Kapat

Nasıl aşabilirim?

Birçok şeyi kafama takıyorum; Kilomu (çok fazla kilolu olamama rağmen) gözlük takıyorum ona bile takıntılıyım. Yani kendimle barışık olamıyorum. Hiç düzgün bir ilişkim bile olmadı sanki bütün yollar kendime çirkin lakabını takmam için tetikleyici. Hani güzel hissetmemi sağlayacak veya ben
motive edecek bir şey bulamıyorum. Bunu nasıl aşabilirim?


0|0
2|5

En İyi Erkek Görüşü

  • 1.85 105 kiloyum ama hic takmiyorum kafaya cunku boy gostermiyo kilomu herkez diyo 90 kilosun

    0|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Her şey sende biter

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • kendini sevmezsen başkasıda sevmez. biçok kişide var bu sorun onlar kendilerine bile itiraf edemiyorlar bunu. sen etmişssin farkındalık bile güzel. sağlam bir dost edin derim sana hem cins ya da karşı cinsten farketmez. o seni sevdikçe değer verdikçe değerinin farkına varırsın. bolcana sevgi yükler kalbine inan bana. aşılmayacak bişey değil sendeki. ama karamsar olma ne zaman karamsar olsan ilerde olmak istediğin şeyleri hedeflerini düşün umut yükle kendine iyi geliyor.

    0|0
    0|0
  • Merhaba; bu konu ile ilgili sağlıklı bir fikirde bulunamayacağım. Uzman bir psikolog'dan yardım alabilirsiniz
    #Krogenç®

    0|0
    0|0
  • hiç mi güzel meziyetlerin yok. şımart kendini biraz sen de çok değerlisin

    0|0
    0|0
  • seni anlayacak ve seni her daim biri olursa yanın da o zaman her şey daha farklı olur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Aynı ben ya sanki beni yazmışsın gibi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...