Zayiflarsam nasil olurum? Guzel mi olurum cirkinmi?

Sacima entele otu ve yilan yagi surucem uzasin diye Bide 😄Brazilya Fonu Yaptircam 😃Nasil Olurum 😄😄😄😄😀😀😂😂Seneyede Kirmizi Tonu Kizila Boyacam Ten rengim Ve Yuzum One Ciksin Diye 😂 cokta tipsizim 😢😢😢uf keske sarisin olsaydim herkez sarisinliga bakiyo beyaz tene degil 😢😢😢beyaz tenliyim heryerim bembeyaz ama 😢😢😢
Zayiflarsam nasil olurum ? Guzel mi olurum cirkinmi?
Cok ayiyim 😢😢Ayinin Insan Versiyonu 😟😟



Güncellemeler:
Erkeklerden nefret ediyorum kalbim muhurlu sonsuza kadar 18 yasindayim 😃

0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Zayiflasan nafile.

    Tıp âciz kalır. Estetik uzmanları dahil

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Güzelsin zaten.
    Sağlık için kilo vermeye çalış.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • Çirkin olursun...

    0|0
    0|0
  • Normal

    0|0
    0|0
  • bayan kuaför gözüyle arkadsım bence bu hanlın guzel

    0|0
    0|0
  • abartacak bişi yok. 3-5 kilo versen özgüvenin yerine gelir. zaten iyisin. ayrıca sürekli gül. somurtmak yakışmamış.

    0|0
    0|0
  • Agar bakima gircen he

    0|0
    0|0
  • Zayıflamaya yardım edebilirim

    0|0
    0|0
  • zayıflarsan iyi olur

    0|0
    0|0
  • O burun nedir hacı
    Zayiflarsan yüzün beter olur

    0|0
    0|0
  • böyle gayet güzelsin ugrasma

    0|0
    0|0
  • çok küçüksün abicim ya

    0|0
    0|0
  • Böyle iyisin tatlım

    0|0
    0|0
  • Vallaha hoslandim boyle cok iyisin sevimli :(

    0|0
    0|0
    • Ben erkeklerden nefret ettim ama artik 😃

    • Birisi kalbini kirmis sanirim lakin genelleme yapma herkez bir degil umarim mutlu olur olursun :)

Kızlar Ne Diyor 4

  • yok iyisin

    0|0
    0|0
  • Niye bu kadar kendini yeriyorsun gizlican?
    İyiyim hoşum ları öğrenmen gerek.

    0|0
    0|0
  • Bir insan kendini sevmiyorsa 100 kilo verse genede kendini güzel hissetmez.

    0|0
    0|0
  • böyle gayet güzelsin bence

    0|0
    0|0
Yükleniyor...