Sigaraya başlıcam yeter artık?

Ulan 15-16 yaşında veletler kızlar bile içiyorken sigara ben niye içmiyim?

Güncellemeler:
Sigara ya Pro içerek başlasam mı
Madem herkez karşı niye etrafta göremiyorum bilip de içenii

0|0
25|28

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Sigara içeceğine pro iç.. Ama etlisinden oldun.

    0|1
    0|0
    • Eig için teşekkürler

Kızlar Ne Diyor 24

  • Hiçbir özelliği yok, keyif falan da vermiyor özentilikle başlayıp bağımlılığa gidiyor

    2|2
    0|0
  • Durduğun kabahat.

    0|1
    0|0
  • İçç herkes kendini zehirliyor sonuçta😉

    0|1
    0|0
  • :) niye içeceksin.. ne yararı var ne hissettiriyor ne kazandırıyor? Cebine zarar sağlığına zarar çevrene zarar.. hep zarar? aman o veletler içiyorsa vardır bir bok özenti hep.. bakma sen onlara bir farkın olsun elalemden sen onlara değil onlar sana özensin.

    0|1
    0|0
  • Sen onlar gibi ergen değilsin. Sen gelecegini dusunen, ellisine gelince saglıklı kalmak isteyen biri olabılırsın

    0|1
    0|0
    • Doğru diyorsun abla haklısın. Zaten niyetim yok. Çok teşekkür ederim.

  • Neden içesin. Kendini zehirlemekten başka bir şey değil

    0|1
    0|0
  • Veletlerle kıyasladığı şeye bak

    0|1
    0|0
  • Aferin

    0|1
    0|0
  • Sanane milletten içicen de ne olacak para ve kişiye zarardan başka bir yanı yok insanlar kurtulmaya çalışırken senin içmen çok anlamsız..

    0|1
    0|0
    • Özendirmesinler. Sigara yasak oldu içme iki kat arttı. İş yerinde bir abla var kızı 16 yaşlarında iş servisin arkada oturuyo ben önde sohbet felan bir baktım arkada camdan sigara içiyo anneside izin veriyo ne iş bu

    • Hepsini Göster
    • olabilir içebilirsin ama özendiğin için değil kimseye özenme sakın hayatını mahfedersin.

    • Peki

  • birileri yapıyor diye sen de mi yapacaksın vurun beni

    0|1
    0|0
  • 15 16 yaşındakilere veled diyon bide onlar içiyosa ben niye içmiyim diyon. 15 yaşındaki bir velete özenmiş oluyon. Onlar en azından içine çekiyor sen daha onu öğrencen.

    0|1
    0|0
    • Onlar ve yaşıtların içiyo

    • Hepsini Göster
    • Yaşıtlarım yazcaktım yanlış oldu burda sana karşı bir yargı yok yazım hatası yaptım

    • pardon o zaman yanlış anlaşılma olmuş

  • Yanlış düşünüyorsun. Millet içiyo diye senin içmen gerekmiyor.

    0|1
    0|0
  • Niye icesin

    0|0
    0|0
    • Hayat hep sıkıcı aynı şeyler

  • Özenti everyone

    0|1
    0|0
  • sırf o içiyor bu içiyor diye içersen özentilikten başka bir şey olmaz, boşuna elindeki parayı da kaybetmiş olursun yani...

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • Niye içesin

    0|0
    0|0
  • 15-16 yaşındakiler camdan atlıyormuş hani

    0|0
    0|0
  • kendi de 18 dir

    0|0
    0|0
  • iç iç, iç te gör:)

    0|0
    0|0
  • Başla canım özeneck başka bişey bulamamışsn.

    0|0
    0|0
  • İçme ya, öpüşürken kız arkadaşın kokudan rahatsız olur.

    0|0
    0|0
    • Cık olmaz öpüşmem hem günah hemde sevgilim kabul etmez. İçmicemde

  • Sigara haramında haramıdır bence. İçme. Kendini zehirleme.

    0|0
    0|0
    • Mekruhmuş içeceğimi sanmam. Yapamam yani kendime yakıştıramam

  • 16-16 yaşındakiler intiharda ediyor. Bence sende intihar et...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 27

  • Herkes birakmaya çalışırken ciddi misin gerçekten. Elimde imkan olsa geçmişe donsem elinde sigara olan 15 yaşındaki halimi tekme tokat döver burnunda sondururdum o sigarayi

    0|1
    0|0
  • hayır bonzaiyle başla derim daha etkili

    0|1
    0|0
  • İçersen ölürsün ! İçmese sanki ölmeyecek.
    Soluduğumuz oksijen bile zararlıyken neden özellikle sigara içilmemesi tavsiye edilir? Şekerin içindeki glikozda tehlikeli, onu neden önümüze seriyorlar? Sigara üvey evlat mı? hiiiç! mi bu? Değil. Sigara içilir. Lise 1de başladım aralıksız içiyorum. Sigara içmeyen 3 sınıf arkadaşım halı sahada kalp krizi geçirdi öldü. Demek ki sigara hayat kurtarır. ! Sigara içmesem bende halı saha maçına gide r at gibi koşar ölürdüm. Teşekkürler sigara iyiki varsın. Yaşasın sigara.
    Tek kötü yanı gece aniden bitmesi. Sabah olmuyor sanki mına koyiim ya.

    0|0
    0|0
    • Sen star tv dada ya konuk ol :D

    • Çocuklarına tv izlettirmediğini söyleyerek cool görünümü vermeye çalışan spot entel okanın tv programına da korum.
      Sigara iç sen.

  • iç valla yararlı bişey

    0|1
    0|0
  • Ben bırakmaya çalışıyorum

    0|1
    0|0
  • Aferin sana iyi bir düşünce o iciyo ben neden icmiyim ki devam et bu sekilde

    0|1
    0|0
  • Onlardan olmamak için içme

    0|1
    0|0
  • Neden içesin?

    0|0
    0|0
    • Boş bir hayatım vat kötü alışkanlığım yok ve tüm millet tam tersim topluma baktığımda muhalefet gibi hissediyorum :D

  • aha ergen bu da işte kendisi de 18 yaşındadır

    0|1
    0|0
  • Başlama derim. ben ağzıma bile sürmedim.

    0|0
    0|0
    • Bende denemedim bile ama ileride ne yaparım bilmem

  • Bende içmiyom

    0|0
    0|0
  • onlar kendılerını zehırlıyorlar dıye senınde kendını zehırlemene ne gerek var.
    hem bunu mu bahane edıyorsn

    0|0
    0|0
    • Galiba

    • sıgara ıcmenın hıcbır bahanesı olamaz.
      bıle ısteye kendını zehırlemıs olacaksın saglıgına yazık

  • Kızlar bile içiyor ben neden içmeyim mi dedin :D hayatımda gördüğüm en saçma mantık onlar veriyor sen de ver o zaman :))

    0|0
    0|0
  • Zihniyete bak

    0|0
    0|0
  • içesin mi var özenti mi

    0|0
    0|0
    • Özentilik sadece canım çekmiyo

    • Özentilik sadece canım çekmiyo öyle işte

    • başlama canın isterse başlarsın iyi değil itici hatta üstün başın kokunca iyi mi olur

  • içince ne olacak

    0|0
    0|0
  • sigara iğrençlikten başka birşey değil, çok keşken olur. Keşke başlamasaydım diyorum.

    0|0
    0|0
  • bir halt mi oluyo icince

    0|0
    0|0
  • Niye içesin?

    0|0
    0|0
  • bir boka yaramıyor ;)

    0|0
    0|0
  • pro içmek ne ya puro mu yoksa. ben dün bıraktım sen başla mk malı. yakma kendini.

    0|0
    0|0
  • İyi bok yersin biz ictikte ne oldu ha diyosan param çok başla çünkü hem paran hem saglihlgin gidecek

    0|0
    0|0
  • bir ara ben de senin piskolojindeydim :)

    0|0
    0|0
    • Sonra ne yaptın

    • Sigaraya para vermek aptallarin iši oldugunu anladim. Hem zehirleniyorsun hem yanindakileri zehirliyorsun hemde paran bosuna gidiyor

  • Beynini kullanmaya başla bence.

    0|0
    0|0
  • Kizlara mi ozeniyon

    0|0
    0|0
    • Herkeze ve yazıda velet ve kızlar yazdım

    • Hepsini Göster
    • 22 ve boşluktayım arayış içindeyim sigara peşine başka şeyler

    • Kolun mu yok ya da bacağin ya da işin mi yok ya da ölme durumuna mi geldin hayata bir goz cevir bak boş islerle ugrasmayin az 22 yasinda adamsin veletler iciyor diye bende icecegim diyorsun resmen

  • Peki, siz bilirsiniz.
    #Googleamca

    0|0
    0|0
  • Aynen mudur basla parlıament yapıstt hemen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...