Birinin adına hesap açtım suç mu?

arkadaşlar 1 hafta önce birinin adına hesap açtım ve resimlerini kullandım dava açacaklarını söylüyorlar sizce başım belada mı? instagram hesabı actım takipci kasmak icin


0|0
11|13

En İyi Kız Görüşü

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 10

  • Böyle insanları varya öldürmem süründürürm bilişim suçları sorguya çekince bül bül gibi ötüyorlar, kişinin özel resimlerini paylaşmak kişiye hakaretin suçlarını sen bir araştor donuna kadar alırlar yemin ederim!

    0|0
    0|0
  • O hesabi hemen iptal et..

    0|0
    0|0
  • Evet suç teşkil ediyor. Kişinin özel haklarına saldırı bu.

    0|0
    0|0
  • Artik adliye koridorlarında takipleşirsin 😄

    0|1
    0|0
  • Suçlusun tabi niye açıyorsun

    0|0
    0|0
  • İyi olmuş sana utanmiyor musun inşallah şikayet eder

    0|0
    0|0
  • Belada tabi

    0|0
    0|0
  • Bu soruyu sorarken nekadar vahim durumda olduğunu anlamamış gibi davranman şaşırtıcı

    0|0
    0|0
  • Evet suç işledin.

    0|0
    0|0
  • Davayı kesin kazanırlar ve sende yüklü tazminat ödersin

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 12

  • nasil bir insansin lan.

    0|1
    0|0
  • 6 aydan 1 yıla kadar hapis cezası alabilirsin

    0|0
    0|0
  • Evet suc

    0|0
    0|0
  • Tabiki suç ama cezasını hukukçular daha iyi bilir. iş mahkemeye varmadan o kişi ile görüş hatadan geri dön hesabıda birlikte kapatın.

    0|1
    0|0
  • Suçç

    0|0
    0|0
  • Naneyi yedin

    1|0
    0|0
  • Emin değilim ancak bilişim suçu olarak değerlendirilebilir.

    0|0
    0|0
  • Evet kardeşim iletişime geç ve kapat. Sen suçlu çıkarsın...

    0|0
    0|0
    • sildim içeriği instagramı da sileyimmi sizce

    • Sil ve kimin adına açtıysan sildiğini bildir...

  • Özel hayata taciz, izinsiz resim ve belge kullanımından dolayı hakim de seni kasacak buna hazır ol.

    0|0
    0|0
    • napabilirim peki o kadar kolay bulabilirler mi instagramda herkes yapıyor bunu yani

    • Eliyle koymuş gibi bulurlar seni. Herkes yapıyorsa yapan herkes şikayet edildiği takdirde aynı cezayı alır. Yapabileceğin tek şey var alacağın cezaya razı olmak.

      Senin yaptığın adiliktir, nasıl bir zihniyetle parodi hesap açarak başka bir insanı zan altında bırakıyor, onun resmini ve ismini kullanarak rant elde etmeyi hedefliyorsun. Yazık!

      Cezan inşallah yaptığın bu ayıbın karşılığında olur aklın başına gelir.

  • inş yakınların öğrenir senin bir guzel sikrler ;)

    0|0
    0|0
  • Ya neden böyle bir şey yaptın !

    0|0
    0|0
  • Ufakken yapmıştım. İş davaya kadar gelmişti. Para cezası ödeyip konu kapanmıştı.

    0|1
    0|0
    • ne kadar ödedin

    • Hatırladığım kadan 700 tl nin üstünde bir miktardı.

Yükleniyor...