Bir insanın size değer verip vermediğini nasıl anlarsınız?

Bir insanın size değer verip vermediğini hangi hareketlerinden anlarsınız?
Bir insanın size değer verip vermediğini nasıl anlarsınız?

Güncellemeler:
Ama ben size hangi hareketlerinden diyorum diz bana hareketlerinden diyorsunuz. Çok saçma olmuyo mu🙄

0|1
8|28

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 27

  • Sık sık göz teması kurması...
    Hafif dokunuşlarda bulunması...
    Her fırsatta ilgili davranması...
    Daima irtibat halinde kalma isteği...
    Özel veya normal herhangi konuda iletişim içinde olma arzusu gibi...

    1|0
    0|0
  • Bir bakış, bir gülüş..

    Fikirlerine önem verip, onu dikkate almak..
    Bazen bir şey bile söylemeden ne dediğini, ne istediğini anlamak..

    #Vesselam

    1|0
    0|0
  • Senin yaninda yuruyosa deger veriyodur

    1|0
    0|0
  • Seninle olduğunda bunu anlamalisin... #YAŞANIR...

    1|0
    0|0
  • Anlattığım şeyler saçmada olsa beni dinliyorsa,
    En saçma espirime bile en azından tebessüm ediyorsa,
    Kendi üzüntüsünü bırakıp benimkini dinliyorsa
    Herkesden farklı bakıyorsa bana...

    Sanırım bu aşkın tanımı oldu 😀

    1|0
    0|0
    • E yani😄 Sen kaptırdın gittin

    • Şarabın bana vermiş olduğu yetkiye dayandım sanırım..
      Olsun sevgi aşk değer vermek sevmek sevilmek hepsi 2 kişi arasında... 😀

  • Ne zaman yanımda oldugu ve ne zaman olmadigina gore siniflandiririm

    1|0
    0|0
  • Cok umursamam desem

    0|0
    0|0
  • Bana değer verip vermediğini anlamazsan insan değilimi esas :)

    0|0
    0|0
  • Davranışlar ve hareketler yanıltabilir.. Kırmaktan kaçınıyorsa değer veriyordur.

    1|0
    0|0
  • Beni dinlerken ki vücut dili zaten herşeyi anlatır. Eğer dinlerken sıkılıyorsa dinlemeye yetecek kadar bile değer vermiyordur : )
    Arkadaşlar arasında yaptığım bir espri var soyadımla ilgili : )
    "Sana verebileceğim en büyük DEĞER soy adım olurdu" : )

    0|0
    0|0
  • İstediğini aldıktan sonra bile halen sizinle birlikteyse ve herşeyiyle size aitse gerçekten değer verip seviyordur.

    1|0
    0|0
  • senin için daha özverili davranması baskası icin yapmadıgı kıyakları senin için yapması seni güldürmeye senle mutlu anlar gecirmeye calişması gibi

    0|0
    0|0
  • Davranislarindan

    0|0
    0|0
  • nasılını bilmemde ne zaman olduğunu bilirim. Zorda kalınca anlar insan kim değer veriyor kim vermiyor.

    0|0
    0|0
  • zamanla

    0|0
    0|0
  • Davranislardan.

    0|0
    0|0
  • Samimiyetinden

    0|0
    0|0
  • bana deger verecek kizin (sevgili anlaminda) taa duygularina sicayim

    0|0
    0|0
  • tavırlarından

    0|0
    0|0
  • en garanti yolu arkadaşından

    0|0
    0|0
  • Jşç bir şekilde anlayamam. Herşey sahte olmuş bu devirde

    0|0
    0|0
  • Davranışlarından.

    0|0
    0|0
  • en azından ikili ilişkilerde düşünceli olması fark yaratır

    0|0
    0|0
  • Hissettirebilmesinden

    0|0
    0|0
  • Bana karsı ilgisiden.

    0|0
    0|0
  • Davranışlarından bahsediyorum.

    0|0
    0|0
  • kaybetmemeye çalıştığında

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Doğruyu söylemek gerekirse bunu anlamak his ve gözlemdir. Her hareketini beyin değerlendirir, kalp ne hissediyorsa ortaya döker ve sonuçta o kişiye güvenilip güvenilmediği, sana değer verip vermediği hakkında bir kanıya varılır. Benim önerim eğer içinde acabalar varsa, hislerin şüphe duyuyorsa güvenme, seni önemsediğine inanıp kaptırma. Yara almamak için koru kendini.

    1|0
    0|0
  • İlgi alakasından

    1|0
    0|0
  • Değerli isen zamanım yok demez zaman yaratır

    1|0
    0|0
    • evet bu doğru sanırım.. yaratmıyosa zaten bir anlam taşımıyosundur onun için

  • Davranış konuşma mimik bla bla

    0|0
    0|0
  • tavirlarindan

    0|0
    0|0
  • Bu anlaşılmıyor. Zira insanlar iki yüzlü ve dengesiz. Ayrıca çok egoist.

    1|0
    0|0
  • Ya ifadesi nden

    0|0
    0|0
Yükleniyor...