Bu aralar kendinizi nasıl hissediyorsunuz?

Ben biraz eksik hissediyorum, yok gibiyim. Hayirlisi Vesselâm
Sizler?Bu aralar kendinizi nasıl hissediyorsunuz?


0|0

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 28

  • İyi hissediyorum mutluyum

    1|0
    0|0
  • Normal olduğu gibi

    1|0
    0|0
  • çok mutsuzum bu arada.

    1|0
    0|0
  • Poh gibiyim.
    Fiona yine içiyor

    1|0
    0|0
  • Fransız hissediyorum

    1|0
    0|0
  • Biraz eksik, orta derecede mutlu ve azıcık kaygılı...

    2|0
    0|0
  • kötüü yaaa

    1|0
    0|0
  • Hissedemiyorum ki bisey anlamsız bir duygu var karanlık bir bosluk gibi

    1|0
    0|0
  • gariban

    1|0
    0|0
  • bir var bir yok eksiz ve dengesiz

    1|0
    0|0
  • Gereksiz goruyorum kendimi sahipsiz

    1|0
    0|0
  • Valla bu aralar durgunum, kendime yeni heyecanlar arıyorum ama kalmadı herhalde. Nasıl biriysem her el attığım işi başarıyorum, zirvede mi bıraksam n'apsam...

    0|0
    0|0
  • Hissizim.

    0|0
    0|0
  • Yaşama sevincini kaybetmiş bitik umutsuz yalnız amaçsız uyku modunda hissediyorum

    0|0
    0|0
  • yorgun ve tükenmiş..

    0|0
    0|0
  • buraya bir umutla geldim ama hayalkırıklığı oldu.
    bende üzülmek yerine sevinme yolu icat ettim

    0|0
    0|0
  • Shameless fiona. Yazık cidden onun haline.

    0|0
    0|0
  • ben kendimi çok kalabalık hissediyorum içimde kendimden o kadar çok var ki bir yanıp üzgün bir yanıp yorgun bir yanıp hep yaşanmamışların burukluğu falan da filan

    0|0
    0|0
  • kötüyüm valla

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    8

2 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 16

  • Bu aralar aşırı mutsuz ve umutsuzum

    1|0
    0|0

    • Yaşamak şakaya gelmez,
      büyük bir ciddiyetle yaşayacaksın
      bir sincap gibi mesela,
      yani, yaşamanın dışında ve ötesinde hiçbir şey beklemeden,
      yani bütün işin gücün yaşamak olacak.
      Yaşamayı ciddiye alacaksın,
      yani o derecede, öylesine ki,
      mesela, kolların bağlı arkadan, sırtın duvarda,
      yahut kocaman gözlüklerin,
      beyaz gömleğinle bir laboratuvarda
      insanlar için ölebileceksin,
      hem de yüzünü bile görmediğin insanlar için,
      hem de hiç kimse seni buna zorlamamışken,
      hem de en güzel en gerçek şeyin
      yaşamak olduğunu bildiğin halde.
      Yani, öylesine ciddiye alacaksın ki yaşamayı,
      yetmişinde bile, mesela, zeytin dikeceksin,
      hem de öyle çocuklara falan kalır diye değil,
      ölmekten korktuğun halde ölüme inanmadığın için,
      yaşamak yanı ağır bastığından. Sana gelsin o zaman

    • Hepsini Göster
    • @Humanistinsan haklısın ama elimizde değil işte

    • Elimizde bence buna sen karar verebilirsin ancak

  • o kadar çok sınav var ki sınavlardan nasıl hissetiğimii bile bilmiyorum o kadar :)

    1|0
    0|0
  • Palyaço gibi mutsuz ama mutlu görünmeye çalışan

    1|0
    0|0
  • Kafam cok dolu

    1|0
    0|0
  • Kaybetmiş...

    0|1
    0|0
  • Hayırlısı bizi bulmaz kı

    0|0
    0|0
  • yorgun bitkin depresif

    0|0
    0|0
  • Kötü

    0|0
    0|0
  • Karma karisik ve duygusal...

    0|0
    0|0
  • sigarayı bıraktım. yoksun ve gerginim bu aralar

    0|0
    0|0
  • yarım, eksik

    0|0
    0|0
  • Bu aralara özel değil, her zaman ki gibi hayattan bıkmış hissediyorum...

    0|0
    0|0
  • mutsuz

    0|0
    0|0
  • Çok kötü 😣

    0|0
    0|0
  • Aynı ben

    0|0
    0|0
  • Biraz eksik, orta derecede mutlu ve azıcık kaygılı...

    0|0
    0|0

1 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Yükleniyor...