Dınımızde tesettür degılde acık olmak gerekseydı toplumun durumu nasıl olurdu?

çok şükür kapalıyım pişmanda değilim ama söyle olseydı dınımızde acılmak gereksydı ve toplumuzun cöğu kapalı olsaydı durum nasıl olurdu?


0|1
2|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Toplumun durumunda hiç bir değişiklik olmazdı. Zaten herkes tesettürlü mü?
    Bişi değişmezdi. Erkek zihniyeti değişmeyeceğine göre herkes kapalı olsada pek bir işe yaramaz. En azından bir nebze daha temkin ve tebrirli olunmuş olunur o kadar.
    Biraz daha açayım. Erkek zihniyeti kesinlikle değişmez. Eğitimli olsada, kibar kültürlü olsada değişmez. Bir kere bunu unutun ama en azından bayanlara karşı davranışları değişir.
    İnsan doğasına aykırı yani bu duyguları engellemek... Kimse bana iddia etmesin burda. Bayanları bilemem ama tahminimce aynı hisleri paylaşıyoruzdur...

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 7

  • çıplak gezerlerdi cennete girmek için sanırım

    1|0
    0|0
  • O zaman ne olurdu söyleyeyim o zaman kapanmak yasak olurdu çünkü bilirsin dinimiz topluma ve kişiye zararlı olanı yasaklar kısaca işler şimdinin tam tersine dönerdi

    1|0
    0|0
  • değişik olurdu..
    o zamanda kapanırdı bazıları =))

    0|0
    0|0
  • Bunu merak eden sen nasıl aklına geldı merak edıyorum ve bizim dinimiz kusursuzdur böyle kususrlu bişe düşünülemez

    0|0
    0|0
    • ben kusurlu demedım zaten dmek dusmez dedgn gıbı hıc bır kusuru yok cok sukur bu dını yasadgma yargılamk yerıne mantıklı dusuncen ılla bırılerıne laf sokma pesınde olmasanız nese saygı duyyrum grusune

  • Dini açıdan serbest olsa bile toplum için uygun değilki

    0|0
    0|0
  • Oyle bide olmazdi

    0|0
    0|0
  • Sırf Allahın emri diye yapmayacak insanlar olur. Bir de böyle saçma sapan soruları sormayalım haşa günaha girmeyelim.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Kötü olurdu

    0|0
    0|0
Yükleniyor...