Kürt kızı mı? Türk kızı mı?

Aile bağları güçlü Kürt kızı mı Batılaşmış Türk kızı mı
Kürt kızı mı? Türk kızı mı ?

Güncellemeler:
Kürt Türk ayrımı değildir mesele ırkçılık hiç değildir sadece kültür meselesidir
Doğulu Kürt kızlarının örf adetlerine daha bağlı olmasıdır asıl mesele

0|0
38|49

En İyi Kız Görüşü

  • Hic fark etmemeli ben turk olabilirim ama burda kurtler cok var ve ic iceyiz bazilari yok kurt kizlar kokuyor yazmis killi yazmis evet kurt kizlara cok bakimli ve guzel kokuyorlar ayni zamanda killi kurt kizida gordum Turk kizida gordum ve lazer denen bisey var? Kucukken benide doldururlardi kurtleri sevme diye ama Ic Ice buyuduk yurt disindayim ben ve buyudukce anladim onlari ve onlarin adelerini cok aileye baglilar ve onlari seveni onlar 10 adim daha atarlar. Fark etmemeli. Yanliz ben kurt dugunlerini adetlerini daha cok seviyorum cok eglenceli oluyor ve adetleride hos. Herhangi irk olabilir bu arada bazi irktan kizlar var benim tanidigim bazi Turk kizlarindan daha iyi mesela benim en iyi arkadaslarim burda 3 tane var biri yari Turk yari Kürt digeri polanyali digeride yari Jamaican yari columbian ve hepsi iyi ve guzel insanlar adetleri farkli olabilir ama onemli olan irk degil insanlik

    0|6
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 37

  • Kürt kızları kokuyor 😄

    7|7
    0|0
  • İnsan olsun ne farkederki :)

    4|4
    0|0
  • Türk kızı.

    7|4
    0|0
  • Ayrımcılık yapacak isen türk, kürt, laz, çerkez, roman, ... diye gideceksin.
    Bunların hepsi burası Türkiye olduğu için Türk adı altında birleşmiştir.
    Her insanın kendine göre bir güzelliği vardır. Göze en güzel gelenler daima şunlardan olacak diye bir şey yok.

    0|1
    0|0
  • Aile baglari guclu kurt kizi diyor, bizim vatan baglarimiz guclu, aile baglarimiz kadar. Yaristirman hata.

    3|6
    0|0
  • Aile baglari kuvvetli olan kürt kizlari buraya gelmiyor galiba, hep türk kizlari cevap yazmiš. Ama NO RACIZM kardeš, böyle soru sormayaydin iyiydi

    1|4
    0|0
  • milliyetçiliğin olduğu yerde mantık biter
    aşkın milliyeti olur mu

    2|1
    0|0
  • İkisi de bu toprağın insanı sonuçta fark etmez.

    2|3
    0|0
    • yaşa ben burada düzgün bir soru sordum malesef Türkler ırkçılık yapıyor

  • Türklerin aile bağları kuvvetsz değil

    Katilmiyorum

    Herkes Dengine göre

    2|1
    0|0
  • Kürt kızları killi oluyor

    0|3
    0|0
  • Batılaşmış Türk kızı mı? 😒
    Pardonda aile bağları güçlü olan kürt kızı oluyorda Türk kızı olmuyor mu? Bu ne saçma düşünce.
    Biz gayet bağlıyız.
    Dur soruna da cevap vereyim Türk Kızı.

    3|4
    0|0
    • @killer19 Türk kızı cidden görmemişsiniz. Harbiden görmemişsiniz
      Zannediyorsunuz ki Türkiye de yaşayan herkes Türk oulan şu ülkede toplasan 5 10 milyon gerçek Türk var.

    • Hepsini Göster
    • ya bırak şu cahili salak salak soruları var adamın aklı sıra soru soruyo töbe töbe

  • Türk kızı

    3|3
    0|0
  • insan evladı olması yeterli.

    0|1
    0|0
  • kürt kızıyım ne olmuş :D ne farkeder türk kürt? sonuçta tc kimliğim var.

    1|1
    0|0
  • İnsan olsun, vatanına düşkün olsun yeter. Irk ayrımıda nedir.

    0|1
    0|0
  • İnsan kızı.

    0|1
    0|0
  • İnsan olsunda

    1|1
    0|0
  • tabiki Türk Kızı 🇹🇷

    2|2
    0|0
  • Laz Kızı :D

    0|2
    0|0
  • Türk kızı tabikide. i. t kızını sevmem 😊

    1|2
    0|0
  • :D Sen öyle san kürtlerin çoğunluğu asimile olmuşlardır. Örf adet konusunda diyorum.

    Biz ayrım yapmıyoruz ancak senin gibiler ayrım yapar.

    0|0
    0|0
  • Özgür ruhlu kendini bilen istiyorsan Türk kızı
    Herşeyine olur diyen kız istiyorsan kürt kizi

    0|1
    0|0
    • aynen Kürtler kocalarına daha bağlı

    • Hepsini Göster
    • @alinatanya önemli olan insanın ruhu orspu olmasın canım zaten insanlık şart yani yoksa nereli oldgu falan mühim değil bunlar 😉😏😏😏

    • Sen rahat ol, aynaya baktığında gördüğün ben değilim😅😉

  • Soruda fitne seziyorum nedense! Insan olsun bence.

    0|1
    0|0
  • insan evladı

    0|1
    0|0
  • Türk kızı

    3|0
    0|0
  • Kurt Turk ayrimi yapmasanizda ulke rahat etse

    0|1
    0|0
  • her türlü türk

    1|1
    0|0
  • Türk tabi ki.

    2|0
    0|0
  • TÜRK tabi sorman haata

    0|0
    0|0
  • Kurt ne ya Allah korusun

    1|0
    0|0
    • hakiki kız yapmacık değil

    • Hepsini Göster
    • Iste gerikafalisiniz

    • size saygı duyarım ben evleneceğim kızla sadece dünyada eş olmayacagım sonsuz cennet hayatında o benim eşim olacak bu dünyadaki kariyer beni ilgilendirmiyor çocuguma iyi bakılması daha önemli kadının özel durumundan dolayı çalışması iyi değil namazını kılması ibadetini engeller geri kafalılık buysa geri kafalıyım

  • Kızlar Devam
    7

Erkekler Ne Diyor 48

  • İnsan olduğu sürece ve kafalarımız uyuşuyor ise ırk önemli değil.

    0|1
    1|0
  • Türk kadını şereflidir namusludur yüksek karakterlidir sevdikleri için her şeyi yapabilecek kapasitededir
    tabii ki Türk kadını

    5|0
    0|0
    • Hepsini Göster
    • :) tarih çalış giymeyenleri astılar batı batı diyen MK idi

    • alimleri astılar kuranı iptal ettiler başörütülü bacımıza saldırdılar çocuklara zorla bira içirdiler
      vay foşik tece :/

  • önüme rusları latinleri koysalar gene evlenecğeim kız türk kızı olacak

    7|0
    0|0
    • 👍 yuru be

    • Mecburiyetten kdks

    • @Türkızıııı mecbur olmakla ilgisi yok bunun gördüğüm yaşadığım çevrede etkileşime geçtiğim insanlar türkken gidip yabancı biriyle evlenme fikri bana uzak geliyor ki, bence yabancı birini bulabilecek potansiyelde var bende, uhh çok mu ego dolu yazdım bilemedim :D

  • insan evladı..
    vatanını milletini seven zeki bir kadın..

    0|1
    0|0
  • Aile bağlarınla ayakkabılarımı bağlarım.

    #BaşTacımTürkKızı :)

    4|1
    0|0
  • Normal bildiğimiz Anadolu Kızı istiyorum şahsen ben
    ırk farketmez.

    0|1
    0|0
  • dindar olduktan sonra, irkin ne önemi var?

    1|2
    0|0
    • aynen öyle malesef burada çogu ırkçı Türkler Kürtleri aşşağılıyor bence pkk neden ortaya çıktı iyi düşünmeleri lazım

    • Bu pkknın ortaya cikmasi icin bir sebep degil.. Bak, lazlar olay cikariyor mu? Ne olursa olsun, ulkeyi bölmeye kalkanın cezası ölümdür.. Ama ırkçılıkda ayrımcalık da olmaması gerekir

  • Küçücük beyninle gelmiş bir de Türk kızlarını kötülüyor bakar mısın 😅

    Irkçıyım; kürtlerden de sizin o olmayan adet ve uyduruk özelliklerinizden de nefret ediyorum 😇 Hadi bakalım madem herkes fikrini söylüyormuş 😄

    1|0
    0|0
  • insan olsun da hiç fark etmez türk Kürt.

    0|1
    0|0
  • Türk üm.. kürt kızı diyorum daha tutucu ve aile bağları güçlü oluyor. batılılaşma adına yoldan çıktılar türk kızları

    1|1
    0|0
  • kişiliğine göre

    0|1
    0|0
  • insan olsun kürt türk farketmez.

    0|1
    0|0
    • güncellemeni gördüm bende cevabı güncelleyeyim. evet en başta kocasına sonra ailesine örf adetlerine bağlı anadolu kadını isterim.

    • aynen bende öyle isterim

  • kadın kadındır kadın sevilir

    1|1
    0|0
  • Türk Kızı.

    4|0
    0|0
  • Türk gibi güçlü kadin

    3|0
    0|0
  • latina ve brazilyan kizlari.

    1|0
    0|0
  • Sacmalamissin! Turkleri aile baglari guclu olmasaydi 2000 yillik devlet gelenekleri olur muydu hic? Biraz dusunupte yazin su yorumlari!

    1|0
    0|0
  • Zeki kiz.. cinsi farketmez.

    0|1
    0|0
  • İnsan olsun yeter

    0|1
    0|0
  • Kürt kızı

    0|1
    0|0
  • Tabikide TURK kizi

    2|0
    0|0
  • Sizce türkü kürdi var mı canim sevince

    0|1
    0|0
  • Damarlarında kürt kanı dolaşan çocuklarım olamaz benim.

    2|0
    0|0
  • CvP veriyorum. Rus kızı
    Sesli cevap haykıra haykıra
    http://vocaroo.com/i/s0bwSdoMA9JC

    0|0
    0|0
  • Türk varken diğerleri ötede olsun..

    2|0
    0|0
  • Türk kızları tabiki Benden fazla sakalı olan kız sadece Dayım olabilir Asdf

    1|0
    0|0
  • Anan

    0|1
    0|0
  • Türk kızı her türlü tabiki. Ben kürdün evliyasını semtime sokmam.

    2|0
    0|0
  • Oğlum senin nickin batılaşmış amk😂😂 askbaligi ne lan😂😂 askkekosu desen anlardimda aşk balığı nedir amk😂😂 Türk kızlarıyla kürt kızlarını kıyaslama şansın yok boşuna soru sorup siteyi meşgul etme 😉 Ayık ol balığı avlarlar 😉

    1|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    18

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...