Merhabalar. Ben 22 yaşındayım. Hic uzatmadan direk konuya gireceğim. Fanatik Galatasaraylı oldugum ıcın her ızledıgım macta sınırden kendımı kaybedıp agır sozler soyluyorum. Bu her zaman boyle kendımı bir turlu tutamıyorum. Dun gece Galatasarayın basketbol macında buyuk streslı ve heyecanlı bır mac oldugu ıcın yıne kendımı tutamadım. Babamda her seferınde uyarırdı dun adamda kendını tutamadı üstüme yürüdü yeter artık diye. Bir iki tane sağlam patlattı. Bende dayanamadım vur hadi durma utanmıyosun dimi vurmaya devam et dedim dahda sınırlendı dahada cok vurdu. Daha sonra bana baya saydırdı. Ben böyle agresif bir cocuk ıstemıyorum s. t. r g. t buradan bı daha gelme dedi. İyide baba bana agresif diyorsun en ufak bırseyde ana avrad soven sensın? Biz kimin cocuguyuz neden boyleyız? sen böyle oldugun icin bizde böyleyiz. Neyse buda yetmedı durmadı 6-7 kere s. t. r git dedi. Aslında zor bisey degil cekip giderim ama anneme dua etsin. Sırf onun ıcın sabredıyorum. Bu zamana kadar ne sıgara ne alkol ne bı kotu alıskanlıgım oldu. Hergun namaz kılarım ıbadetımı yaparım. Gece 10 dan sonra dısarı cıktıgımı hatırlamıyorum. Babam Bizi kendi istedigi gibi yönetmeye calısıyo. Ama bu bızım hayatımız onun hayatı degil.. Kafayı yemek uzereyım ne yapıcam bılmıyorum babamdan ınanılmaz sogudum zaten bana oyle bı davranıyo kı sankı uvey evladım. Hic bir kötü alıskanlıgım yokken bı mac ızlerken kufur edıyorum dıye bu muamelemeyı gormeyı hakedıyormuyum? dısarda ıtı kopugu var onları gorup bıze dua edecegıne su yaptıgına bak. Yemın edıyorum kafayı tırlatıcam. DGS calısıyorum. 2 yıllık uni bitirdim 4 e tamamlıcam İl dısı yazıp burayı terketmek ıstıyorum. Yoksa genc yasta kanserden geberıp gıdıcem... Allah rızası ıcın su mubarek gunde bırı bana yardım etsın bı fıkır versın. Kandılınız mubarek olsun ALlah yapacagınız duaları kabul eylesın..


0|0

Kızlar Ne Diyor 1

Erkekler Ne Diyor 1

Yükleniyor...