Olenler sizce napiyor?

Evet cok garip. Olenleri dusunuyorum hic birinden yanit yok. bir sandalye bir masa bir nesne gibiler cansizlar artik.. Olumden sonrasi nasil oluler bizi gorurmu onlar Şu an napiyorlar? Birileri aciklasin


0|0
13|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Ölüm, ruhun bedenden ayrılmasıdır. Yaşadığımız âlemden kabir âlemine yolculuktur. Ruh, Azrail Aleyhisselam vasıtasıyla "berzah alemi"ne götürülür. Bu alemde göreceğimiz ilk melek Azraildir. O, en kıymetli cevherimiz olan ruhumuzu gönül rahatlığıyla teslim edebileceğimiz güvenilir bir emanetçidir. Ölüm anında, ruh, beden hapsinden kurtulur.
    Kabrinde hesap gününü bekler.
    hadisin ifadesiyle, "ya cennet bahçelerinden bir bahçe" veya "cehennem çukurlarından bir çukurdur."

    2|0
    0|0
    • berzah alemi, dünya ile ahiret arasında bulunan bir "bekleme salonu"dur. Ruhlar, orada kıyameti ve dirilişi beklerler. "münker ve nekir taifesinden" olan sorgu melekleriyle karşılaşma, ilk mahkeme, ilk ceza ve ilk mükafat burada gerçekleşir.

En İyi Kız Görüşü

  • Bizi bekliyorlar hesap gününü.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • Ölenler bir şey yapmıyorlar ne yapacaklar ki? Ölüp yok oldu hepsi. Ölenler karıştılar tekrar doğaya hepsi bu. Ötesi yok.

    0|0
    0|0
  • Kıyameti bekliyorlar birazda kabir azabı kıyamet kopunca zamanın nasıl geçtiğini anlamazlar ne zaman geldi kıyamet derler ne çabuk geçti flan kabirde sorgu vardır hesap vardır iyiysen güzel bir yerde kıyameti beklersin cennet bahçesi gibi rahat bir yerde dünyanın sonunu ve mahşeri beklersin ama amellerin kötü ise kabir azabı bitmez azap azap..

    0|0
    0|0
  • İnsan kabre koyulduğunda bütün insanlar gittiğinde o ölü İnsanların AYAK seslerini duyar ve şöyle der.
    Yeter artık kalkayım der ama kalkamaz!!! Kalkamadığına anlar ki ÖLDÜĞÜNÜ...
    VE başlar hesap...
    İki melek gelir MÜNKER-NEKİR. sana soru sorarlar. cevap verirsen mutlu olur cevap vermezsen kötü olur onun için peygamber efendimiz şunu söylüyor..

    ''Mezar cehennem çukurundan bir çukur ya da cennetten bir bahçe olur.''

    ve Onlar bizi görürler ama Biz onları göremeyiz.

    0|0
    0|0
  • Bazıları çektikleri cefanın sefasını sürerken bazılarınında yediği hurmalar malum yerlerini tırmalıyor.

    0|0
    0|0
  • şu an arkanda

    0|0
    0|0
  • Sizi görür ve duyarlar. Kabirdedirler. Dünyada yaptıklarına göre ya azap çekiyorlar ya da cenneti seyrediyorlar mahşere kadar.

    0|0
    0|0
    • Duymasini anladikta nasil gorecek yahu?

    • Kabir dediğin yer , yer altı değildir. Onlar başka bir alemdedirler berzah aleminde.

  • Sorgulanıp amellerine göre kabirde kıyamet gününe kadar kabir azabı çekiyolar yani cezalarının bir kısmını ödüyolar

    0|0
    0|0
  • Bizde gezerdik sizin gibi sizde geliceksiniz bizim gibi bir gece mezarlikta yat öğrenirsin belki toprak altindan yazıyorum net yavaş biraz ama olsun

    1|0
    0|0
  • Ölümden sonra hareket yok ama his var. Eğer ölen kişinin ameli iyiyse, onu ziyaret eden kişiyi gorur. Ayrıca ölü olanlar bizleriz.

    0|0
    0|0
  • eğer iyi biriyse mezarı cennet bahçelerinden bir bahçe, eğer kötü amele sahip ise cehennem çukurlarından bir çukur kabir.

    0|0
    0|0
  • gidip dönen olmadığı için henüz bizde bilmiyoruz

    0|0
    0|0
  • Sorgulanmayi bekliyorlar kabirlerinde

    0|0
    0|0
  • Kimisi çok iyi kimisi çok acı çekiyo günler geçmek bilmiyo :(

    0|0
    0|0
  • :Dalemlere akiyolar

    0|0
    0|0
  • Vay be ne soru sormuşsun.

    0|0
    0|0
  • sorguya çekiliyolar inanışıma göre

    0|0
    0|0
  • Kabir azabını bilirmisin?

    0|0
    0|0
  • ya ne salak salak sorular bunlar ya

    0|0
    0|0
  • bazıları uyuyor bazıları azap çekiyor

    0|0
    0|0
    • Uyuyanlar iyi olanlarmi yani

    • evet. senin benim birazdan uyuyup sabah uyandığımız ki gibi kısa bir süre hissedip kıyamet gününde uyanacaklar.

  • Bir felsefeye göre ruh ölümsüzdür evrimini tamamlayamamışsa yani en yüce hakikate ulaşamamışsa başka bir bedende yaşama geri döner, ama hakikate ulaştığında sonsuz ruhla bütünleşir ve sonsuz erince ulaşır.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Kim gidipte kim görmüş ne bilelim. Sorgulanmayı bekliyorlar

    0|0
    0|0
  • Kabirlerinde amelleri nasilsa cezalarini cekiyorlardir ya da mukafatlarini aliyorlardir

    0|0
    0|0
  • İnternette bununla ilgili bir çok hilimsel araştırma, dini soru-cevaplar vs bulunuyor. Araştırırsan yeterli cevabı bulursun.

    0|0
    0|0
  • Kıyameti bekliyorlar

    0|0
    0|0
  • Neyi duymayı bekliyorsun? Din'i inancına göre değişiyor burda herkes farklı birşey yazacak.

    0|0
    0|0
  • başka bir alemde oluyorlar artık.

    0|0
    0|0
  • Şehitse ölmez
    Gunahkarsa kabir azabı çeker
    İyi bir Muslumansa kabri genisler cennet gibi olur

    0|0
    0|0
  • Evet görür , duyar hisseder ve hatta dua edr. Araştırmıştım

    0|0
    0|0
  • Çok derin düşünme bacım.
    Git bir çay suyu koyda içek.

    0|0
    0|0
  • bu kadar cahilmisiniz acaba dinin yok mu

    0|0
    0|0
  • Ölenler şu an berzah aleminde

    0|0
    0|0
  • çok tuhaf ya dimi dünyadan göçüp gittiler yok oldular mezarlıklar insana huzur verir

    0|0
    0|0
Yükleniyor...