Olur olmadık yerlerde elektrik çarpmasını yaşayan bir ben değilim dimi?

son iki ay filandır olur olmadık her yerde elektirik çarpıyor. evde bir yerlere dokunmadan artık kontrol etmeye çalışıyorum. enteresan bir durum. bir de çevremde de aynı durumdan yakınan insanlar var. ve niye son aylardır ve bu kadar yogundur filan, bu da düşündürüyor beni. :o


0|0
7|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Eğer fişe dokunarak çarpılıyorsanız o bende 1-2 defa oldu, eski evimizde 1 kere fişi tamir ederken komşunun çocuğu fişi taktı ve ev voltajı ile çarpıldım iyidi kendime getirdi beni :D

    Eğer normal olarak üzerinizde elektrik olduğunu düşünüyorsanız toprağa basın derler. :D

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Bende de bazen arada sırada elektrik carpıyor cevremde ki insanlara dokundugum vakit ya da esyalara 😂 gizli yetenegim mi var acıba 😈😋

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • evet evet aynen eskiden daha az olurdu ama son zamanlarda daha fazla oluyor okulda otobüste filan noluyor ya :D dfdfdf

    2|0
    0|0
  • Bu bendede oluyor :D
    toprağa basmamız lazım, statik elektrik var metal kapı kollarına dokunmaya korkuyorum açarken :D

    1|0
    0|0
  • Toprak ta Çıplak ayakla yürü

    1|0
    0|0
  • Arkadaşım aynı sıkıntıyı yaşıyor

    1|0
    0|0
  • Ayakabilarinizdan dolayi 😏

    0|0
    0|0
    • nolmuş ayakkabılarımıza :/

    • Kavçuk oldugundan elektirigi yer eiletmiyo vicudunuzda topluyoo o yuzdendirkiiii ceryan var vicudunuzda ayakabi deistir kalkacak bu sorun 😂

  • 4.5g' den olabilir :D statik elektrikten kaynaklı. yalın ayak toprağa basın geçecektir.

    0|0
    0|0
    • statik elektiktendir de niye bu kadar fazla oluyor orası ilginç. :d

    • yünlü eşyalar, halı, saçı tarak ile taramak, muşamba ile uğraşmak vs bu gibi şeyler statik elektirik üretir. bunlardan kaynaklıdır

  • toprakta yürüyün

    0|0
    0|0
  • Kalin veya yunlu vb giyiniyorsan ondandır.

    0|0
    0|0
  • Toprağa bas duzelirsin

    0|0
    0|0
  • Hayır bazen bendede oluyor. akşama kadar pc başında olunca statik elektrik vücudumuza doluyor... bir yere dokununca da çarpıyor :)

    0|0
    0|0
  • Ciplak ayakla toprağa bas

    0|1
    0|0
  • O banada oluyor yürüyen merdivenlerde falan 😄

    0|0
    0|0
  • Bende oluyo

    0|0
    0|0
  • ya aynı şey banada oluyor hiç bir şeye dokunamıyorum korkumdan her yerden kıvılcım atıyor

    0|0
    0|0
  • 3 harfliler le ilgili olması bir ihtimal

    0|0
    0|0
    • ahah canım onlar benim :d

    • Hepsini Göster
    • kıyamam ya. benim cinleri çağırmışlığım vardır hiç uğramıyorlar bana bir türlü öküzler, sen ne diyorsun :D

    • Benden söylemesi.

Kızlar Ne Diyor 6

  • Dokunduğum yeri çarpıyorum. Sanırım telefonla çok haşır neşir olmanın sonucu. Kendimi topraklamam lazım😕

    0|0
    0|0
  • Bende olmuyor bir gariplik mi var bende ya :(

    0|0
    0|0
  • Bende oluyo nereye dokundam defakarca ard arda dokunuyorum her seferinde carpiyo arkadasimdan cikolata bile alamiyorum 😂

    0|0
    0|0
  • Banada olur

    0|0
    0|0
  • Otobüste kadinin biri elime dokundu elektrik çarpti kanks

    0|0
    0|0
  • Bende varım

    0|0
    0|0
Yükleniyor...