Neden böyle fikri olan var mı?

Öncelikle şunu söylemek istiyorum egoist biri değilim zaten öyle bir tipimde yok sıradan biriyim ama yeni biriyle tanışınca bir hafta konuştuktan sonra sıkılıyorum yazmasın istiyorum her şeyi gözüme batıyo. Her insanda böyle ama kız erkek farkta yok. Özellikle wptan konuşuyosam sıkıntı basıyo tek olmak istiyorum kimseyle iletişim içinde olmak istemiyorum neden ya?


0|0
2|4

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Öyle zamanlar oluyo geçer elbet

    1|0
    0|0
    • Sorun şu ki erkek arkadaşımın muhabbetinden bile sıkıldım. İsteksiz geliyo ya da benim yüzümden bilmiyorum

    • Karşına öyle biri çıkar ki ne gitsin istersin ne bitsin

Erkekler Ne Diyor 3

Kızlar Ne Diyor 1

Yükleniyor...