Hangisi Türkiye'deki müslümanların sinirini bozar?

Hangisi Türkiye'deki müslümanların sinirini bozar?

  • Çocuk Gelinler
    12% (17)13% (15)13% (32)Oy Ver
  • Tecavüz Vakaları
    52% (72)43% (49)48% (121)Oy Ver
  • Yolsuzluk
    3% (4)2% (2)2% (6)Oy Ver
  • Noel Baba
    33% (45)42% (49)37% (94)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim

0|0
20|35

En İyi Kız Görüşü

  • Tabi ki Noel Baba.
    Tecavüz çok dahil bir şey Türkiye için hatta "bir kereden bir şey olmaz", çocuk gelinler çok daha doğal 70 küsür yaşındaki adamların 15 yaşında çocukla evlenmesi gibi, yolsuzluk yapmayanı müslüman kabul etmiyorlar.
    Yani buradaki tek kötü şey elbette "hristiyanlardan Noel Babası" çünkü noel baba tecavüzcülerden, yolsuzluk yapanlardan, torunu yaşındaki kızları tecavüz etmeyi meşrulaştıranlardan daha ahlaksız!

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 35

  • Genelce Noel Ağacı'na kızıyorlar, kitleler halinde eylem falan yapıyorlar ama yolsuzluk, tecavüz, pedofili falan pek umurlarında olmuyor.

    0|0
    0|0
  • Noel baba hariç diğerleri sinirimi bozar

    1|0
    0|0
  • bide kadınları saçları ve etekleri dövmeler eşcinseller filan :D

    1|0
    0|0
  • hepsine hastalar ama bitek noel babaya gıcıklar...

    1|0
    0|0
  • türkiyedeki müslüman ne onu anlamadım müslüman müslümandır. bu dinin kuralları belli kişilerle dini bütünleştirmeyin lütfen türk halkı olarak desen daha doğru olurdu sanırım

    2|1
    0|0
  • türkiyeye musluman ulke demeye şahit lazım

    0|0
    0|0
  • zaten çocuk gelin islama göre meşru birşey tecavüz vakası desen o da bir bakıma öyle tamamen meşru değil ama meşru olduğu noktalar da var yolsuzluk desen dava için herşey mübah ama noel ağacı caiz değul

    1|0
    0|0
  • Sokmuşsun güle güle kullan asdf :D
    Benim sinirimi A B C bide senin gibi ne oldugu belli olmayanlar bozuyo

    0|0
    0|0
  • Noel Ağacı, noel kutlamaları gibi minimum şeyler

    0|0
    0|0
  • E hepsi...

    0|0
    0|0
  • Aşık olunacak karı buldum ya la <3
    Eleştiri yeteneğine bak mükemmel. Tabi ki aile Bakanı ramazanoğluna sen kimlerin altına yattın denilmesi ve noel baba.

    0|0
    0|0
  • Kesin bilgi noel baba.

    0|0
    0|0
  • Sadece noal baba bozar sozde muslumanlari hepsi

    0|0
    0|0
  • başta sizin gibi kafirler

    2|0
    0|0
  • Hepsi bozar hepsi islama aykiri

    0|0
    0|0
  • hepsi benim sinirimi bozar

    0|0
    0|0
  • Çocuk gelinler, vakıf ve tarikatlarda tecavüz, pedofili, yolsuzluk hırsızlık onların fitratında var, gelenekselleşmiş şeyler. O yüzden normal onlar için.

    0|0
    0|0
  • Tabiki aşağılık tecavüzcüler

    0|0
    0|0
  • Şunu banlayın

    0|0
    0|0
  • Senin derdin türklerlemi , muslumanlarlami adam gibi soyle. Hicbiri kabul edilemez. Senin almak istediğin cevap noel baba böylece kindarligini haklilastircaksin kendince.

    0|0
    0|0
  • Noel baba harici hepsine kafam girsin.

    0|0
    0|0
  • cevabı görmek için ankete cevap verdim de bu ne saçma sorudur ya

    0|0
    0|0
  • noel baba tabiki

    0|0
    0|0
  • Hepsi diye bir şık neden yok

    0|0
    0|0
    • @Furies gayet haklı. Tecavüz sinir bozar desek bu sefer diğerlerini kabullenmiş gibi olacaz sen önce anket yapmayı sonrada düzgün konuşmayı öğren

    • Hepsini Göster
    • @Rose__ senle cidden uğraşamam yorumunu yaptın şimdi kaybol

    • Adhshsjk

  • Gocunacaklar buna...

    0|0
    0|0
  • Sence 4 şık da birbiriyle tutarlı mı önce bunu konuşalım

    0|0
    0|0
  • Heralde onlar diye bahsedenler kendilerini müslüman görmüyorlar

    0|0
    0|0
  • Tecavüz var orada başlarm noeline :)

    0|0
    0|0
  • Hepsi

    0|0
    0|0
    • Zaten senin gibi değil de kafası çalışan bir insan ilk 3 şıkkın suç diğerininse o ilk üçünden farklı olduğunu anlar ve senin gibi aa bak şimdi ne sorucam da bunları sıkıştırıcam diye mal mal akıllıymış zannetmez.

  • Çıkarı olan kişinin zarar görmesi diğer şık

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    5

Kızlar Ne Diyor 19

  • Gereksiz şeylere tantana çıkarıp gerekli meselelerde ağızsız dilsiz kalmayı tercih ederler. "Noel baba"

    1|0
    0|0
  • ne Kadarda avam tabaka bir anket Müslümanlara laf sokmaya çalışmış

    2|1
    0|0
  • Tabiki de noel ağacı.

    0|0
    0|0
  • Niyetleri ile amaçları başka olanlar senin gibi.

    3|1
    0|0
  • tabiki noel ağacı her yıl heer yıl 27 aralıktan itibaren müslüman ülke şöyle böyle noel ağaçları bilmem ne diye tartışılıyor bu ülkede.

    0|1
    0|0
  • Sen ve senin gibi insanlar bozar

    2|1
    0|0
    • haha ne mutlu bana canım :=)

    • Hepsini Göster
    • Aminn. Akpli degilim bu arada. Koyun derken ne demek istedigini anladim. Ülke ztn senin gibi cahiller sayesinde bu durumda. Kendini modern sanip, kalip yargidan baska bir halti beceremeyen cahil insan.

    • kendimi hiçbirzaman modern sanmadım mükemmelde değilim nerde yaşadığımda belli etiler taksim bebesi değilim ama Allaha şükür aklım var düşünebiliyorum. sen görüşünü söyledin ben gayet düzgün seni dinledim ama sen bunu yapmıyosun bizi ayıranda bu önce karşındakini dinlemeyi öğren bence..

  • Noel baba fdgs

    0|0
    0|0
  • Noel Baba nın rahatsızlık verdiğini görüyorum. Diğerlerini gayet sıradan karşılıyorlar ( hepsi değil tabi)

    0|0
    0|0
    • Amacımda buydu bir sen anladın

  • B dedim

    0|0
    0|0
  • Amaç ne?

    0|0
    0|0
  • hepsi sinirimizi bozar

    0|0
    0|0
  • Hepsi bozar , uyanık

    0|0
    0|0
  • Hepsine nefret ediyorum...

    0|0
    0|0
  • bunları yapanları müslüman sananlar

    0|1
    0|0
  • Noel ağacı...

    0|0
    0|0
  • bu kadar şey varken noel baba diyenlerinde...

    0|0
    0|0
  • Türkiyedeki müslümanların sinirini noel baba, yabancı müslümanların sinirini de diğerleri bozar...

    0|0
    0|0
  • Senin gibi salaklar sinirimizi bozuyor at gozluklu gerici mallar sikayet ediyorum.

    2|0
    0|0
  • B dedim

    0|0
    0|0
Yükleniyor...