Hukukçu arkadaşlar bakabilirmi cok acil?

Arkadaslar benim kardesim arkadasina kufur etti diye arkadaşı kardesime vurmus ve kardesim gozluklu gozlugu kirilmis +birde burnu kirilmis bunlari darp raporumuzda var adam sadece 200 tl hastane masrafi verdi gozlugunun masrafinida ondan alin demis gozlugu 450 tl tutuyor odicez diyip odemiyolar 100 tl veririz filan diyolar bizde gerekli islemlerin yapilmasi icik yarin polise cocuk birosuna gidicez sizce nasil sonuclanir duydugum kadariyla gozlukli birine vurma cezasi agirmis bilgisi olanlar acil olarak yazabilirmi lütfen

Güncellemeler:
Ettigi küfurde mk sadece agur bir kufur degil ama anani seveyim dedi diye ifrira atiyo çocuk

0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bunun için hukukçulardan yardım almana gerek yok, savcılığa giderek suç duyurusunda bulunacaksın. Ödemedikleri 450 TL, onlara 4500 TL'ye mal olacak.

    0|0
    0|0
    • Internete hapis filan yaziyodu haberde var hatta

    • Hepsini Göster
    • İlk celsede sonuca ulaştırılır. İlk celse için de 3 ay kadar beklemeniz gerekebilir.

    • Teşekkur ederim verdiğiniz bilgiler icin :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • hukukçu değilim ama kardeşinde sonuçta küfür etmiş yani ortada tahrik edici bir unsur var. bide ikisi de çocuk yani karşı tarafta kimse hapis yatmaz merak etme

    0|0
    0|0
    • Ama oda kufur etmis daha kotu küfür onceki konuşmalarında filan var

  • Engelli birine karşı işlenen suç daha ağır cezalandırılır ama gözlük takması çok büyük bir engel değil, dava açılırsa da sadece para cezasıyla yırtar siz de uğraştığınızla kalırsınız.

    0|0
    0|0
    • Olsun zarar onlarda olsun ugrasiriz yine cunku cok edepsiz insanlar hakediyolar

  • mahkemeye gider orada mahkeme görülür darp raporu ve gözlük faturasını ister ondan alır size veriir

    0|0
    0|0
  • yaşı kaç cocugun?

    0|0
    0|0
    • 15 yasinda ikiside

    • mahkemeye verırsen eger cocuga ındırımlı ceza uygulanır tazmınat noktasında ıse mahkemeye verırsın haklı cıkarsın %90 mahkeme masraflarını ve tazmınatını alırsın elemanla konusup duzeltmeye calıs belırt mahkeme masraflarınıda aptal degılse anlasır en kotu ver mahkemeye surer bıraz ama netıce elde edersın

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...