Annenizin siz yerine kardeşinizi seçtiğini duysaydınız, ne yapardınız?

Bu soruyu aylar önce anne açısından sormuştum, şimdi çocuk açısından soruyorum. Büyük bir deprem oldu, 2 çocuk enkaz altında. Birini kurtarsalar biri ölecek. Anneye hangisini kurtaracağı soruluyor, anne ilk başta itiraz etse de ikisi de ölebilecegi için sonunda birini seçiyor, o sırada sesi çıkan kişiyi; kardeşinizi. Siz ise sesiniz duyulmadığı için ölüme terk ediliyorsunuz...

Ancak, ölmüyorsunuz. Yaşıyor ve her şeyi duymuş, hatırlıyorsunuz...

Ne yaparsınız?

*Olay bir filmden alıntıdır, dram filmi sevenlere kesinlikle önerimdir; Tang Shan Da Di Zhen.




1|0
28|21

En İyi Erkek Görüşü

  • Sene 1999 yaz akşamı çekyatta uyuya kalmışım bir gürültü bir kıyamet o müthiş deprem ve evin ortasında koca yarık bunları hatırlıyorum hemen karşımda yatakta yatan ablam yok, evde kimse kalmamış, hafif korkulu sesimle annee diye ağlayan ben.
    4 saat sonra kurtarıldım. Bütün ailem dışarıda çadırdaydı

    2|0
    0|0

En İyi Kız Görüşü

  • niye böyle garip sorular soruyorsun?

    1|0
    0|0
    • Bunun üstüne film yapılmış. Ben de merak ettim.

    • Hepsini Göster
    • kötü değilde acaba bir amaç için mi soruyorsun yoksa merakın mı o yönde diye karar verememiştim. Ama bunları sormak istiyorsan sor tabi değiştirme :)) ben durumu anlayamadığım için garipsedim biraz :)

    • Yok hayır bir amacım yok, dediğim gibi merak ediyorum sadece. :) anladım, tamamdır... filmi tavsiye ederim bu arada 😌

Erkekler Ne Diyor 20

  • bilmiyorum film o sonuçta yaşamadan bilemeyiz ki.

    1|0
    0|0
  • Kimsenin yardımana ihtiyacım yok.

    1|0
    0|0
  • Ben olsam bende kardeşimi seçerdim. En küçük seçilir hep.

    2|0
    0|0
  • Birsey olmaz, cani sagolsun :)
    Sonucta tek tarafli dusunmemek lazim, beni secse ki secmesinde kardesim boyle dusunecek. O yuzden iyi bir secim yapmis olur, kardesimi secerse.

    1|0
    0|0
  • Annemi yine sevmeye devam ederim..
    O anda ablamı tercih etmesi beni sevmediğini göstermez..

    2|0
    0|0
  • Kardeşimi kurtarsın sıkıntı yok. Nasıl olsa o da bir gün o da ölecek erkenden gittik diye kızacak değilim. Ailem için bir değil bin can veririm.

    1|0
    0|0
  • Annem en iyisini bilir, böyle yaptıysa vardır bir sebebi.

    2|0
    0|0
  • çok kötü bir şey olur bu ama böyle bir şey olsa asla onları sevmezdim ve her an her dakika onları öldürmeye çalışırdım
    kardeşim başta olmak üzere
    büyük bir kin ile büyürdüm

    1|0
    0|0
  • Kardeşimi seçmesini isterdim.

    1|0
    0|0
  • Muhtemelen bende geleceğe dair bir ışık görmemiştir.

    1|0
    0|0
  • Asıl beni seçseydi ona karşı öfke beslerdim

    1|0
    0|0
  • bu durum seçilmeyen çocuktansa seçim yapmak zorunda olan anne için çok daha zor bir durumdur. o yüzden hayatta kaldığıma dua eder annemin yanına gider sarılırım :)

    1|0
    0|0
  • Doğrudur mantıklı seçimi yapmış. Sesi duyan yaşıyordur kurtarılma şansı daha fazladır. Benim ise sesim duyulmamış nerede olduğum bile belli değil. Ha ikimiz de aynı şekilde isek büyük konuşmak gibi olması ama ben de kardeşimi kurtarmasını isterdim.

    1|0
    0|0
  • olabilr

    1|0
    0|0
  • Neden beni sevmedin diye sorardım sebebi nedir

    1|0
    0|0
  • Iyi yapmış annem

    1|0
    0|0
  • Yaşıyorsam Ayaklarının altını öperim..

    1|0
    0|0
  • Sorun etmem

    1|0
    0|0
  • basarım şahadeti.. Allah Alıır Hakkımı :)

    1|0
    0|0
  • Zaten kardeşim yerine beni seçerse kızardım neden dersen ailemdekilere herhangi bişey olduğunu görmek istemiyorum buna dayanamam gibi o yüzden sürekli aklımdan geçiririm ilk ben ölsem diye

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 27

  • Sesim çıkmadığı için hak iddia edemem.

    2|1
    0|0
  • Çok üzülürdüm.

    1|0
    0|0
  • Birsey yapmam
    Zaten kardesimi sececegini biliyorum kucugumuz oldugu icin epey duskun
    Ondan vazgecemez.
    Filmi izleyecegim bir ara -.-

    1|0
    0|0
  • Benim öldüğümü düşünmüşse yaşayan çocuğunu kurtaracak tabiki. İçim burulacak olsa bile doğrusu budur. Yapması gerekeni yapmış annem. Her doğal afette bu uygulanır. Önce kurtarılabilecek durumda olanlara yardım edilir mesela.

    1|0
    0|0
  • Küserim ama en sonunda konuşmaya başlarım. Benim annem zaten en çok kız kardeşime düşkün. Ben alışığım. Anneler ya küçüğü ya en garibanı sever.

    1|0
    0|0
  • psikopat_hatun diyorki valla hoşuma giderdi ben kurtulsaydım vicdan azabı çekerdim kndimi öldürürdüm zaten ben küçükken bana pantalon aldıklarında kardeşime niye almıyorsunuz diye ağlayan insandım

    1|0
    0|0
  • umursamam

    1|0
    0|0
  • Valla hiç şaşırmam annemden beklenecek hareket ben haklıymışım bunca zaman demek ki kıskançlık değilmiş benimki derim ama kardeşim benden yaşça çok küçük bir de o kapalı alanlardan korkuyo sesi de gelmiş benim noldugum belli değil o yüzden mantıklı olan

    1|0
    0|0
  • Bir şey yapmam napiyim yani. Üzülürüm tamam ya :(

    1|0
    0|0
  • Bence de kardesimi kurtarsin zaten kucucuk bebek ya onunde koca hayat var

    1|0
    0|0
  • kardeşimin benden daha çok yaşamaya hakkı olduğunu düşüneceğim için pek sorun olmazdı

    1|0
    0|0
  • Annemin çaresizliğini anlamaya çalışırım ama o sıra sesim çıkmadı diye benden vazgeçmesini yadırgarım. Anneme sorardım eğer benim sesim çıksaydı beni mi seçicektin? Diye.

    1|0
    0|0
  • Sesim çıksa bile beni seçmesin kardeşimi seçsin zaten, beni seçse döverdim annemi😄

    1|0
    0|0
  • Basta biraz kin duyarım ama sonra gecer ne olursa olsun biri annem diğeri kardesim yansıtmam ama her zaman bir yara olarak kalır icimde

    1|0
    0|0
  • Birşey yapmam Annemi siler atarım hayatımdan

    1|0
    0|0
  • hiçbirşey bana sorsa annem kardeşimi kurtar derim doğru olanı yapmış olur

    1|0
    0|0
  • birsey yapmazdim o an verilen bir karar icin kimseyi mesul tutmam...

    1|0
    0|0
  • Zor bir soru

    1|0
    0|0
  • Anneme güvenim biter.

    1|0
    0|0
  • eğer benim sesim çıkmıyorsa, haklı bulurum onu seçmesini

    1|0
    0|0
  • Çok zor. :(

    1|0
    0|0
  • Varsir bir bildigi derim zaten ona layik olamamisim yine de heseferinde beni secmis bu olqyda kardesimi secerse uzulmem yani

    1|0
    0|0
  • Ben geldim derim giderm eve.

    1|0
    0|0
  • Kardeşim yok 😎

    1|0
    0|0
  • Ailede en küçük benim :/ ne bileyim zor soru.

    1|0
    0|0
  • Çok kötü bir durum

    1|0
    0|0
  • Ağlarım

    1|0
    0|0
Yükleniyor...