Bunlar hep Amerikan kitap ve filmlerinin etkisi mi?

Günümüz kızlarının istediği erkek tipi:zengin, otoriter, umursamaz, evi arabası olan, esmer uzun boylu, takım elbiseli bir tanrıça.

Erkeklerin istediği kız tipi:orta/uzun boylu esmer balık etli düz saçlı dolgun dudaklı falan filan.

Bunlar hep Amerikan tiplemeleri. Benimde çoğu zamanım kitap okumakla geçiyor ve cevremde herkese aşılamaya çalışmışımdır hep bunu. Ama artık herkes saçma sapan amerikan kitapları veya wattpad okuyorlar hele o wattpad tam bir komedi. Okadar içimize girmişlerki zevklerimizi bile ele geçirmişler..

Sizce toplum olarak her açıdan Amerikan özentisi olmadık mı? Her zerremizle onlara benzemeye çalışmıyor muyuz? etrafınızda gezenlerin tarzlarına bakın, tarzları bile benzemiyor mu?

Neler düşünüyorsunuz?

  • Katılıyorum
    62% (8)75% (6)67% (14)Oy Ver
  • Katılmıyorum
    31% (4)25% (2)29% (6)Oy Ver
  • Düşüncem şu;
    7% (1)0% (0)4% (1)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
0|4

En İyi Erkek Görüşü

  • Herseyi gectim bir ara bir facebooka bak Allahım millet öyle bir özentilik kıvamına geldiki herkes bir ispat cabası icinde kendilerini rezil ediyorlar yazık zaten türk toplumu yani günümüz türk toplumu zeki değil iyice dibe gidiyoruz 😄😄Düzeleceğimizde yok yani o erkekler\kızlar daha cok bekler adriana lima bratt pit gibi hayali adamları Allah beni böyle iqsu düşük insanlardan uzak tutsun amin

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 3

  • Aynen öyle. Oysaki 20 sene sonra ne o hayran olduğu vücut nede yüz kalacak hepsi buruşacak sarkacak önemli olan aşkla bakacak gözler 😍😍

    1|0
    0|0
  • aynen o s. kimsonik dizi ve filmlerin eseri bu gençlik

    1|0
    0|0
  • Benim de istedigim zengin bir bayan. Dogal bir sey gibi. Ama umursamaz olmasını istemem.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...