Kız kardeşim hiç özgür değilim diyor?

Evde kavga çıktı. Kız kardeşim kıskandığı kızları söyledi yok gece dışarı çıkıyorlar, yok içiyorlar, pirsink yaptırıyorlar ben ezan okunduğunda eve geliyorum diye. Daha lisede neyin kafası bu? Tutucu bir aileyiz biz ve ben bu kızların ailelerinin böyle olduğuna inanmıyorum arkadaş. Sizce bu kızlar ailelerinden gizli
mi içiyorlar yoksa ailelerinin haberi var mı? Kız kardeşimin içmesine falan asla izin vermem ama haklı olduğu konular da vargece gece çok aklıma takıldı.


0|0
4|8

En İyi Erkek Görüşü

  • Gizli iciyo cogu zaten hep bu arkadas ozentisi kotu yola surukluyo bide sevgili girince yatak muhabbettide olur

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • Psikolojisindendir.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 7

  • gizli iciyolardir hepsi irispi ama namuslu numarasini yapiyolar ve yalan atmakta sinir bilmiyolar

    1|0
    0|0
  • ablası özenti olmus onlara ama sen yalnız bırakma onu ne olur ne olmaz

    1|0
    0|0
  • Kardeşim ortamı bok götürüyor çok afedersin sokakta tecavüzcüsünden tut katiline ne ararsan var yaptığınız doğru. Bence o arkadaş ortamından tutup çekin kardeşini başı beladan kurtulmaz kız çocuğunun gece vakti dışarda içki içmesi sabahlara doğru eve gelmesi doğru bişey mi ya iyi yapıyorsunuz siz.

    0|0
    0|0
    • ben de ailelerinin içmesine izin verdiklerini düşünmüyorum ama pirsink yaptırıp gece dışarı çıkıyorlar

    • Hepsini Göster
    • Ailen sana güveniyorsa arkadaşlarını tanıyıp kız kardeşine kefil olabilirsin. Ama saat 10 dan önce evde olması şart yoksa ailen tekrar izin vermez.

    • teşekkürler

  • Bu arkadan gelen nesil çok tehlikeli yahu helede kızlar saman altından çok fena su yürütüyorlar son iki yıldır gördüklerim duyduklarım çok üzüyor beni.. Aile adabı şart müslüman bir ülkeyiz biz..

    0|0
    0|0
  • Beni kimse tutmuyor ben niye çıkmıyorum :D malım herhalde

    0|0
    0|0
  • ne yani bu şekilde yaşayım ölse daha mi iyi ölünce elinde ne kalacak koca bir 0

    0|0
    0|0
  • Kardeşine kırıcı değil yapıcı bir şekilde karşına al konuş dogru olması gerekenleri anlat

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • O arkadaslarıda aileleriyle ciddi problemler yasıyordur

    0|0
    0|0
    • ben de ailelerinin içmesine izin verdiklerini düşünmüyorum ama pirsink yaptırıp gece dışarı çıkıyorlar ve kardeşim nerdeyse kriz geçirecekti

    • Hepsini Göster
    • içine kapanık biri. ailem çok tutucu ezandan önce eve dönmediğim için 17 yaşımda dayak yediğimi biliyorum

    • O zaman siz ablası olarak daha yakın olunca bence ailesine daha sıkı tutunması için

  • Ona sert bir şekilde karşı çıkmayın konuşun anlatın
    Yoksa şimdi sizin zorunuzla yapamadığı şeylerin büyüyünce bin mislini yapacaktır
    O zaman sizden izin almak gibi bir zorunluluğu da olmayacaktır.

    0|0
    0|0
  • Lisedeki kiz nasil gece disari cikmis nasil icki icermis bence senin saf kardesini yemisler hepsi yalan

    0|0
    0|0
Yükleniyor...