Kuzenimin benim önümde memekerini açıp çocuğunu emzirmesi normal mi?

Kendisi 38 yaşında ben mi abartıyom acaba çekinmeden memelerini yanımda açıp emziriyo sanki çok normalmiş gibi sonra yanından gidiyom gitme ya nolcak diyor ben mi abartıyom yoksa doğal mı gerçekten merak ediyorum

Güncellemeler:
Kendisi 38 yaşında ben mi abartıyom acaba çekinmeden memelerini yanımda açıp emziriyo sanki çok normalmiş gibi sonra yanından gidiyom gitme ya nolcak diyor ben mi abartıyom yoksa doğal mı gerçekten merak ediyorum

1|0
10|7

En İyi Kız Görüşü

  • Kadın kadına bile yapılmaması gereken bir hareket. Ar, edep, namus diyoruz işte biz bu durumlaraa. Annelerimiz, büyüklerimiz kadınların yanında saklarmış kendilerini. Ayrıca dinen de kadın kadına haramdır zaten. Bide sen erkeksin. Allah akıl fikir versin böylelerine. Sen uzak durmaya o durumda odadan çıkmaya gayret et her zaman.

    0|1
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • Dinen normal değil

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Öezhep genişliğiyle alakalı.. Her ne kadar kendisi cinsellikle alaka kurmasa da karşıdaki kişinin bı şekilde görmeyeceğini düşünmeli.. Herşeyin adabı vardır..

    0|1
    0|0
  • Nolcak kadın cocuk emziriyo senin ona bakmanı mı düsüncek

    0|1
    0|0
    • iyi de insan bir haber verir tak diye memelerini açmaz ki

    • Hepsini Göster
    • Ben açmam ama açanı da yadırgamam kadın cinsel obje olarak sergilemiyo al bak diye çocuğunu emzirmek icin acıyo

  • Normal degil hatta igrenc ögğgg

    0|1
    0|0
  • normal değil kesinlikle

    0|1
    0|0
  • Normal değil

    0|0
    0|0
  • Ne kadar geniş be 😒

    0|1
    0|0
  • normal değil tabi

    0|1
    0|0
  • Olmaz öyle

    0|1
    0|0
  • Olmaz öyle

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 6

  • Bence haklısın

    0|0
    0|0
  • yaa benim teyze öyleydi bütün gün meme açık gezerdi.
    memeden tiksinmiştim

    0|0
    0|0
  • ne normali la rezillik

    0|0
    0|0
  • memme 👅👅

    0|0
    0|0
  • normal değil tabi

    0|0
    0|0
  • Bence gayet insancıl biri. Sana kendini hayvan gibi hissettirmemiş

    0|0
    0|0
Yükleniyor...