Evlendiğiniz zaman alyans takacak mısınız / takıyor musunuz?

kesin takıcam taktırıcam Allah nasip kısmet ederse :) ya siz?
İyi Geceler


2|1
41|38

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 37

  • Ben bekarken bile takıyordum Üniversitede..
    Ki yaklaşan olmasın diye..

    Hele evleneyim, büyük bir gururla göstere göstere takarım.. ;)

    #Vesselam

    1|1
    0|0
  • Benim alyans yüzüğüm var zaten :) evlenmedende takıyorum :D Evlenirsem birde gümüş yüzük takarım olur biter :)

    1|0
    0|0
  • Takmayacağım.

    1|0
    0|0
  • Tabii. İçine de şöyle yazdırabilirim belki,

    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    Ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

    1|0
    0|0
  • evlenirsem takarım tabii

    1|0
    0|0
  • Takmam

    1|0
    0|0
  • takarım herhalde

    1|0
    0|0
  • Kesinlikle takacağım. Hem de hiçbir yerde unutmadan takacağım. Eşime "ya banyoda unuttum" bile demeyeceğim, içinde sevdiğimin isminin yazılı olduğu tüzüğü banyoda bile çıkarmayı düşünmüyorum.

    1|0
    0|0
  • Takarim

    1|0
    0|0
  • Takarız .

    1|0
    0|0
  • Takmucıağm

    1|0
    0|0
  • yok ya gerçi eşim isterse olabilirde benim hayalim 2 mizde böyle yüzüm parmağımıza güzel bir dövme yaptıralım falan :D

    1|0
    0|0
  • takarım sanrım

    1|0
    0|0
  • Takmam ama takalım derse takarız

    1|0
    0|0
  • Siyah alyans tkarim

    1|0
    0|0
  • takıcaz tabı lafı olmaz

    1|0
    0|0
  • beyaz takarım, sarı asla

    1|0
    0|0
  • evlenmicem

    1|0
    0|0
  • aynen bende evlenirsem inşallah kesin takcam

    1|0
    0|0
  • Takarim

    1|0
    0|0
  • evlemeyi düşünmüyorum evlat edinecem

    1|0
    0|0
  • Taktiracak olani bulmak gerek

    1|0
    0|0
  • Takcam inşallah 😊

    1|0
    0|0
  • Takarım niye takmayayim

    1|0
    0|0
  • Takarım

    1|0
    0|0
  • Nah takarın çok bekler

    1|0
    0|0
  • Takicam tabi,

    Önce Sevdiğimin hatunumun parmağına sonra benim parmağıma..

    1|0
    0|0
  • takarım herhalde..

    1|0
    0|0
  • Takmam her halde :)

    1|0
    0|0
  • Elmas olsun üstünde, umarım olur

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    7

Kızlar Ne Diyor 40

Yükleniyor...