Çayı höpürdeterek içen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Çayı höpürdeterek içen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz ?
Az önce kütüphanede ders çalışırken birisi çayını höpürdeterek içti, zaten dikkatim çok çabuk dağılıyor. Çayı alıp kafasından aşağı dökmemek için zor tuttum kendimi. Bu şahış sabahtan beri içiyor ve aynı şekilde. Çayı, kahveyi, çorbayı bu şekilde içen insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu arada çocuk somalili, yani orda böyle mi içiliyor bilmiyorum.

Güncellemeler:
...

0|1
15|26

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 25

  • 1|0
    0|0
  • Aahahahahss bunu izle https://youtu.be/MZ7eXzOsWos

    1|0
    0|0
  • İtici

    1|0
    0|0
  • tadı öyle çıkıyor :D

    1|0
    0|0
  • yani öyle içilir normalde ağzın yanmasın diye içerken soğutmak amaçlı fakat bunu kütüphanede filan yapmak yanlış zaten kütüphanede çay içmek yanlış ne alakası var orası kahve mi? :D dfdf

    1|0
    0|0
  • Olduresim geliyor. :(

    1|0
    0|0
  • Mal onalr

    1|0
    0|0
  • Dikkat gerektiren bir anımda böyle bir şeyle karşılaşırsam kızabilirim. Eğer yerimi değiştirebilecek bir alanım varsa uzak bir yere giderim. Yoksa uyarırım.

    1|0
    0|0
  • bıçaklarım

    1|0
    0|0
  • Cok kişiyi dövdüm

    1|0
    0|0
  • çok sinir bozucu bir şey ya.

    1|0
    0|0
  • azına bardağa soakrım

    1|0
    0|0
  • istedigi gibi icsin ama evinde icsin :)

    1|0
    0|0
  • Kısaca görgüsüz derler.

    1|0
    0|0
  • Gider uyarırdım. Sürekli dikkatimi dağlırsa

    1|0
    0|0
  • Kafasına silgi atsaydın 😂

    1|0
    0|0
  • Ağzını şapırdatmadığı sürece sıkıntı yok :)

    1|0
    0|0
  • velle çay sicahsa mecbuur höpürdetirih ema soğuhsa ele bir dikişte içiyıh :) ema çay çoh hojdır :D

    1|0
    0|0
  • çevremde çok var öylesi.
    alayından tiksiniyorum...
    bide içlerinde tahsilli olanlar var ama diploma kar etmiyo...
    balta aynı balta

    0|0
    0|0
  • Gıcık oluyorum.

    0|0
    0|0
  • okuz derim

    0|0
    0|0
  • bnd içerim rahat olcn

    0|0
    0|0
  • tadını alarak içiyor helal olsun

    0|0
    0|0
  • Nasıl olsa birgun kantinde cay icerken yakalarsin

    0|0
    0|0
  • sıcakken mecbur höpürüyo da o abartıyor herhalde

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 15

  • Hiç sevmiyorum ya. Çok iğrendirici geliyor.
    Ortamdan direk kaçıyorum.

    1|0
    0|0
  • Bazen içtiğimiz şeyleri höpürtetmek istem dışı olabiliyor. Sıcak oluyor ve o anda höpürtü çıkmış oluyor zaten. Bunun için yapılabilecek birşey yok. Karşı tarafınızdaki kişi tanıdığınız biri değilse ve uyarırsanız farklı bir şekilde size yansıması gelebilir. Sizin kalkıp başka bir tarafa geçmeniz daha uygun olurdu aslında.

    0|0
    0|0
  • En nefret ettiğim şeylerden biri.

    1|0
    0|0
  • Çay bardagın yarısındayken yapıyorsa sinir olurum ama çay yenı dolmussa sıcak oldugu ıcın yapıyordur soğutmak için yapıyordur dıye dusunuyorum :)

    1|0
    0|0
  • gıcık olurum

    0|0
    0|0
  • Sinir oluyorum. Böyle fark etmesi için suratına tip tip bakıyorum :D

    1|0
    0|0
  • En büyük alışkanlıklarımdan biri ihihihih

    1|0
    0|0
  • Çay çok sıcak olunca ve insanın ağzının içi o sıcaklığa dayanmadığı zaman temkinli içerken ister istemez sesler çıkıyor.

    0|0
    0|0
  • Tadını çıkara çıkara içiyor işte ağız onun değil mi :D

    0|0
    0|0
  • Saygısızlık.

    0|0
    0|0
  • pek takmam sdşljg

    0|0
    0|0
  • Midem Kalkıyor o sesten iğrenç yani

    0|0
    0|0
  • Gicikkk

    0|0
    0|0
  • boğazlarında kalsada ölseler diyorum o derece gıcık olurum

    0|0
    0|0
  • Dövmek istiyorum

    1|0
    0|0
Yükleniyor...