Benim gibi kendini alkole vuran varmı?

Arkadaşlar uzun yıllardır içiyorum ara ara ama 1 yıldan fazladır hemen hemen herakşam içiyorum işim gücüm yerinde maddi yönden bir sıkıntım yok borcum harcım yok istediğimi yapabilicek güçteyim ama hiçbirşeyden zevk alamıyorum gezme tozma herşey Saçma geliyor akşam 6 7 olunca içmeye başlıyorum ve bu saatlere kadar gidiyor eskiden 3 4 dublede Çakır keyf olurken şimdi 50 cc banamısın demiyor sonum ne olucak merak ediyorum


0|0
3|4

En İyi Kız Görüşü

  • evet ama ben zevkine içiyorum denemediğim içki kalmadı heralde.

    0|1
    0|0
    • Ben bir dönem vodka içiyordum bir Arkadaşıma uyum Sağlamak için artık genelde viski içiyorum müşterilerim bile alıştı sabit müşterilerim bazı akşamları gelirken getiriyor :)

    • sıkıntı ama araba kullanırken özellikle ofiste iki duble içiyorsun ama eve gidene kadar üç buçuk bana da kıbrıstan geliyor jagermeister içiyorum bu aralar

    • Biz genelde 2 kişi nöbet tutarız ofiste yani Yanımda kardeşim var araç kullanmaya gece 4 gibide sakinleşiyor genelde ve yatıyorum genelde kardeşim ayakta kalıyor acil bişey olmazsa 9 10 a kadar güzel bir uyku çekiyorum :)

En İyi Erkek Görüşü

  • Bu yazdıkların gerçekse ve bu şekilde alkol almaya devam edeceksen eğer karaciğerini s*kersin. O da en iyi ihtimal. Erken yaşta bunama, Alzheimer gibi nörolojik hastalıklar bir sonraki basamak. Kalıcı göz hasarı filan cabası. Kararında iç abicim. Yazık etme kendine. Bak ben de alkol kullanıyorum. Ayarında olunca çok zevkli ve hatta yararı bile var ama fazlası...

    0|1
    0|0
    • Herşeyin farkındayım kardeşim yinede bilgin için teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • Anladım :) hayırlı geceler

    • Sağol kardeşim sanada hayırlı geceler :)

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sadece alkolse iyi yibw

    0|1
    0|0
    • Eğlenceye falan gitmiyorum ofiste içiyorum genelde veya evde ya da sahilde gece hayatının clublerini kafam kaldırmıyor 15 20 dk dan fazla duramıyorum

    • Hepsini Göster
    • Gece clubleri saçmalık zaten başlı başına evde içmek rahat sahilimiz yok bizim

    • Aynen öyle bende ofiste alıyorum genelde gece nöbetlerinde özellikle ofiste ev sayılır 1+1:)

  • 50 CC mi
    Gargara yapmaya yetmez

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • beyine reset lazim bazen iyi olabilir daha guclu geri gelirsin.

    0|1
    0|0
  • 8-9 yıldır her gece

    0|1
    0|0
  • lafayı bulmak icin icmem genelde, keyfine

    0|1
    0|0
Yükleniyor...