Kapat

Arkadaşlar çok ciddi bir konu Allah rızası için akıl verin! babamın annemi aldattığını öğrendim?

babamın annemi aldattığını öğrendim. bugün gördüklerimin karşısında hala şoktayım. ne tepki vereceğimi ne diyeceğimi bilemiyorum resmen başım dönüyor sinirden mi üzüntüden mi artık her neyse. şu an evde kimse yok babam gördüğüm şeyleri bilmiyor. aslında bunu çok önceden sezmiştim. çünkü babam yıllar önce de annemi aldattı ve herkes bunu biliyordu ayrılmışlardı ilk boşanacaklardı çocuklar yüzünden yani bizim için barıştılar keşke barışmasalardı şu an beynimden vuruldum yani hissettiklerimi anlatamıyorum ve babam yani nasıl anlatayım hem eskorta gidiyor hem başka kadınlarla tanışıyor mesajlaşıyor bir bakayım demiştim böyle bir şey göreceğim aklımdan geçmemişti yani aslında hissetmiştim babamın bir şeyler yaptığını ama en azından siler diye düşünmüştüm. annem bilmiyor ve öğrense çok üzülür ona söyleyemem zaten zapzayıf bir kadın. babamı tanısanız yani dinine bağlı gayet sert kuralları olan bir adam dersiniz ama içi tam bir pislik. arkadaşlar gerçekten aklım almıyor ne yapacağımı bilemiyorum lütfen yardım edin ben seneye üniversitede olacağım burda olmayacağım o zaman annemi iyice uyutur babam. bu sene bile haftaiçi her akşam ders diye çıkıp gidiyor Allah bilir nerelere gidiyor arkadaşlar yardım edin mantıklı düşünemiyorum aklım başımdan uçtu


0|0
8|5

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Nisa 130. Ayet: Eğer (eşler) birbirinden ayrılırsa Allah, bol nimetinden her birini zenginleştirir (diğerine muhtaç olmaktan kurtarır); Allah´ın lütfu geniş, hikmeti büyüktür.

    1|0
    0|0
Sponsorlu

Erkekler Ne Diyor 4

  • Karı koca arasına girilmez derler ama durum çok ciddi görünüyor. Benzer durum benim başımada gelmişti. Babamda oyunları pc atmak için taşınabilir bellek istemiştim içinde babamın metresiyle çekildiği fotoğraflar vardı. Silmeyi unutmuş, annem de görmüştü, bende saklama fırsatı bulamadım. Sizin durumunuzda saklama ya da söyleme fırsatı var. Zor bir karar Allah yardımcınız olsun.

    0|0
    0|0
  • Allah babanı ıslah etsin çok zor bir durum annen için.

    0|0
    0|0
  • Zor bir durum ama olan cocuklara olur

    0|0
    0|0
  • Söyle annene ayrılsınlar her ne kadar baban olsada o pislikle ömür geçirmeyi hak etmiyor annen.

    0|0
    0|0
    • bir geliri yok ama annemin ev Hanımı olduğu icin zor durumda kalırız

Sponsorlu

Kızlar Ne Diyor 7

  • Benim de aynı şey başıma geldi. Söylediğin anda evlilikleri biter Çünkü annen bunu kaldıramaz. ve en kötüsü de buna sebep olan sen olursun. O yüzden söylemeyeceksin. Bu esnada yapılacak en doğru şey babanı bir kenara alıp konuşman. Ama düzgün bir dille. Diyeceksin ki baba ben böyle bir şey gördüm. Bir daha böyle bir şey olmasın de. Senin öğrendiğini duyarsa zaten sana karşı kendini mahçup hissedecektir ve bunu bir daha tekrarlamayacaktır. Burada kesinlikle annene söylemelisin diyenlere aldırma. Çünkü gerçek hayat öyle değil. Annen nasıl üzülecek. Nasıl kötü olacak. Ve evlilikleri bitecek. Ama sen babanla konuşursan bu ikinizin arasında bir sır olarak kalır hem de baban der ki benim kızım ne kadar olgun bense neler yatım diyerek kendi kendine pişman olur. Buna izin verme. Elin aşiftesinin yuvanızı bozmasına izin verme. Çünkü siz bunu haketmiyorsunuz. Bu konuyu annene söylemeden babanla konuş ve bu sır ikinizin arasında ömür boyu kalsın. Ben de öyle yaptım ve şu an bir sorun yok. Aksini düşünürsen annene anlatırsan pişman olursun söyleyim çünkü yuvanız yıkılacak ve taraflar birbirinden nefret edecek

    1|0
    0|0
    • daha önceden boyle bir sey basımıza geldi ama babama söyleyebileceğimi düşünmüyorum söylesem bile bir daha konuşamam babamla ben utanırım

    • söylemezsen kendin bilirsin için içini yesin öyleyse

  • Söyle... hatta şu an söyle olay dram filmine dönmesin gelir sıkıntısı diyorsun da part time bir işte olsa bir yolunu bulursunuz Allah yardım eder ama söylemezsen annene bir gün öğrenecek zaten o zaman neden söylemedim diye suçluluk hissedeceksin şu an şu dakika git ve söyle !

    0|0
    0|0
  • Annene söylemelisin, ondan ayrılsın. Başka çözümü yok ki bunun? Annen aldatılmayı hak etmiyo. Hiçbi kadın hak etmez. Ve bunu öğrenmeli diye düşünüyorum. Babanı durduramazsın çünkü. bir kere aldatan yine aldatır.

    0|0
    0|0
    • anneme söyleyebileceğimi düşünemiyorum

    • Başka türlü olmaz ama? Sonra annen öğrendiğinde neden daha erken söylemedin demez mi? Zor bişey ama başka çözümü yok.

    • annemi bir daha üzmek istemiyorum

  • Bence bir psikoloğa falan danış ilişki terapistleri falan var ya hani ne bileyim çünkü annen sende yokken bunu öğrenirse yıkılabilir sende olmıycan yanında dahada fena olabilir bence profesyonel yardım almalısın bu konuda

    0|1
    0|0
  • Eğer annen kendine sahip çıkabilecek, çalışabilecek ayaklarının üstünde durabilecek bir kadınsa annene bunu söylemeni öneririm. Eğer değilse önce onu buna hazırla ve sonra söyle

    0|0
    0|0
  • Babanla konuşman lazım bir şekilde

    0|0
    0|0
    • babam canım pisliğin teki sorsan namaz kılıyor iman islam diye ölüyor ama inkar eder

    • Allah babanı ıslah etsin sizin de yardımcınız olsun..

  • Söyledin mi 😌

    0|0
    0|0
Yükleniyor...