Niye çok cahilsiniz? Her konuda bir şey bildiğinizi sanıp ahkam kesiyorsunuz?


0|0
2|4

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

  • Dıs isleri ülke ekonomisi siyaset spor hersey bizim miletten sorulur ama kalk yap desen ben niye yapim 😅😅

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 3

  • neye istinaden bu kanıya vardın dostum epeyce aklıselim sözü sohbeti çekilir edeğli adaplı bireylerde var burda heryerde olduğu gibi. sana göremi cahiller ya da sen nasıl bir zeka kültür ve bilgi birikimi sahibisin. resim seninse tipe baktığımda ruhsal sorun sahibi bir şekil var ama bilemedim

    0|0
    0|0
    • evet hacı ruhsal sorunlarım var aklımı keşfettiğimden beri

    • Hepsini Göster
    • bilader alnımda ne yazdıgını kimse göremez görende g. tünden uyduruyor demektirki bu cahili bırak beyni olmadıgını gösterir ayrıca ben allaha inanan birisiyim

    • buna sevindim tevhid üzere yaşa kardesim

  • kuran dogru yolu iletiyor fakat islamdaki insanlar zaten cahil ve pislik * a hala inkar edip yok avrupalar sanki cokmu yiyimis seymis bunlari birakin bok gibisiniz

    0|0
    0|0
    • kuran okumakla mesele bitmiyorki kuranı anlamak lazım insanlar kuranı anlasa hadis sünnet ve mezhep gibi şirk araçlarını insanları dogmalastıran kurumları terk ederdi

  • tabi abi millet çok cahil, senle ben de olmasak var ya

    0|0
    0|0
Yükleniyor...