Sarışın doğulur mu? Sarışın olunur mu? Çakma sarışın saçmalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sarışın doğulur mu? Sarışın olunur mu? Çakma sarışın saçmalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bence çakma sarışınlar çok çirkin oluyor. Yine tercih meselesidir saygı duyarım ama bence sarışın olunmaz, sarışın olunur. Herkes bence kendi saç rengini sevmeli 😊
Sarışın doğulur mu? Sarışın olunur mu? Çakma sarışın saçmalığı hakkında ne düşünüyorsunuz?Saç boyatmak kötü bir şey değil ama, sarıya boyatmakla sarışın olunmaz. 😊 Siz ne düşünüyorsunuz arkadaşlar bu konuda, çakma sarışınlar hakkındaki fikirlerinizi alalım. Güzel buluyor musunuz onları?

#Evanescence

  • Sarışın doğulur 😇😇👍
    83% (53)89% (41)85% (94)Oy Ver
  • Sarışın olunur 😒😒
    17% (11)11% (5)15% (16)Oy Ver
Cinsiyetini belirt oyunu kullan KızımErkeğim
Güncellemeler:
Ankette baya ezmişsiniz çakmaları haha teşekkürler arkadaşlar :))
Ben doğal sarışınım, bir ara kumrala boyattım ama her türlü sarı daha güzel 💛💛💛

1|1
14|20

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

Erkekler Ne Diyor 19

Kızlar Ne Diyor 13

  • Sonuna kadar , tam destek eva.
    Katılıyorum.

    Çakma sarışın olmak itici cidden.

    Bide boyamayınca , dipler çıkıyor ya siyah siyah :D

    O ne yahu öyle çürümüş muz kabuğu gibi :/

    :D

    #DoğalOlmakEnGüzeli

    0|0
    0|0
  • tenin kaldırıyorsa gayette güzel sarışın olunur

    2|0
    0|0
  • çürük muzlar kara kaşlarınızıda boyayın

    0|0
    0|0
  • Bildiğim kadarıyla vs modellerinin de orijinal değil Candice Swanepoel, Karlie Kloss ve Rosie HW gibi. Gayet de doğal ve güzel duruyor kendi renkleriyle kıyaslayınca

    0|0
    0|0
  • Saçlarım kumral ama açıkçası çok saçma bir yorum yapmışsın... teni beyaz olanlara yüz hatları güzel olanlara gayette güzel yakışıyor. Ceyda ateş, müge Uzel doğal sarışın mi? Bebek gibiler çok güzeller çirkin mi duruyor Hayır.

    0|0
    0|0
  • Doğal sarışınların ayrı bir çekiciliği var gerçekten ama bu herkesin kendi düşüncesine göre değişir, bazıları var ki mashallah her renk yakışıyor.

    0|0
    0|0
  • Sonradan olanlara hic yakismiyor

    0|0
    0|0
  • Yolda bile simsiyah kaşlı olup, saçlarını civciv sarısı yapan kızları görünce , gidip saçlarına çakmak çakasım geliyor =S
    Hele bir de o boya akınca, saç dipleri azcık belli olunca iyice berbatlaşıyor.

    0|0
    0|0
  • doğulur ama dışarlar yapma kokuyor

    0|0
    0|0
  • esmerim ama kesinlikle sarışın doğulur...

    0|0
    0|0
  • sukur ALLAHIMAKI ben dogusdan saisinim kotu bakmam boya vuranlara ama ben asla boya vurmam zaten sarisinim gerek yok

    0|0
    0|0
  • Asıl benim olayım çok farklı sarışın sapsarı saçlı doğmuşum şu an saçım koyu kahve 😂

    0|0
    0|0
  • Orjinal siyah saç en güzeli 😊

    0|0
    0|0
Yükleniyor...