derim.

    • Hepsini Göster
    • *Haklısınız

    • anlayışınız için teşekkür ederim

  • Tesettürün anlamı kıyafetinin üstüne dış elbise giymendir pardesü gibi zaten ikincisi tesettür değil. Vücudunun şeklını belli etmemen gerkiyor ama eğer dış elbisesi giyilmiş. Biri için konulursam ikiside Allah ın emirlerine uyuyo ama Allah carsafı emretmemiş

    0|1
    0|0
  • Verdigin ornek yeterli bence

    0|1
    0|0
    • verdiğim örnek o amaçla değil güncellemede bahsettim
      ama sen arasındaki farkı söylersen daha hoş olur derim

  • çarşaf değil
    ferace pardüse uzun elbise yani illa çarşaf giymek gerekmez tam tahıllı teseddür için sadece vücut hatlarını belli etmemesi lazım

    0|1
    0|0
  • Cemaat farkı vardır. o elmalı fotoğraf da hiç hoş değil.

    0|1
    0|0
    • soruyu detaylı okurmusunuz

    • Hepsini Göster
    • ben zaten açık olmayı savunuyorum, tesettür yahut çarşafı gereksiz buluyorum. sadece tesettür ile çarşaflı arasındaki farkı sormanıza istinaden böyle bir açıklama yaptım.

    • okey anladım tabi herkesin kendi görüşü buna bir şey diyemem

  • Ben ortadaki oluyorum heralde ama isirilmadim cok sukur..

    0|1
    0|0
  • bir fark yoktur

    0|1
    0|0
  • Ne amaçla koydun ozaman o fotoğrafı ben saçı kapatmayı saçma buluyorum saçın kime ne zararı var

    0|1
    0|0
    • ilk görüşte dikkatimi çeken o foto oldu
      görüşüne saygım var aslında ruhumuz temiz olsa iş tamamdır

Erkekler Ne Diyor 5

Yükleniyor...