Millet olarak psikopat mısınız?

Bu Türkiye nedir böyle ya? Millet olarak psikopat mısınız nesiniz? Kadınları desen atarlı deli, erkekleri desen abaza, sapık ve manyak. Ülkede 10 gün bulunup deli olup dönüyorum ya ülkeme. Resmen kafayı yemiş bu ülke


0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen katılıyorum, deli gibi herkes.

    0|0
    0|0

En İyi Erkek Görüşü

  • 10 günde bütün ülkeye mi gezdin yoksa sadece genelleme mi yapıyosun anlamadım ama bütün derdin sene de 10 günse hiç ses etme

    0|0
    0|0
    • toplam 6 kere geldim, hepsini toplarsak 6 ay falan yapar

    • Hepsini Göster
    • Bu aralar kafalar karışık :) özellikle şu suriyeli istilasından sonra çok bunaldık heralde. Adamında cahilliği yok değil amerikaya karşı kin besliyormuş sanırım işin ucu size dokunmuş.

    • Aynı şu yukarıda bana küfür edenler gibi. Hep böyleleri çıktı karşıma. yazıda türkçem iyidir de konuşmada biraz sıkıntı oluyor. Direk yüzüne küfürü yiyince insan şaşırıyor ne yapacağını bilmiyor.

Kızlar Ne Diyor 13

  • Sen kendini sırf vatandaşlığın var diye yabancı mı sanıyorsun, komik.

    2|2
    0|0
  • Iste sevgili halkim budur bunu bekliyordum tek basima delirmedim ben genlerle yaydik biz bunu bu yuzden bu haldeyiz kafayi sıyirdik canim ülkem hepsini seviyorum alkisss yeyyyy :D psikopatiz icabinda ederizde ay bizde by kizlardaki atar var ya hicbiyrde yk cunku bu ulkenin kizlaei sanki bulunmaz hint kumasi erkekelrdeki ozguven ve abazali dorukda hatta o kdrmi kizlae da istek duymarmi bilmezler o kadar uc yasayip uzak olanlari var nasil delirmeyelim nasil psikopat olmayalim orenk ben kafayi siyirdim 😂😂

    0|1
    0|0
    • umarım bir daha yolum bu ülkeye düşmez, 6 kere geldim bir daha da gelmemeyi düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • Dolara gerek yok olabilecek herhangi bir nesneyle ki hepsi para eder kafayi sıyarabilirz :D

    • ben bu herife ayar oldum ulan 😂😂

  • Tamam o zaman ülkende kal

    0|1
    0|0
    • Bir daha da gelmeyi düşünmüyorum zaten. Amerikalı diye insan bu kadar küfür hakaret yer mi ya

    • Hepsini Göster
    • Bu ülke 10 yıl önce böyle değildi. Dolar sizin kafayı sıyırdı herhalde

    • 10 günde hiç mi çıkmaz karşıma?

  • Bizi beğenmiyorsun bizim dilimizi konuşuyorsun. Biz böyle iyiyiz sen do. fol 😂

    0|1
    0|0
    • Türkler bu dünyada ne yapmış ki bana söyler misiniz? Sadece konuşmanız var. Ülkeniz bölünmüş her tarafta bombalar patlıyor siz hala Osmanlı bilmem saçmalıklar. Geleceğe ne zaman bakarsanız kafanızı kumdan çıkarırsanız o zaman belki sizi de gelişmiş ülke diye adlandırabiliriz

  • Hangi ülkedesin ki sen?

    0|0
    0|0
    • Ben Amerikan vatandaşıyım, 10 sene boyunca 6 kere geldim, çocukluktan beri çeşitli zamanlarda. Eskiden böyle değildi sizin insanlarınız daha cana yakındı ya da ben öyle sanmışım

    • Hepsini Göster
    • Türk değilim

  • pompalı tüfekle saldırıları derlemiş adamlar yutupta derlemis bak o kadar cok ki güzelleri secmis birlestirmis. manyağız manyak

    0|0
    0|0
    • bu görüşünüzden belli oluyor.

    • Hepsini Göster
    • İstanbuldayım daha gitmedim. Neyse diğer arkadaş gibi siz de kaprisli ve agresivsiniz. Bu konuda başka araştırmalar yapmalıyım

    • Sen bilirsin beyfendi ben lokum yicem görüşürüz he bak karabüğe gidersen safranboluya git lokum al ay bir güzel sana anlatamam. marmarise gelirsende yaz burdan ben seni gezdiririm iy geceee

  • Ülke atarlı olduğu için olabilir mi?

    0|1
    0|0
    • Bu ülke 10 yıl önce böyle değildi. resmen kafayı yemiş herkes.

    • Bu insanlar on yıl öncede böyleydi yeni mi farkettin?

  • iyi gözlemlemişsin

    0|0
    0|0
  • evet öyle millet ne yapsın psikolojisi bozuk işte:D

    0|0
    0|0
    • Siz hakkaten psikopatsınız. O yüzden demek ki türkiyede en çok gerek duyulan üçüncü sağlık dalı psikyatriymiş

    • Hepsini Göster
    • bu kafayla gelişmeniz falan zor

    • aslında bize öngörülen eğitim ve yönetim sistemi başta olmak üzere düşünce yapımız farklı ama yeni nesil bu sabit düşünceyi kırıyor ve bastığım her yer zorlukla kazandığım toprak ve ülkemi her şeye rağmen seviyorum ve hiçbir şeye değişmem

  • Hangi ülkede yasiyosun

    0|0
    0|0
  • Beyenemedinmi gulum :)

    0|0
    0|0
  • Anlaşılan senin de bir tarafın Türk. Kendi kendine sinirlendirdiğine ve Türkçe'yi bu kadar yanlış konuşurken bu kadar doğru konuşman...

    0|1
    0|0
    • Türk değilim birine yol soracaktım nerelisin dedi, Amerikan dedim, türkçeyi nasıl biliyorsun dedi, 6 kere geldim dedim öğrendim. Bana s*ktir git ülkene sana burada yer yok dedi ya.

    • Hepsini Göster
    • Abi Allah aşkına Türk olduğun o kadar belli ki. Yabancı elinde oynatılan birisin demek ki. Gelme, ülkende kal o halde. Biz ABD tarafından o kadar ezilmeye çalışılıyoruz ki, beceremedikçe daha da diş biliyorsunuz bizlere.

    • Bir türk arkadaşım bana hep insan konuşmasında kendi aile ahlakını gösterir demişti. Ona şimdi katılıyorum.

  • Sana denk gelmiş bütün dengesizler.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • kanlarimiz deli kan akiyo.

    0|0
    0|0
  • kardeş burası Türkiye, beğenmiyosan çeker gidersin. Asıl dengesiz olan sensin, Türk e laf söleyebilicek kadar düşmüş yabancılaşmış bir insan olmuşsun. 10 kişi içinden 2 tane abaza gördün 2 tane deli gördün diye bütün Türk halkını yargılayamazsın oldu ki yargılanması gerek bunu yargılamak sana düşmez. Şimdi dönüp savunmak sana mı düşüyo dersen. Evet bana düştü, bir Türk olarak başka bir Türk e laf söyletmem. Deliyiz var mı sorunun? zamanında barbardık şimdide deli olduk. Hadi ikile başka ülkeye.

    1|0
    0|0
    • Al işte onlardan biri daha. Şaka mısınız ya? bir arkadaşım hep derdi türkler hayatları boyunca ergen kalıyorlar. Büyüyün biraz böyle mi dünya devleti olacaksınız?

    • Hepsini Göster
    • daha sana bişey demicem sırf biri daha uzatma boşver dediği için. yoksa bunu burda bırakmazdım.

    • Psikolojik senin sorunun var, ergen atarları diyeceğim de 20 yaşında koskoca insansın. Tanrı yardımcın olsun..

  • ABD'de yaşıyormuşta bilmem neymişte lan somun madem öyle neden öğrendin dilimizi benzemez Türk insanı senin Ülkendeki Mezhebinde at koşturan insanlara gevşek Kızlarımız nazlı erkeklerimiz delikanlıdır yol al civata sokarlar sonra

    0|0
    0|0
    • Al işte onlardan biri daha. Şaka mısınız ya? bir arkadaşım hep derdi türkler hayatları boyunca ergen kalıyorlar. Büyüyün biraz böyle mi dünya devleti olacaksınız?

    • Hepsini Göster
    • Kardeşim sana açıklamasını yaptım demi dengesizmisin? la alın hele bu bebeyi buradan yazma tamam sinirlendiriyorsun beni açıklama yaptım demi neyse

    • Siz nasıl bir milletsiniz ya, ben de sizi dost ülke sanardım siz resmen manyaksınız

  • Hadi ağa, git ülkene. 10 gün için gelip bık bık bık artistlik yapma. Beğenmiyorsan gelmezsin.

    0|0
    0|0
    • Bir daha da gelmeyi düşünmüyorum zaten. Amerikalı diye insan bu kadar küfür hakaret yer mi ya

  • Adana merkez patlıyor herkes

    0|0
    0|0
  • Pardon da sen hangi millettensin?

    0|0
    0|0
    • ABD.

    • ABD diye bir millet mi varmış 😂😂

    • Zuhahahaha lan olum adamsın ya ne güldüm ABD diyor la birde Ahahah özenme genç kendin ol Yunanlıların attığı tohumlardandır bu da

  • Lan be. be seni isteyen kim? si. ktir git ozaman ülkeden!
    #ÜlkücüMilitan

    0|1
    0|0
    • Psikolojik senin sorunun var, ergen atarları diyeceğim de 20 yaşında koskoca insansın. Tanrı yardımcın olsun..

    • Aynen 10/10 tescilli psikopatım elimde doktor raporu var hadi si. ktir git şimdi
      #ÜlkücüMilitan

    • Siz hakkaten psikopatsınız. O yüzden demek ki türkiyede en çok gerek duyulan üçüncü sağlık dalı psikyatriymiş

  • beğenmiyosan gelme kardeş

    0|0
    0|0
    • * olarak sana söyleyeyim. kadıköyde çarşıdayken

      "Merhaba, metrobüse nasıl gidebilirim acaba?"

      "Birader nerelisin sen?"

      "Amerikan neden?"

      "S*ktir git ülkene seni istemiyoruz burada"

      Benim suçum ne söyler misin?

    • ne işin var elin amerikasında

  • Gelle o Zaman güzel kardeşim

    0|0
    0|0
    • Ben güzel kardeşim yazmamıştım ama neyse... Diyelim 😊

    • Hepsini Göster
    • o çok sevdiğiniz Amerikan uşağı olmaya devam edin iyi akşamlar

    • Türkler bu dünyada ne yapmış ki bana söyler misiniz? Sadece konuşmanız var. Ülkeniz bölünmüş her tarafta bombalar patlıyor siz hala Osmanlı bbilmem saçmalıklar. Geleceğe ne zaman bakarsanız kafanızı kumdan çıkarırsanız o zaman belki sizi de gelişmiş ülke diye adlandırabiliriz, Keşke bu sorunu düzeltmek için yardımcı olsaydınız küfür edeceğinize. İyi geceler. Tanrı sizi korusun

  • lanet olası fedaraller

    0|0
    0|0
  • Sonuna kadar.

    0|0
    0|0
    • umarım bir daha yolum bu ülkeye düşmez, 6 kere geldim bir daha da gelmemeyi düşünüyorum

    • Hepsini Göster
    • Bir kişi için ülkeye çamur atamazsin tamam orda sen haklisinda.

    • Ama napalım senin gibi çıkmadı hiç karşıma bu ziyaretimde. Kadıköyde bir adres sordum adam bana amerikanım diye küfür etti Aynı şu yukarıda bana küfür edenler gibi. Hep böyleleri çıktı karşıma. yazıda türkçem iyidir de konuşmada biraz sıkıntı oluyor. Direk yüzüne küfürü yiyince insan şaşırıyor ne yapacağını bilmiyor.

  • Genelleme yapmak doğru olmaz

    0|0
    0|0
    • Çok kötü muamele gördüm ben bu ülkede

    • Hepsini Göster
    • Tamam canın yanmışta en malları da sana geldi diye tüm milleti karalama hakkın yok senin bunu yaparak sana kötü davrananlardan ne farkın kalıyor?

    • eskiden böyle değildi. Ne oldu sizlere

  • Kanka sen Türksün ama ABD vatandaşısın yani amerikalı falan değilsin doğma büyüme anlıyo musun :) Ben de italyan vatandaşıyım italyan mı oluyorum ibibik

    0|0
    0|0
    • toplam 6 kere geldim, hepsini toplarsak 6 ay falan yapar, Çok kötü muamele gördüm ben bu ülkede

  • gelme o zaman

    0|0
    0|0
Yükleniyor...